donderdag 3 januari 2013

Vogeltjes....


Boom eruit, kerstspullen eruit en alles weer even opgefrist!


Bolletjes gekocht en een zo ontzettend leuk vogelhuis!


Ik denk dat dit mijn nieuwe verzameling voor 2103 wordt....


Vogeltjes, vogelhuisjes, vogelkooitjes....


Laat het maar voorjaar worden!


Morgen m'n laatste vakantiedag en deze 2 weken zijn weer om gevlogen.
Met van alles en nog wat....vandaag ben ik naar het Nederlands Fotomuseum hier in Rotterdam geweest. En een fantastische fototentoonstelling van Lewis Hine gezien.
Vanmiddag ben ik ook met m'n nieuwe camera aan de slag geweest en ik ben best tevreden!



27 opmerkingen:

  1. Dat moet een leuke verzameling worden.
    Ik ben benieuwd. Dit begin ziet er in ieder geval al erg leuk uit.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk zijn de kooitjes prachtig het blauw doet al wat voorjaarsachtig aan...heel gezellig!!!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg gezellig uit zeg, hier zijn ook de voorjaarsbolletjes weer in huis hoor. Lekker weer een beetje het voorjaar in huis halen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen krijgt altijd de kriebels na de kerst, oud en nieuw, opruimen schoonmaken en met een frisse start beginnen. Is je goed gelukt, de foto,s zijn prachtig. Ook ik had vakantie, heerlijk die twee weken maar waar zijn ze gebleven.

    Wat leuk dat je naar het fotomuseum bent geweest, ook ik ben er geweest,klik: http://www.thewaitingroomstory.blogspot.nl/2012/11/een-weekend-cultuur.html

    Wat een prachtige en soms ook heel aangrijpende tentoonstelling. De presentatie is ook fantastisch en nog steeds zo actueel.

    Je brengt mij wel op een idee, ik ga op zoek naar mijn oude vogelkooi.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er vrolijk uit bij je in huis Jolanda. Al een klein beetje voorjaar! Ik had vandaag precies hetzelfde: boom eruit, voorjaar erin! Alleen geen bolletjes, maar nieuwe planten voor het raam.

    Leuk dat je naar de tentoonstelling van Lewis Hine bent geweest. Ik vond die ook de moeite waard!

    Alvast een goed weekend toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het word vast een leuke verzameling de vogelhuisjes.
    En je maakt mooie foto's met je nieuwe camera.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben het helemaal met je eens. Je hebt een hartstikke mooi vogelhuisje gescoord. Helemaal jouw kleur toch? Staat leuk zo met die kleinere en met het kooitje. Zo'n kooitje staat ook nog op mijn lijstje.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zóóó...jij bent lekker bezig geweest! Dat ziet er weer spik en span uit! Leuk, en lekker fis met al dat blauw!
    En laat ik toch denken dat ik met de verhuizing van mijn blog ook jou mee had genomen, nee dus, bij deze gelijk weer volger geworden van je hoor!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt een hele mooie verzameling Jolanda!
    Lekker is dat he, om je huis weer op te frissen en van nieuwe decoraties te voorzien na de feestdagen!
    Als ik die mooie aquakleur zie, moet ik altijd aan jou denken!
    En je hebt mooie foto's met je nieuwe toestel!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja heerlijk voorjaar .....kan niet wachten....laat het maar net zo snel gaan als de twee weken vrij die ook ik er bijna heb opzitten...leuk je decoraties weer...fijn weekend verder....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je huis ziet er al heerlijk uit voor het voorjaar. Laat nou de zon maar komen. Mooi dat turkoois en de vogelkooitjes
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is wel een erg leuk item om te verzamelen. Ik heb hier ook een leuk exemplaar staan, maar ik vind dat ik al genoeg verzamel dus ik verwacht weinig uitbreiding ;)!

    Alvast een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig begin van een nieuwe verzameling Yolanda! Ik vind vogelhuisjes ook zo mooi. En ook de krans die ik wat wazig in de achtergrond zie hangen trouwens.
    Lieve groet!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,
    Prachtig zijn ze, je vogelhuisjes... En die kleuren, zo mooi!
    Fijne dag vandaag, geniet er van...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er leuk uit, mooie kleuren combinaties heb je in je huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zijn mijn kleuren en dat wordt een mooie verzameling! Aankomend weekend ga ik ook lekker de kerstboom opruimen.... fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er idd fris en gezellig uit. Nog twee dagen en mijn boom gaat er ook uit. Eens kijken waar mijn vogeltjes zijn gebleven..... Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk die vogelhuisjes. Ik hou van die kleur. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooohh.. bolletjes! Dat fleurt de boel al gezellig op! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed plan Jolanda, nieuw jaar, nieuw verzameling!
    De foto's met je nieuwe camera zijn voor ons leuk om naar uit te kijken!
    Ik hoop dat je hem stil kan houden, pfffffffft wat een zwaar ding zeg!!!!!!!
    Gezellig om je even gezien te hebben, volgende keer gaan we er bij zitten!
    Sterkte maandag......
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het begin van een vrolijke verzameling...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke verzameling, ik heb er een aantal buiten staan.....staat ook zo gezellig

    Fijn weekend groeten Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel leuk vogelhuisje.....vooral ook de kleur. En inderdaad....laat het maar snel voorjaar worden.:)
    Fijn weekend.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een superleuke verzameling! en ja het voorjaar.. ook bij mij begint het al behoorlijk te kriebelen.. komt ook door het zachte weer.. ik kan niet wachten om weer lekker in de tuin bezig te gaan en alles weer te zien groeien!

    fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb er 2 in het halletje en ... ze hingen dit jaar in de kerstboom dus ja ik vind ze hartstikke leuk, benieuwd welke er nog meer bij gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt voorjaar!!Ik kan niet wachten!! super leuk gedaan met de qua vogelhuisjes!!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...