dinsdag 4 december 2012

Cadeautje in m'n schoen!

 Vorige week was ik even met m'n dochter in de winkel van Lia, zonder camera maar gewoon even lekker rondkijken. En m'n cadeautje ophalen dat de Sint voor me had gebracht!
Natuurlijk prachtig ingepakt in superleuk Sint papier, bijna jammer om uit te pakken.... 


M'n dochter was er voor het eerst en keek haar ogen uit en zei: wat een feestje om hier te werken!
Dat kan ik alleen maar be-amen.
Zij zag natuurlijk een leuk kerstcadeautje (wel meer dan 1) dus dat ging mee voor onder de boom. En ik heb mezelf ook maar even verwend.


In het Sintpakje zat de kerst JDL, lekker inspiratie opdoen voor de december maand....
en ik nam dit te gekke theekopje mee, dat jullie hier vast al hadden gezien.



Of ik er veel kopjes thee uit zal drinken weet ik niet maar hij staat leuk zo op het blad!


Wij vieren het niet maar voor iedereen die Sinterklaas viert alvast een hele gezellige pakjesavond.
Morgen op mijn werk (school) wordt het weer uitgebreid gevierd en ga ik leuke foto's maken. 
Dus toch een beetje het Sint gevoel!



18 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij Jolanda, wat lief dat Sinterklaas aan je heeft gedacht!!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh...ik zie nu pas dat het één kopje is...dacht op de blog van Lia laatst dat het er drie waren. Snapte al niet welk kopje je nou had meegenomen want ik zag er drie. Maar het muntje is gevallen!
    Superleuk!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hoekje zo.
    En de Sint gaat toch je huis niet voorbij dus.
    Veel plezier morgen op school.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kopje! Die zou ik ook niet kunnen laten staan..
    Veel plezier morgen op school, geniet van de gezellig tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verhip, nu zie ik het ook....
    Het is gewoon een super grote theekop!
    Ik denk dat warme choco er ook prima in kan '-)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, Ik was vandaag in de winkel van Lia. Was Lia er niet!! Is dat wat. Nu moet ik dus nog een keer ;-)
    Maar ik heb wel leuke Sintcadeautjes gekocht.
    Ik zag die mok ook staan, ik dacht vanaf de blog, dat het 3 aparte kopjes waren maar in de winkel zag ik dat het één mok is. Grappig...
    De groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's van de kopjes, mooie de kleurtjes bij elkaar, Sint heeft je weer mooi verwend ;-)

    Fijne dag morgen, en veel plezier met de kinderen.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is het nu zo.
    Dat de 3 kopjes eigenlijk 1 kopje is.
    Of zit ik er helemaal naast.
    Vind het wel erg leuk kop(jes).

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een origineel kopje, echt gaaf! In ieder geval heel erg leuk om mee te decoreren.
    Veel plezier op school morgen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je heerlijk verwend door Lia. Heerlijk Kerstinspiratie opdoen in dat mooie magazine. En wat een superleuk kopje(s).
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kado... De sint weet het wel ;) veel plezier op school, ik ben ook de hele dag op de basisschool, gezellig !
    Een fijne dag morgen, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zo'n cadeautje in de schoen, en dan nog wel de JdL! Heerlijk om te lezen en door te bladeren.
    En die kopjes vond ik ook al zo leuk. Ik weet niet of ze lekker drinken, maar voor de sier zijn ze ook heel mooi!
    Hele fijne dag morgen op school!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi,hi......niks is wat het lijkt....gaat hier wel op;-)

    maar is wel heel apart!!

    Leuk dat jij zo verwend bent,je staat vast in een goed blaadje bij Sint!!!
    Het leverde in elk geval een mooi en inspirerend blad op.

    Gezellig Sinterklaasfeest op school gewenst!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest ook 3 keer kijken voordat ik zag dat het er maar één was... ;)
    Heerlijk zo'n winkeltje in de buurt. Het staat nog op mijn lijstje. Misschien in de Kerstvakantie. Je weet het nooit. Ik heb hier ook nog treinkaartjes liggen (van de Kruidvat gevallen....)
    Heel veel plezier op school! Leuk dat je foto's gaat nemen. Je blijft schieten!

    Lieve groet,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kopje,een roosje erin is al genoeg en de jdl is geweldig. Veel leesplezier. Grpetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk Sinterklaas kado! Ik kwam laatst de facebookpagina van je school tegen, omdat wij op zoek zijn naar een nieuw logo voor onze school. Grappig vond ik dat. Veel plezier deze week!
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk kopje..moest echt een paar keer kijken of het er nu 1 of 3 waren hahah..fijn weekend alvast
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...