maandag 24 december 2012

Wat ruikt het lekker!!!

Kerst kan beginnen....


De laatste boodschappen gedaan, bloemen gehaald en kerststukken gemaakt.....


Wat ruikt het groen toch heerlijk...



En wat is het gezellig, al zeg ik het zelf!




We zijn er klaar voor: de appeltaart gebakken, dessert voor morgen gemaakt, kaarsjes aan....


Wij gaan ervan genieten met elkaar! 


Ik wens al mijn volgsters en lezeressen hele gezellige, mooie dagen.
Maak er wat van, hoe moeilijk het voor sommigen momenteel ook is, ik denk aan jullie....



14 opmerkingen:

  1. Ook voor jou hele fijne dagen toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne dagen gewenst, Jolanda...geniet samen van een mooie kerst.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er zeker gezellig uit!

    Fijne feestdagen, geniet!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er erg sfeervol uit.

    Fijne feestdagen. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag van jezelf helemaal zeggen dat je het gezellig vindt!
    Ik vind het ook heel gezellig en wens je heel graag mooie dagen toe!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Unas fotografías muy bonitas.
    Feliz Navidad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gezellige kerstdagen toegewenst!
    XXX Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg gezellig uit.
    Heel fijne kerstdagen voor jou en je familie!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is het gezellig bij je......zo rustgevend ook....zalig.
    Wens je een fijne kerst avond en wens je een fijne 2e kerstdag toe.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was al langs geweest met mijn goede wensen
    maar kan het niet laten ;-)
    Wat gezellig en sfeervol allemaal
    wens je een hele mooie en gezellige 2e kerstdag.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat gezellig ziet het er weer uit bij je. Hele fijne dagen.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat staat dat toch altijd gezellig al die kerststukken!
    Ik wens je nog een hele gezellige tweede kerstdag..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello,

    Gezelligggggggggggg!!

    Bedankt voor je blogverhalen!!

    Fijne 2 de kerstdag,

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...