zondag 30 december 2012

Vogelvlucht door 2012.....

In het begin van 2012 ben ik gestart met de vogelvluchten, fotocollages van de maand die voorbij was..
Nog even allemaal op een rij voordat we weer aan een nieuw jaar beginnen!

JANUARI



FEBRUARI


MAART


APRIL


MEI


JUNI


JULI


AUGUSTUS


SEPTEMBER

  
OKTOBER


NOVEMBER


DECEMBER


Het ziet er super uit!
Ondanks alles hebben we toch een mooi jaar gehad als je alles zo terug kijkt.
In januari weer een nieuwe vogelvlucht!

Een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013!


21 opmerkingen:

  1. Ook al is het in vogelvlucht, wat was het een prachtig jaar als je deze sfeerbeelden ziet. Benieuwd naar de vogelvluchten van 2013. Fijne jaarwisseling,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie samenvatting van het afgelopen jaar, Jolanda! Voor jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013 gewenst!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jolanda,
    wat leuk jou reaktie komt net binnen en ik was net op weg naar jou!
    Even bijgelezen, wat ziet je huis er prachtig en sfeervol uit!
    En nu heerlijk de tijd voor je nieuwe camera! Je foto's waren al zo mooi, dus ik ben benieuwd.......
    Ik hoop dat we elkaar snel weer zien en gaan high te-en bij madame Masette!
    Fijne jaarwisseling en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar voor jou en Floor!
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Wat heerlijk om ze zo even allemaal op een rijtje terug te zien. Elke maand heeft in verband met zijn eigen seizoen meer of minder kleur en bloemen. Vanmorgen heb ik mijn laatste vogelvlucht van dit jaar geplaatst... Ik denk er nog even over na of ik volgend jaar weer hier mee door ga, maar de kans is heel groot.
    Ik wens jou en je gezin een superleuke jaarwisseling en een heel mooi en vooral gezond 2013,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo allemaal in een post !!...liefs van mij,....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het een goed jaar was......Prachtig om zo collage parade te zien van een jaar.

    Wens je alle goeds toe in 2013

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie collage maandelijks. Uw foto's zijn prachtig, maar voor mij Mickey is de ster!
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig en kleurrijk jaaroverzicht.
    Wens jullie een hele gezellige jaarwisseling
    en alle goeds voor 2013
    Op een mooi nieuw blogjaar. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi overzicht van het afgelopen jaar!

    Fijne jaarwisseling gewenst en voor 2013 veel geluk en gezondheid.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige collages. Mooi deze terugblik op het blogjaar.
    Ik wens jullie een fijne en gezellige jaarwisseling en een mooi 2013 en tot blogs in het volgend jaar!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige collages zeg! leuk om zo weer door je foto's te bladeren, heerlijk om er ook echt iets mee te doen hè!? Er zijn zoveel mensen die foto's maken en er vervolgens niets meer mee doen, op deze manier geniet je er optimaal van!
    Een fijne jaarwisseling hoor, en alle goeds en gezondheid voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jolanda, wat een mooi overzicht van al je vogelvluchten heb jij gemaakt. Super mooie foto`s, ik wou dat ik het ook kon, maar misschien komt dat nog een keertje.
    Hierbij wens ik je een fijn uiteinde en een heel goed begin voor het volgende jaar. groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk gedaan, zo mooi... ;)
    Een hele fijne jaarwisseling, geniet ervan!
    Ik wens je alle goeds voor 2013!
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie herinneringen zo op een rij, leuk om is naar terug te kijken.
    Ik wens je een geweldig jaar, vol met geluk en liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook voor jou een fijn eindejaar en een heel mooi begin van het nieuwe jaar!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013 gewenst en dat we ook het komend jaar volop mogen genieten van je mooie blog lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo leuk al die vogelvluchten .... Ik geniet sowieso altijd van je mooie fotografie !

    Gelukkig nieuw jaar !

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zo'n vogelvlucht van 2012!! Een bruisend 2013 voor jou en je dierbaren.
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb jij dit leuk gedaan Jolanda.....
    Maar ik wil jou een heel gelukkig en vooral een gezond nieuwjaar toewensen.....Ik hoop weer op een mooi blog jaar waar wij weer heerlijk kunnen genieten hier bij jou met je mooie en sfeervolle posten....
    nog bedankt voor je altijd lieve reacties op mijn blog.
    lieve groet en nog een fijne dag..Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda,
    Via via ben ik net op je blog terecht gekomen. Leuke blog hoor en wat een mooie foto's maak je. Ik vind je vogelvluchten een super idee. (Hoe doe je dat?) Ik ga je volgen dit jaar!
    Groetjes,Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...