woensdag 26 december 2012

Heerlijke kerst!


We hebben een heerlijke kerst gehad die kerstavond begon met een hele lekkere zelf gemaakt appeltaart, mmmm met slagroom:)


1e kerstdag hebben we allemaal koffie gedronken met een heerlijk stuk taart bij m'n ouders en zijn daarna weer naar huis gegaan voor het kerstdiner met de kinderen. Meestal eten we allemaal samen maar dat was dit jaar wat teveel.
Natuurlijk had ik de tafel gedekt voor we weg gingen.
Ik had niet echt een plannetje maar was wel zeer tevreden met het resultaat!




Toen we thuis kwamen hebben we eerst gezellig de cadeautjes uitgepakt en wat zijn we allemaal weer verwend!


Daarna: aan tafel!!!


Een heerlijk voorgerecht (gemaakt door mijn man, ere wie ere toekomt) werd gevolgd door lekker gourmetten. De kinderen blijven dat erg gezellig vinden en wij ook


En het toetje was heerlijk! Herkennen jullie het ?
De chocobombe uit de A.llerhande van Jamie?


Vandaag hebben we uitgeslapen, gelezen, opgeruimd en lekker niks gedaan.
Prima 2e kerstdag!




15 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk relaxed, gezellig en ontspannen.
    Helemaal goed. Je huis ziet er ook gezellig uit en de tafel.
    Leuk dat bakvormpje op tafel met mos en kaarsje.
    Heerlijk na genieten dus hier.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt bijzonder goed, fijn dat jullie zo genoten hebben en zo verwend zijn door de kerstman ;).

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die bombe.. die speelde hier ook even door ons hoofd (ik ben gek op toetjes!), maar uiteindelijk werd het bij ons panna cotta.. ook uit de allerhande :)
    Die appeltaartfoto is mooi met die lichtjes op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie zo hebben genoten, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt gezellig en lekker allemaal!
    Het voorgerecht van je man ga ik onthouden, ik ben niet zo'n kok en dit gaat mij ook wel lukken. Die bombe uit de allerhande heb ik ook uitvoerig bestudeerd maar ik zag het krentenbrood dat aan de buitenkant zit niet zo zitten als toetje.
    Ik heb vandaag een garnalen cocktail als voorgerecht gemaakt en van die soufflébakjes met een persoons lemmon cheesecake als toetje.
    Fijne avond, hoop dat je niet uit je bed waait vannacht, hier stormt het nogal.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat ziet er gezellig en sfeervol uit,het was dus zeker een geslaagde kerst,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo sfeervol...klinkt allemaal echt super, zoals het moet zijn ;-) Geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat je zo hebt genoten...wij ook hoor en nog....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt gezellig en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke kerstdagen zo te lezen en wat een lekkere gerechten laat je ons zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn! Heerlijk hè om zo te kunnen genieten van je gezin.
    Groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om terug te kunnen kijken op gezellige dagen!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles ziet er even mooi uit lieve Jolanda. Geniet van de laatste dagen in 2012 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat jullie zo'n goede kerst hebben gehad Jolanda. De tafel en jullie gerechten zien er allemaal heerlijk uit. Ik had graag even meegeproefd van de appeltaart :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...