zondag 23 december 2012

Bijna kerst!



Langzamerhand maken we ons op voor kerst....
Overal branden kaarsjes en is het kerstsfeertje te zien.


De adventkalender bracht Lia voor me mee uit Duitsland, lief he?! 


Licht in deze donkere en sombere dagen....


Dit kerkje is van mijn schoonmoeder geweest, het brandde tijdens de kerstdagen (en ver erna) op haar kamer in het verpleeghuis. Zo is ze er toch een beetje bij.


Geniet van elk moment....ook tijdens deze dagen. 


Dit zijn de eerste foto's van m'n nieuwe camera. (voor de liefhebbers: een Canon 60D met een Sigma 17-70 lens) Het is wel weer even wennen en hij is een stuk zwaarder maar wel met veel meer mogelijkheden, zeker om binnen met weinig licht mooie foto's te maken.
Ik heb 2 weken vrij dus de tijd om uit te proberen.
En ook tijd om leuke posten te maken. De laatste weken is dat er een beetje bij ingeschoten maar ik wil m'n 3e blogjaar goed afsluiten:)




14 opmerkingen:

  1. Jolanda mooie foto´s heb je gemaakt met je nieuwe camera.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn echt dagen voor veel lichtjes en kaarsjes, mooi hoor! Deze camera heb ik ook, ik vind hem fijn terwijl ik zeker weet dat ik er nog lang niet het uiterste uithaal.

    Fijne feestdagen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar de komende foto's! Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

    Wat lief dat Lia een adventskalender voor je heeft meegebracht. Ik heb het idee dat ze in Duitsland toch echt meer aan Kerst doen dan wij in Nederland. Ze hebben er daar ook echt van die Kersterige spulletjes. Heel leuk allemaal.

    Fijne dagen, lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerkje en zeker nog mooier met zo n fijne herinnering.
    Fijne Kerst.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens u en uw gezin een heel Happy Christmas. Ik hou van de foto's met je nieuwe camera en zal uitkijken naar het zien van meer volgend jaar.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig sfeertje en zo bijzonder dat kerkje met zoveel herinneringen.
    Wens je een hele mooie en sfeervolle kerst
    en een warm, liefdevol en gezond 2013
    Dat we nog maar vaak bij elkaar mogen komen "buurten" ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne dagen Jolanda! En ik ben wel een beetje jaloers op je nieuwe camera... Veel plezier ermee, heerlijk zo'n nieuw toestel om vanalles mee uit te proberen! Het is je gegund hoor, je zult er vast veel mooie plaatjes mee maken en delen hier op je blog!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die camera is wel aan jou gewaagd, daar gaan we in 2013 vast veel van terugzien. Hele fijne, gezellige dagen Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van het samen zijn....hele fijne dagen.....bedankt voor het afgelopen jaar.......liefs Ria...xxx...



    *
    **
    ***
    ****
    *****
    *******
    *********
    *
    *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's hoor, met je nieuwe camera. Geniet ervan! Prachtig kerkje!
    Fijne, gezellige kerstdagen gewenst!
    Groetjes,
    Marian

    ……… … (¯`O´¯)
    ………… *./ | \ .*
    …… … …..*♫*.
    … ……, • '*♥* ' • ,
    … …. '*• ♫♫♫•*'
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , Prettig • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' Kerstfeest . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …… ……..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh die camera wat zul je daar veel plezier aan gaan beleven!!

    hele fijne en warme dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie Kerstdagen en veel plezier met je nieuwe camera. En je foto's waren al zo mooi!

    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's, heel sfeer vol!
    Ik wens jouw en je familie hele gezellig en liefdevolle kerstdagen..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een nieuwe camera vergt weer even wat oefening, maar je eerste foto's zien er veelbelovend uit!

    Fijne feestdagen. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...