woensdag 9 januari 2013

Mantelpiece

Nee, ik ga niet in het Engels bloggen maar wil jullie wel mijn mantelpiece of gewoon schouw laten zien


Of eigenlijk meer: wat erop staat. 
Hyacinten, nog zo groen in de knop in mooi zinken potten. 


 En eucalyptusblad dat zo lekker ruikt en waar ik ook een hartenkransje van heb gemaakt.
De blauwe vaasjes met de kruisjes, het hartenblakertje en de knijpkandelaar links op de schouw, komen van Verrassend Goed! in Haarlem.


Sinds kort ben ik ook op Pinterest te vinden...ik weet nog niet zo goed wat ik ermee moet, behalve leuke teksten, foto's en plaatjes bekijken en bewaren.
Ik wil het vooral gebruiken om mijn eigen foto's erop te zetten en een van de eerste mappen was dus mantelpiece. Ook de foto hieronder staat erop.
Ik maak vaak foto's van m'n tafel en de schouw want dat blijft leuk om te stylen. En ieder seizoen ziet het er weer anders uit. 
Dus een mooie manier om ze zo bij elkaar te bewaren, en wie weet vind jij ze ook wel leuk! Kom eens langs en je mag ze repinnen... 



23 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit.....
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit zeg. Leuk dat je ook op pinterest zit. Ik doe er vooral inspiratie op. Dus ik ga ook even lekker bij jou snuffelen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Oh wat mooi, dat voorjaarsgroen van die bolletjes, gecombineerd met dat zink... Super mooi! Het ziet er weer helemaal top uit op je mantelpiece..
    Dank je wel voor je ontzettend mooie kaartje, ontving het vandaag, zo lief van je...
    Ik wens je een fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb even gekeken bij je op Pinterest.
    Mooi hoor.
    Ja leuk zijn ze hé,de voorjaarsbolletjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zeg sfeervol hoor je mantelpiece. Vind die flesjes zo leuk. Zou wel even de geur van je eucalyptus willen opsnuiven.
    En dan die bolletjes...beetje voorjaar bij je.

    Fijne avond

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk pinterest...en je schouw ook hoor...ik ga even kijken.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het erg gezellig staan,een klein beetje voorjaar met een twist..
    Ik ga je volgen via Pinterest hoor..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt al voorjaar zo bij jou. Heerlijk hoor. Ik doe nog niet veel met pinterest maar ik ga ook eens kijken. liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je 'mantelpiece' ziet er weer sfeervol uit Jolanda, echt een mooi hoekje om steeds te fotograferen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schouw is inderdaad een mooi plekje om telkens weer een andere look te geven. Daar ben je ook nu weer goed in geslaagd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er heel sfeervol uit hoor, zink ben er gek op staat altijd zo mooi....prachtig zo op je schouw geniet ervan een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig Jolanda, inderdaad dit zijn hoekjes die vaak een metamorfose ondergaan en ook steeds weer leuk zijn om te fotograferen. Leuk om dit dan weer in een map terug te zien...Succes met Pinterest.

    Happy New Year..nu je toch een beetje op de Engelse tour bent;-)

    Fijne avond!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer heel sfeervol uit.
    De geur van eucalyptus en straks van de hyacinten, heerlijk!!
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gezellig die schouw van je. Hij was me eigenlijk al in je vorige post opgevallen.
    Pinterest is heel leuk, maar je moet er wel veel tijd voor uittrekken en tijd kom ik altijd te kort.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er gezellig uit je schouw heel leuk gedeccoreerd. Wist niet dat het zo in het engels werd genoemd. Ik ga je volgen hoor op pinterest. Als ik iets interesants op internet ziet of het nu om huisinrichting gaat of recepten, gezondheid pin ik het op pinterest en kan ik het altijd terug vinde. Vind het echt super handig. Verder sla ik alle plaatjes op die me inspireren of wat ik ook wil doen. Ook diy is leuk op pinterest. Veel plezier op pinterest

    liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer mooie plaatjes Jolanda. En een schouw is zo gezellig. (ik heb hem helaas niet)
    Heb je er nu ook een echt kacheltje in?
    Heb me ook maar gelijk bij je Pinterest aangemeld. Zelf vind ik het een leuke manier om inspiratie op te doen en op deze manier kun je het dus goed bewaren. Veel plezier op Pinterest.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat grappig, bij ons heette dat altijd schoorsteenmantel.
    Gezellig met de bolletjes en de blauwe flesjes. Je hebt er gezellige foto's van gemaakt.
    Af en toe kom ik op Pinterest, maar ik ben er nog niet erg handig in. Bloggen heeft voorrang en ik wil ook graag nog wat andere dingen doen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk hoor die hyacinten in die zinken potjes. Ik ga je zeker volgen op Pinterest ik Sta er zelf ook op. Heerlijk al die mooie plaatjes bekijken en op je eigen pagina bewaren. Als je het leuk vind kun je mij daar ook volgen.
    Lieve groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat ziet er gezellig uit zeg...ben ook gek op bloembollen..ik ga van de week ff kijken op pinterest..ik sta er ook op..gezellig
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er mooi uit, leuke combinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Uw schoorsteenmantel ziet er zo pretty.I houden van de blauwe vaas en je nieuwe header. Sorry, uw Vader bewerking is geannuleerd Ik zal aan je denken volgende week.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker makkelijk toch dat Pinterest! Je kan er van alles in opslaan en je eigen computer raakt niet overvol en ik heb er heel wat leuke ideeën op gevonden.
    Je schouw ziet er weer super gezellig uit!
    groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...