zondag 4 november 2012

Een beetje herfst binnen....

Zomaar wat foto's van een beetje herfst bij mij binnen....


Wat laatste takjes uit de tuin en een paar pompoentjes maken een herfststukje.


De 2 blauwe flesjes met kruisjes nam ik mee bij  Verrassend Goed! bij m'm laatste bezoekje.


 Als je op de foto's kijkt die ik bij haar maakte, zie je ze in de etalage staan...een foto later zijn ze ineens weg! Ingepakt met mij mee naar huis:)
Net als het zilverkleurig vaasje met de witte chrysantjes...



Een pompoentje, wat kaarsjes...een mooi herfststilleven.



Het dienblad met de mooie groen en blauwe plankjes sloophout dat ik een tijdje geleden hier kocht, is nog niet van tafel verdwenen. 


En zo staat het geheel dan op de salontafel. 
Foto's van andere herfsthoekjes die je misschien al ziet, een volgende keer


Geniet van jullie zondag!


20 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Een heerlijk herfsttafereeltje zo bij je op de tafel. Heb even snel terug gekeken, bij je foto's van Verrassend Goed en inderdaad, daar stonden de flesjes nog, en daar waren ze ineens verdwenen.. Ze staan prachtig bij je op het supermooie dienblad...
    Ik wens jou ook een heel mooie zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nouh die flesjes hebben een prachtige plek gekregen.
    Wat mooi met die kruisjes eraan.
    Een mooi geheel zo op dat mooie dienblad.
    Het is al helemaal HERFST bij jou thuis. Heerlijk sfeertje !!!
    Wens je nog een hele fijne zondag.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan! Het brengt je meteen in de sfeer van herfst en winter.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zo mooi hoeveel herfst-stukjes, -bakjes, -tafereeltjes, -kransen en -vazen gemaakt worden van zoveel materialen die de herfst geeft. Ik vind het echt genieten.
    Jouw dienblad heb je ook heel mooi opgemaakt. En de kleur flesjes is ook heel leuk.
    Ik haalde gisteren even kaarsen bij de HEMA en zag daar ook flesjes met die zelfde mooie kleur.
    Een mooie dag, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een leuk herfsttafereeltje geworden. Het leuke vaasje wat je bij Verassend Goed kocht heb ik ook. Ook daar gekocht, toevallig. En het andere vaasje van armeluiszilver wat ik zie staan heb ik toevallig ook. Grappig om 'je' spullen bij een ander te zien staan. Kijk wel uit met water in het vaasje. Na verloop van tijd laat het zilver los. Ik heb er later maar gipskruid of een gedroogde roos in gezet. Nu staat er een zelfgemaakte roos van papier in, die heeft geen water nodig.
    Groetjes en fijne zondag verder...
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi en sfeervol,Jolanda.
    De kleurtjes zo samen zijn ook prachtig.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd mooi die kransen, je kunt er zoveel kanten mee op.
    Je hebt er ook iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer heel gezellig uit, je dienblad vind ik echt een blikvanger zo mooi die kleur. En je krans met pompoenen erg fraai. Lekker sfeertje hoor, geniet nog ff van de zondag, goede nieuwe week. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gezellig geheel op je salontafel!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om de tafel in herfstsfeer te brengen! Wat is het al vroeg donker hè, daar moet ik echt nog aan wennen. Dus de kaarsjes gaan hier ook al vroeg aan, maar dat heeft ook wel weer iets.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi Herfsttafereeltje Jolanda. Wat lief die kleine flesjes en vaasjes, hier heb je nooit genoeg van.
    Een sfeervolle kamer heb je.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het dienblad ziet er heel sfeervol uit op de salontafel.

    Het herfst stukje heb je prachtig gemaakt.

    Een hele fijne herfstweek!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er heel mooi uit. Geeft een gezellig sfeertje. Mooie kleuren vind ik dat.

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat kan je dan toch mooi...een heerlijke sfeer..en foto's..!
    Ik ben weg van het dienblad ik ga even kijken op deze site.
    Een fijne nieuwe week :) Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor allemaal.....liefs fijne week van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk herfstsfeertje, gezellig zo bij de haard... Je dienblad is super en de flesjes vind ik ook zo leuk~! Nog even herfst en dan gaan we alweer richting kerst... Heerlijke tijd is dit om het thuis gezellig te maken...
    Fijne week, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ziet er gezellig bij je uit Jolanda! Leuk al die herfstversieringen. Ook al is het nog ver weg, ik ben al een klein beetje met de kerst bezig :-)

    Fijne week!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi herfsthoekje en prachtig dienblad met de blauwe en groene plankjes.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ben dol op die franse vazen bij mij ligt er ook altijd een krans op .
    ziet er weer gezellig uit .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...