vrijdag 14 december 2012

Natte kerstmarkt...

 De 2e natte kerstmarkt in 1 week...
Vorige week zondag was ik op de Kerst Swanmarkt XXL, 
die zelfs afgelast werd  's middags door alle regen en wind. 
En vandaag liep ik in het prachtige park van Arboretum Trompenburg in Kralingen, waar ieder jaar een kerstmarkt is, en werd ik weer overvallen door de regen... 



Tijdens de kerstmarkt staan door het hele park heen prachtige bloemstukken die gemaakt zijn door MBO leerlingen. Dit keer waren er zeer mooie stukken bij...


In een aantal tenten waren de kramen met van alles.  Deze vond ik erg leuk!




Prachtig toch?





Ondanks de regen begint het kerstgevoel toch al een beetje te komen..


Ik heb nog wel wat mooi kerstgroen gekocht dat zij snoeien in het park. Hier staan de meest bijzondere bomen en planten. De kerstmarkt is zaterdag en zondag ook nog en zeker de moeite waard. Ik heb een jaarkaart gekocht zodat ik er in 2013 regelmatig een bezoekje ga brengen  Weer zo'n mooi plekje in Rotterdam:)
Nu gaan de kaarsjes aan en genieten we van het weekend!



13 opmerkingen:

  1. Daar zitten wel hele mooie foto's bij, vind de foto met het zwarte schuurtje en die tak prachtig!
    Goed weekend!
    Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schande de regen de oorzaak van de zwaan markt te vroeg dicht. We hebben zo veel regen gehad vandaag, ik hoop dat het niet post in uw richting! De decoraties in het park is geweldig vooral de brug. Hoop dat je een goed weekend.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie decoraties ......ik hoop dat het droog blijft het weekend....liefs fijne avond van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig mooi Jolanda. Je hebt het ons in zomersferen laten zien, en nu is het ook prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De regen gooit op veel plekken roet in het eten en dat is jammer voor iedereen die er zo druk mee is! Mooie stukken zitten er bij, dat heeft je vast veel inspiratie gegeven.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig deze kerstmarkt,jammer van de regen,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi vooral die tak op dat zwarte schuurtje is bijzonder mooi

    fijn weekend Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer he dat het weer dan niet echt mee werkt. Morgen hebben wij hier het Dickensfestijn en dreigt dan ook letterlijk in het water te vallen. Maar ondanks de regen heb je weer mooie foto's gemaakt. Wat een bijzondere bloemstukken zeg! En lijkt me ook een prachtig park. Maar ik begrijp dat het niet vrij toegangelijk is?
    Fijn weekend.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig park, zoveel mooie bomen! Een mooie plaats voor een kerstmarkt.
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er mooi uit, dat bruggetje is ook prachtig versierd! Jammer van de regen, hier was de helft van de kerstmarkt ook opgeruimd door het slechte weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer van het weertje♥..maar de KERSTsfeer♥ in het Park♥ het bruggetje♥ ..ect ect maakt het allemaal zo MOOI♥ weer goed♥♫..;)
    Fijne♥ Zondag♫ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks de regen heb je toch weer prachtige foto's gemaakt hoor , sommige zijn gewoon sprookjesachtig mooi !

    Fijne zondag verder , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Wat heb je er weer prachtige foto's van gemaakt zeg. Een genot om te zien...
    Dat er mensen zijn die zulke mooie stukken kunnen maken. Zo fantastisch vind ik dat...
    Ik kijk en kijk met bewondering...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...