woensdag 31 oktober 2012

Alweer de 10e vogelvlucht!


De laatste dag van oktober...dus weer tijd om een vogelvlucht door de foto's te maken.
Een bijzondere maand, met mooie en minder mooie dingen. Het gaat trouwens goed met m'n vader, hij heeft weinig last van de chemo's gelukkig. Maar ook in de blogwereld waren er verdrietige momenten.

De herfst is in volle hevigheid losgebarsten. De kleuren en paddenstoelen in de natuur zijn prachtig. We hebben ervan genoten in 'ons' park, in het Kralingse Bos en op de Veluwe.
En ook in huis wordt het herfstig...maar wel gezellig met de kaarsjes aan.
Ik had een weekje herfstvakantie en ging oa naar Verrassend goed! in Haarlem, ook die plaatjes zie je terug in de collage. De foto's die ik bij Lia van House of Seasons maakte houden jullie tegoed, hier en op haar blog!
Doe je mee met een vogelvluchtcollage? Laat een reactie achter dan kom ik even bij je langs...en leuk als je een linkje plaatst naar m'n blog!


19 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Daar is-tie weer, de vogelvlucht. Ik had 'm vanmorgen al geplaatst, natuurlijk incl. linkje naar jouw blog...
    Jouw foto's zijn zoals gewoonlijk weer prachtig, mooi ook met die geweldige herfsttinten erin...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie herfstcollage, Jolanda! Fijn te horen dat het met je vader naar omstandigheden goed gaat, laten we hopen dat dat zo blijft.

    Ik wens je een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Fijn om te horen dat het goed gaat met je vader! Zo'n chemo is behoorlijk pittig en het is dan prettig als je er weinig last van hebt. Ik hoop van harte dat het goed aanslaat. Je herfstcollage is mooi.

    Een gezellige avond!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een prachtige collage gemaakt! Fijn om te lezen dat het (naar omstandigheden) goed gaat met je vader. Ga nu nog even genieten van je vorige posten, want volgens mij heb ik tijdens mijn vakantie veel moois gemist...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben in vogelvlucht weer even door je berichten heen gevlogen Jolanda. Wat was dat lang geleden! Maar wat heerlijk om weer even bij (je langs) te komen.

    Sterkte met je paps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaat het snel he, Jolanda. Je hebt een prachtige herfstvogelvluchtcollage!
    Ik heb hem vanmorgen gepost met een link naar jou. Het blijft leuk!
    Fijn dat het met je vader goed gaat naar omstandigheden. Hopelijk blijft dat zo.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een hele mooie Vogelvlucht,Jolanda.
    En wat fijn,dat het goed gaat met je vader.
    Dat geeft de burger moed.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    Mooie vogelvlucht van de afgelopen maand heb jij in collage gezet.

    Toch zijn er op rustige herfstdagen ook momenten die als een stormachtig najaar voorbij trekken.
    En we moeite hebben om tegen die wind op te torsen en ons staande te houden...

    Hele geruststelling voor jullie als familie om te weten en voor mij om te lezen dat jou vader de chemo goed doorstaat.

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige vlucht Jolanda.
    Fijn dat het met je vader goed gaat, mijn zus zit ook in de chemo's, dus ik weet wat het is.

    Fijne dag
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig herfstvlucht op de laatste dag van oktober.
    Goed om te horen dat je vader weinig bijwerkingen ondervind van de chemo.
    Nu maar hopen dat dat zo blijft !!!
    Wens je een hele fijne dag. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn dat je vader niet zo'n last heeft van de chemo tis altijd heftig he zo'n kuur .

    wat een mooie collage heb je gemaakt .
    leuk om de maand zo weer terug te kijken .
    ik zou eerst uit moeten vogelen hoe dat moet dus bij mij is er geen een te zien .

    sterkte nog met je vader grtjs saskia .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi Jolanda.. oktober was in meerdere opzichten een bijzondere maand..
    fijn dat het naar omstandigheden redelijk met je vader gaat!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap van je dat je ondanks alles je vogelvluchten er nog steeds inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook hier in oktober mindere momenten gehad. Je foto's zijn heel mooi Jolanda, veel sterkte voor je vader. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda, dank je wel voor je reactie op mijn blog. Zoals je snapt doe ik niet mee, maar ik wilde je wel even heel veel sterkte en SUCCES wensen voor en met je vader.
    xc
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Jolanda, jij kent mij misschien nog niet maar ik ben sinds kort ook een blogger geworden via mijn dochter Mirjam, (ook een blogger) mijn blog heet FUCHSIAANTJE en zou het leuk vinden als je daarop eens wil kijken, geeft mij moed om door te gaan als beginneling. Maar nu eerst over jouw blog, wat een mooie foto`s en een leuk verhaal erbij. Ook die collage vind ik geweldig.Ik heb al vaak naar jouw blog gekeken maar wist nog niet hoe ik kon reageren, Mirjam heeft het voor gedaan en zie het is gelukt.Lieve groetjes en een fijn weekend toegewenst, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat het goed gaat met je vader. Mooie collage heb je weer gemaakt met mooie herfstfoto's. Ik heb ook een oktober in vogelvlucht geplaatst.
    Ik wens je een fijne herfstzondag morgen. Geniet ervan.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hellο thеre! This artiсlе could not be wrіtten much betteг!

    Looking through this article reminds mе of my previοus roommate!

    He сonstantly keрt tаlking аbout this.
    I most cеrtainly ωill send this post tο hіm.
    Fairly certain he's going to have a good read. Thanks for sharing!
    Take a look at my webpage Loans for Bad Credit

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...