zaterdag 1 december 2012

We vliegen door....


We vliegen door, ondanks de moeilijke weken die achter ons liggen. 
Vol goede moed weer door. 
Bedankt voor al jullie lieve reacties en medeleven op m'n laatste posten. 
Het fotograferen en bloggen stond op een wat lager pitje, gewoon vanwege tijdgebrek. Maar ik hoop dat in december weer goed te maken, want het blijft voor mij een heerlijk manier om te ontspannen.
Camera in de hand (nog m'n oude maar ik hoop deze maand echt m'n keuze te gaan maken, ook dat heb ik maar even uitgesteld) en proberen mooi foto's te maken.
En dus weer mooie posten en collages!
In deze de prachtige zonsondergang in het Kralingse Bos, m'n theefeestje (ook daar mag ik binnenkort mooie foto's maken!), m'n huis en tuin....
De een-na-laatste vogelvlucht dit jaar. Niet zoveel blogsters vliegen meer mee, maar als je een berichtje achterlaat kom ik even bij je langs.
Mooi weekend !


17 opmerkingen:

  1. Prachtige collage Yolanda en hou je sterk met de rest..........groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's van een ondergaande zon. November zal een maand voor je zijn met gemengde gevoelens, de strijd van je vader zal nog een hele tijd gaan duren. Ik wens jullie nogmaals veel sterkte!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige collage Jolanda.
    Een terugblik op een moeilijke maand, maar gelukkig ook met wat kleine rust- en genietmomentjes.
    Begrijpelijk dat het bloggen nu even op een laag pitje staat, neem gewoon je tijd en denk ook goed om jezelf.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Jolanda, ik blijf nog lekker met je meevliegen hoor. De een na laatste van dit jaar alweer. Prachtig overzicht heb je gemaakt. Gelukkig heb je toch nog weten te ontspannen, tussen de spanningen door. En die ontspanning heb je dan juist zo hard nodig...
    Ik wens je een heel mooie decembermaand...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda jij ook een fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer erg mooi gedaan,je collage.
    November in vogelvlucht.
    Ik kan helaas geen foto's meer plaatsen op mijn blog.
    Maar,daar heb ik iets op gevonden:
    Ik kopieër en plak.
    Alleen,als je ze aanklikt,zie je ze niet groter.
    Maar...er zijn ergere dingen in de wereld.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je overzichtje van de maand november. Ben blij dat je er weer bent. Af en toe een pauze in blogland is ook niet erg hoor.
    Nog veel sterkte met alles en nog een fijn weekend.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie collage...is ook een beetje ontspanning in deze moeilijke tijd..
    Goed van je dat je dit blijft doen...geeft toch wat afleiding..

    Veel sterkte en kracht hoor...
    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi je collage met het voor mij bekende vergezicht, grappig om vanuit brabant toch regelmatig mijn rottedam vorbij te zien komen.

    gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi overzicht Jolanda! Het blijft leuk om te doen, ook om zo even op de maand terug te kijken. Dus die van mij staat er ook weer.
    Ik hoop dat je iets meer rust krijgt om ook het fotograferen en bloggen weer op te pakken, maar ik wens jullie ook heel veel sterkte bij alles wat nog komt!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie plaatjes, warme kleuren, van alles wat, goed overzicht!
    Het allerbeste en een fijn weekend verder!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's van toch ook mooie momenten.
    Heel veel sterkte verder en wens je ondanks de zorgen een goede decembermaand!
    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie collage, heel sfeervol.
    Hopelijk knapt je vader snel weer wat op, ik wens jullie veel sterkte!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb net even terug gelezen. Wat een nare wending heeft het ziekte proces van je vader genomen. Het leven is toch heel kwetsbaar. Heel veel sterkte toegewenst.
    Denk ook goed aan jezelf want je wordt er zo in meegeslokt. Ik denk aan je en bid voor je!!

    Lieve groet,
    Alma

    ps Mooie foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pittige maand was november voor jullie, gelukkg zag je nog genoeg moois om in vogelvlucht weer te geven. Heel veel sterkte de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie collage. Vind je foto's van de zonsondergang heel erg mooi. Ik wens je heel veel sterkte met je vader en hopelijk knapt hij weer op.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie vogelvlucht met sfeervolle foto's.Hopelijk gaat het snel beter bij jullie. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...