dinsdag 22 januari 2013

Een vissersmand, mooi groen glaswerk,....

....samen een mooi geheel!


Nadat de kerstspullen weg waren, heb ik op tafel een nieuw hoekje gemaakt.
Met de spulletjes die ik al had maar net weer in een andere combinatie...


De vleugeltjes van Jeanne D'Arc Living, de groene  Franse pot en de spuitfles in de vissersmand....


Het minischilderijtje dat we kregen deze zomer van de Franse campingbaas op I'le de Re.....
 en een stoere tak die ik voor de kerst kocht in Arboretum Trompenburg. 


Op m'n dienblad in vele kleuren blauw en groen een mooi geheel!



20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stilleven. De mand vind ik erg leuk samen met het blauwe glas.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT EEN MOOIE SPULLEN DE DIE VOGEL VIND IK OP HET HOUT OOK ZO MOOI.
    MOOI SFEER PLAATJE!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat eemn leuke mand zeg! En ik ben gek op groen glaswerk. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello,

    Mooie foto's en een sfeervol hoekje!!

    Fijne week lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,
    Wat een heerlijke combinatie van prachtige spullen. Die vissersmand vind ik super mooi, en ooh wat een prachtig schilderijtje...
    Verrukkelijk om naar te kijken en door de kleuren weer helemaal Jolanda...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,

    Wat een prachtige foto's.
    Heel mooi al die kleuren hout,riet en blauw glas bij elkaar.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit.
    Vind de kleuren van het glas erg mooi.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig en ik vind de kleuren ook zo mooi!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi je flessen en dienblad helemaal top!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt prachtig.
    En vooral de vissersmand.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je vismand heel erg mooi Jolanda en je kunt er ook alle kanten mee op...dat blijkt wel uit je foto's!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor en die kleurtjes zie je nu best wel veel he ??
    Een prachtig stilleven heb je gemaakt ♥
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind die kleuren zo mooi, dat blauw/groene. Kleurt ook mooi bij het grijs van de sterren. Leuk hoekje. Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ben ik nog even weer.. ik vergat je helemaal te bedanken voor je verjaarsdagskaart, zo leuk!! prachtig die stokrozen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! En zo leuk dat je dit creëerde met spullen die je al had!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele leuke opstelling zo, en die meeuw, zo blijf je heerlijk aan de vakantie denken.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat grappig! toevallig heb ik zelf ook al mijn groene glas bij elkaar op een dienblad op tafels gezet.
    Een vissersmand staat nog op mijn wensenlijstje, die van jou heeft een erg mooi model!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi en vooral sfeervol gecombineerd qua stijl en kleuren die mij naar de zomer doen verlangen!!!

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk gedaan... En het blauwe glas staat zo fris en mooi ;) Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...