woensdag 19 december 2012

Kerstknuffelen!!!!

Ook ik had me weer aangemeld voor de kerstknuffel bij Lynda, wat een superleuk idee blijft het toch. Het is leuk om iets te krijgen maar zeker ook om iets te geven. Mijn knuffel ging naar Mirjam van HAND en is in goede aarde gevallen, las ik. Gelukkig maar.

En vorige week viel er bij mij een pakje op de mat van een onbekende afzender: 
DE KERSTKNUFFEL!!!


En een hele mooie zoals je kunt zien.


Carla van het blog Scraps and More Stuff heeft deze aan me gestuurd en hoewel we elkaars blog niet kenden heeft ze een heel leuk pakket voor me gemaakt.


Inderdaad 'gemaakt' want het kussenhoesje en geurzakje zijn van eigen hand,
en het ziet er prachtig uit!




Lieve Carla, bedankt voor deze mooie kerstknuffel en de lieve woorden op de kaart.



18 opmerkingen:

  1. Hoe meer kerstknuffels er op de blogs verschijnen, hoe meer ik besef dat het wel een bijzondere leuke actie is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n leuke kerstknuffel, maar dat is Carla ook wel toevertrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, jij hebt ook van die leuke dingetjes gekregen. Ik geniet van het kijken naar wat iedereen heeft gekregen. Leuk hoor.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kussen! Geniet van de kerstknuffel.
    Groetjes en.... nog een dikke virtuele kerstknuffel van mij ,-)
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie 'knuffel' heb je gekregen Jolanda, dat kussen vind ik prachtig.
    Geniet ervan meis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt echt een hele mooie kerstknuffel gekregen, super leuk!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg !!!!...superrrr....dat kussen !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kussen met het hert, echt verwend.
    Fijne feestdagen, Jolanda.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tsjoh, ik ben kennelijk nog zo een 'beginneling' dat ik het hele kerstknuffel-gebeuren niet kende. Ben het ook niet tegengekomen, tot nu. Maar wat ontzettend leuk!
    En jij valt echt met je neus in de boter! Gave cadeau's hoor.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een prachtige spulletjes!!
    en jij had ook goed je best gedaan voor Mirjam, erg leuk!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow zeg....wat een prachtige cadeaus.......
    Om heerlijk van te genieten.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie cadeau's! Prachtig, en leuk dat t zelfgemaakt is.
    Fijne avond,

    groet,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele lieve kerstknuffel voor een heel lief mens, dus je hebt hem verdiend!
    Enne bedankt voor de header.....
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Nou ben blij dat je er blij mee bent hoor!!
    Had al even gekeken op je blog wat voor stijl je leuk zou vinden.
    Best moeilijk als je elkaar niet kent toch!!
    Ik zal nu ook even volger worden op jouw blog....durfde het eerder niet aan, bang dat je een vermoeden zou hebben.

    Ik ben benieuwd wat er bij mij door de deur zal vallen...mijn geduld word wel op proef gesteld hoor (en daar ben ik eigenlijk zo slecht in hahaha)
    Maar wacht rustig af, het is nog geen kerst !!

    veel plezier met je spulletjes hoor!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er super leuk uit geniet ervan ...wens je een fijne dagen ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat kussenhoes is erg leuk! Grappig om op deze manier nieuwe blogs te leren kennen en elkaar dan toch een passend cadeautje te sturen.

    Liefs Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wát een mooie kerstknuffel heb ook jij gekregen !!!
    Léuk die kussenhoes :-)
    Wens jullie een sfeervolle kerst
    en veel warmte, liefde en gezondheid in 2013
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie cadeautjes Jolanda! Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen toe! Geniet ervan!

    Ik heb je deze week ook nog een mailtje gestuurd, maar weet niet of het goed is aangekomen :-).

    Fijn weekend!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...