zondag 27 januari 2013

Even opwarmen!

Na m'n bezoek aan Trompenburg was ik helemaal verkleumd en wat een geluk dat Lia's winkel er vlakbij zit. Dus gauw langs voor een kopje thee en natuurlijk even rondkijken in de winkel. 
Wat ziet het er weer fantastisch uit, Lia! 
Veel brocante, Jeanne D'Arc Living en Bloomingville zag ik in de verschillende hoekjes.













 

Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. En heb ik al weer wat dingen op m'n lijstje staan....
Binnenkort bij House of Seasons nog veel meer leuks te zien.


20 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,
    Altijd weer heerlijk om even bij Lia binnen te kijken... Wat een heerlijke spullen. Zo jammer dat ik niet om de hoek woon...
    Fijne zondag Jolanda,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's van een mooie winkel leuke spullen hoor zo te zien. Kan me voorstellen dat je hier niet met lege handen vandaan kan gaan. Geniet van je zondag, en een mooie nieuwe week. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Trompenburg en het winkeltje van Lia ,allebei aar 25 kilometer bij me vandaan en nog nooit geweest.
    Schande ,ik moet dat toch eens gauw gaan doen, het ziet er allebei geweldig uit

    fijne zondag
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel leuk uit.

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ik had al bedacht dat je bij Lia, van House of seasons was langs geweest!
    Zelf ben ik er nooit nog geweest. Maar het lijkt mij een superwinkel.
    Fijne zondag.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft Lia toch een fantastisch mooie winkel hé! Als ik ooit in Rotterdam kom, dan ga ik er zeker langs. En wat gek, die schotel met deksel met hartjes, zo heb ik al jaren een theepot in de kast staan.
    Dankjewel om ons te laten meegenieten van zoveel moois.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat veel moois te daar te zien zeg!
    Daar moet ik ook eens naar toe.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke winkel heeft Lia toch. Ik had al een vermoeden dat je daar even ging opwarmen.
    Prachtige foto's heb je gemaakt. Zo heb ik al een keer iets bij haar besteld, maar ik hoop gewoon nog een keer bij haar in de winkel op bezoek te gaan. Het lijkt me heerlijk daar rond te lopen.
    Dus voor mij mag je nog heel foto's bij haar maken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er inderdaad aanlokkelijk uit allemaal. Ik zou me ook niet in kunnen houden! Liefs en nog een fijne zondag, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige spulletjes daar,zeg.
    Je komt ogen tekort.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke spullen. Ik heb precies zo'n weegschaal! Ik ben benieuwd wat je gekocht hebt.
    Fijne week en lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb altijd genieten van uw bezoek is naar de winkel van Lia's.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sfeervolle foto's van Lia's winkel Jolanda! Net als jou lukt het mij ook nooit om er met lege handen uit te komen :-)

    Fijne week & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh jee, ik loop weer achter met bloggen!
    Ik ben net jou prachtige foto's op mijn blog aan het bekijken en van tekst aan het voorzien en zie dat je ook een mooie post op je eigen blog hebt gezet!!!
    Dankjewel!!!!
    De foto's zijn weer helemaal TOP, ik ben er heeeeel erg blij mee om zo'n vriendin als jij te hebben!
    Met zulke mooie PR foto's dat ik bijna denk, WAT is dat mijn winkel?
    En NATUURLIJK komen alle door jou voorbereidde posten op mijn blog!
    Dankje en een fijne week
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er voor de Kerst zulke leuke dingen gekocht. Een heerlijke winkel.
    Mooie foto´s.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ee heerlijke winkel om rond te kijken en dat verweerde kastje, prachtig.
    Als ik daar eens een keer in de buurt ben, hij staat op mijn lijstje. ja en dan je vorige "sneeuwbericht"ik heb er nog geen genoeg van, dus ik houd stille hoop voor een herkansing in februari. En daarna gewoon een heel mooi voorjaar.

    Fijne week, groeten Pauline.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heerlijke plek om even op te warmen en te genieten van al het moois wat Lia in haar winkel heeft.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Jolanda, ik had je mooie foto's al eerder bekeken op de site van Lia. Zalig om in zo'n winkel te fotograferen, hè. Toen ik het Magazine nog had waren dat ook altijd mijn onderwerpen kan ik je vertellen. Heb Lia beloofd dat ik binnenkort als ik weer bij mijn zus karin in Blijdorp ben even bij haar langs ga. Was het arboretum mooi in deze tijd of ging je toen er nog een mooi pak sneeuw lag. Wanneer je daar loopt is alleen de lucht die je inademt al zo heerlijk. Daar lopen geeft ruimte in je hoofd. Echt een stukje paradijs op aarde. Afgelopen zomer heb ik er weer eens gelopen en gewoon zomaar ergens gaan zitten en stil over een brugleuning gehangen. Inspirerend!
    Fijne dag nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk stekkie om jezelf op te warmen.
    Wow en warm word je wel van al die prachtige spullen :-)
    Mooi hoor ...
    En helemaal niet nieuwsgierig naar wat je hebt gescoord hihi
    Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh dat lijkt een hele leuke winkel, vooral dat groene brocante kastje!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...