dinsdag 1 januari 2013

More...


Ik wens jullie voor 2013...


En vooral.....




17 opmerkingen:

  1. Leuke tekst, Jolanda!
    Ik wens jullie ook alle goeds toe voor het Nieuwe jaar 2013!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dát is het idee!
    Een gelukkig 2013 toegewenst
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je alle goeds voor 2013, Jolanda!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie teksten!
    Iets wat ik zeker weer ga proberen dit jaar ;)
    Ik wens jouw ook een heel gelukkig en gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk !
    En ik wens je een mooi blogjaar toe.
    En een fijn en goed 2013.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello,

    Ik wens je alle geluk en liefde van de wereld voor 2013!!!

    Lieve bloggroet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt groot gelijk Jolanda! Ik wens jou, je gezin en je ouders alle goeds toe voor 2013! Dat het een mooi en gelukkig jaar mag worden in goede gezondheid voor iedereen.

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou ook een heel mooi nieuw jaar, met natuurlijk veel blogplezier.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je een heel mooi jaar lieverd....groetjes van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!

    Een gelukkig en gezond jaar gewenst.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij natuurlijk ook een geweldig 2013 gewenst..♥
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Teksten naar mijn hart!
    Ik wens jullie ook een heel mooi, gelukkig, liefdevol en vooral gezond nieuw jaar toe!
    De dvd gaat vandaag op de post...!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Jolanda,

    Voor jouw en je gezin de beste wensen voor het Nieuwe Jaar.
    Geluk, gezondheid, kracht, energie en heel veel liefde is wat ik wens.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie Nieuwjaarswens Jolanda.
    Ik wens jou en al je dierbaren ook een gelukkig en gezond 2013 toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I shall trying doing as those words suggest. Thank you for your comment,I know you have difficult times too.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier kan ik mij helemaal in vinden! Ik wil je nog een heerlijk 2013 toewensen, met een hoop gezellige blogposten. Helaas geen december daily vorig jaar, probeer nu een january daily, de eerste 2 dagen staan er in ieder geval al op!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...