vrijdag 9 november 2012

Theefeestje!


Vandaag vierde ik m'n verjaardag nog een beetje (was in juni), want van een vriendin had ik een lunch gekregen. Superleuk natuurlijk en toen ze me naar een locatie vroeg, kwam ik met het voorstel van Madame Masette. Ik had hier al van anderen van gehoord en ook hun site ziet er leuk uit.
Omdat mijn vriendin het theefeestje wel erg lekker vond, is dat het geworden!



Een theefeestje is hier een hightea met allerlei zoet en hartig lekkers... en allebei een eigen pot thee: zij een earlgrey en ik verse munt!



En erbij een klein glaasje advocaat met slagroom...mmmmm.
Het interieur is zo leuk, zoals je kan zien.


En op de rand van een van de vintage bordjes stond: ter uwer verjaring...


We zaten boven en hadden een mooi overzicht over alle leuke dingen die in Madame Masette aanwezig zijn. 




Op de toilet deur staat: net zoals thuis....
en zien jullie het leuke lampje hangen, de tafeltjes en allerlei leuke brocante accessoires. 


We hebben genoten. Van de thee en lekkere hapjes maar zeker van al het leuks dat er te zien was. Een adresje om te onthouden als je in de buurt van Kralingen in Rotterdam bent. 



Fijn weekend allemaal!



39 opmerkingen:

  1. wat leuk ga ik zeker proberen te onthouden..leuk om een keer met me dochter te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg gezellig en lekker uit. Ik ga hem zeker onthouden. Je hebt ook weer prachtige foto's gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie prachtige spulletjes staan.
    En dat rood is echt wel mijn ding.
    Mooie foto's heb je weer gemaakt.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig .....en bovenal ziet het er heerlijk uit....
    Waren er ook scones met clotted cream bij....? Die vind ik altijd het lekkerste....

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er erg gezellig uit- helemaal mijn sfeertje.
    De lekkernijen waren ook vast heerlijk!
    bedankt voor de tip!
    grojes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha,ha- groetjes bedoel ik....
    mn toetsenbord kleeft vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er zeker gezellig uit.

    fijn weekend.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk !! ben net vorig week in Rotterdam geweest.....sjuchttt.....maar ga het onthouden hoor...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Wat een geweldige traktatie was dit zeg. Prachtig mooi restaurantje, met super inrichting. Helemaal mooi! Wat zullen jullie gesmuld hebben. Wat lief van je vriendin om je dit cadeau te doen...
    Ik wens je een fijne avond en een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat de behandeling van een mooie verjaardag het ziet er een geweldige plek om thee te hebben. Ik had moeite met het maken van een keuze het ziet er zo lekker.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijna een half jaar later nog een beetje jarig zijn...mmm...dat klinkt niet verkeerd. Ik heb hier ook nog een bon voor een high tea met mijn vriendin liggen, moet hem niet vergeten anders ben ik straks alweer jarig ;). Jullie adresje ziet er erg vrolijk uit, een leuk adresje voor iets gezelligs!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige locatie om samen met een vriendin te genieten van een heerlijke kop thee en lekkers...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,

    Wat een ontzettend leuk adres! Weet je dat ik het niet ken.... Het is zeker een adresje waar ik in de toekomst een keer langs ga.

    Nog bedankt voor je lieve kaartje. Het wordt erg gewaardeerd.

    Een fijn weekend & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien voor een tussendoor High Tea??????
      Liefs
      Lia

      Verwijderen
  14. *wow* dit adresje gaat zeker in mijn agenda, wat een sfeertje..
    hier kan je uren leuten :)
    Dank voor het delen, nu nog iemand regelen die met me mee wil..haha
    fijn weekend,
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mmm ... dat ziet er erg lekker en gezellig uit.
    Ik mis alleen de scones met clotted cream ;-) Die vind ik zó lekkerrrr
    Leuk zo'n "lunch" bijna een half jaar nadat je jarig bent geweest.
    Wat in het vat zit verzuurd niet hihi
    Een heel fijn weekend. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om op deze manier 2 x jarig te zijn. Het ziet er zo lekker uit allemaal.
    En ook een leuke gelegenheid. Ja, daar kun je wel echt even genieten.
    Mooi weekend, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat ziet er leuk uit!!!
    fijn dat je zo genoten heb..

    fijn weekend!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dit er allemaal sfeervol uit Jolanda.
    Een mooie locatie voor een theefeestje en een heel mooi laat-verjaarskado.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ziet het er leuk en lekker uit zeg . dat is inderdaad een adresje om te onthouden.

    een heel fijn weekeind grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda,

    Eindelijk weer een reactie van mij. Ben er even voor gaan zitten en heb heerlijk zitten lezen. Weer eens iets anders dan facebook....
    Wat een leuk tentje is dat. Moeten we toch maar snel naar Rotterdam komen!!
    Het ziet er heel gezellig uit!

    Lieve groet en fijn weekend!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohhh, wat ziet dat er gezellig uit en lekker allemaal!!
    Fijn weekend.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte gefeliciteerd Jolanda! Wat zal je hebben genoten, heerlijk hoor.
    Wat leuk de foto's van de locatie ;)
    Nog een fijn weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh Jolanda Wat een leuke tip !
    Ik heb er nog nooit van gehoord maar het klinkt geweldig !
    En het boek , is ook in het nederlands vertaald
    Het is heel inspirerend !
    Fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat ziet dat er gezellig uit zeg...jammer dat het zover weg is
    leuk idee trouwens voor een verjaardags cadeautje
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er daar heel leuk en gezellig uit!! En wat voor lekkers ligt er daar zomaar voor het grijpen :-)

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat adresje ga ik onthouden als ik weer een dagje Rotterdam ga doen, gelijk ook even langs Lia :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo heb je overal in het land natuurlijk wel van dit soort leuke adresjes waar je gezellig kunt zitten met lekkers voor je neus,pot thee en in goed gezelschap.

    En dit is zo'n adres,heb even op de website gekeken,heerlijk als je in de omgeving woont of bent.
    Goed van je zeg.....eerst foto's maken en dan pas smullen.
    Heb net 'n kom verse pittig/romige pompoen/pastinaak soep op en het water loopt me nou al weer in de mond.
    Maar goed voor mij dat het enkel bij kijken blijft;-)

    Fijne zondag verder en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat we dat ook in de buurt nog hebben. Héérlijk! Zeker een plekje om te onthouden.

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Jolanda..♥
    Tijdje geleden dat ik hier op je blog♥ was ooo ga ff door kijken nog ..;))))
    Wat heerlijk♥ al dat lekkers mmmmm...♥
    Ja het is ver weg voor mij maar ga het wel onthouden voor als...;)))
    Fijne♥ week Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vergeet ik je nog te Feliciteren ooo van Harte♥ Gefeliciteerd nog hoor al was het in juni hihi ;))..♥♫♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Jolanda, ziet er super gaaf uit. Mooi plekje om te onthouden als we Rotterdam komen bezoeken. Ik wens je een heel gezellig weekend.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marianne dat is een goed plan voor volgend jaar!!!!!
      Liefs
      Lia

      Verwijderen
  32. Oh, dat ziet er heel gezellig en sfeervol uit, Jolanda.
    Een fijne zondag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Jolanda, maak ons maar lekker, grapje, het lijkt allemaal heel gezellig en overheerlijk, een adresje om te onthouden. Heerlijk om je verjaardag twee keer te vieren en je dan ook nog eens lekker te laten verwennen. Wie wil dat niet,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heb je een leuke post gemaakt van mijn favoriete adresje in Kralingen!!
    Je voelt je daar altijd zo welkom! Hele leuke mensen en heerlijk eten!
    En....heel veel te zien!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...