dinsdag 5 februari 2013

Ben er weer....een beetje


Ben inderdaad weer een beetje op de been. Wat een vervelende griep heerst er, in mijn omgeving zijn er veel mensen ziek. Het hoesten en m'n stemproblemen zijn nog niet weg maar ik ga morgen toch maar weer aan de slag. Zal nog wel even duren voor ik me weer helemaal super voel.


Gister wat lentesfeer in huis gebracht zonder naar buiten te gaan.....


Met deze mooie 'nep'anemonen....net echt toch?


En ze staan zo lekker lang:)..... 


Er komt weer winter aan hoorde ik...maar ik wil lente en warmte en zon en bloemen!


Voorlopig is de lente dus alleen bij me binnen te vinden.




28 opmerkingen:

  1. Wat mooie lichte kaarsjes erbij..helemaal goed.
    Vervelend dat je zo geveld bent, ik hoor het ook om me heen..maar zelf gelukkig nog geen klachten ...
    Doe rustig aan met op sterken,
    Lieve groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje aan de vitaminen blijven, dan ben je er misschien wat sneller overheen... ja en het betere weer wat moet komen...
    Waar heb je de nep-anemonen vandaan? Zijn inderdaad net echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het de goede kant op gaat!

    Je foto´s zijn weer prachtig!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, heerlijk ziet dat uit met die neppers. Ik ben bang dat het inderdaad nog een tijdje zal duren voor we ze in het echt binnen kunnen zetten, maar we blijven hopen. Fijn dat je griep wat beter is, of anders gezegd dat je wat aan de beterende hand bent. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke lentesfeer bij jou Jolanda! ik verlang ook zo naar het voorjaar.. nog even doorbijten.. beterschap!! en nog wel even rustig aan doen hoor!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello,

    Herkenbaar was ook ziek! Maar als ZZP er kan ik niet thuis blijven.

    Je sfeer op de foto 's zijn super!!

    Fijne week lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil hetzelfde: zon en warmte en lente en bloemen ;)
    Vrees dat we nog even moeten wachten :(
    Ik loop ook te kwakkelen, 's ochtends aan het werk en 's middags uitgeteld op de bank of in bed... Het irritante hoestje wil maar niet weg...

    Beterschap & sterkte weer met werken!
    Bij je binnen is het goed toeven!!

    Lieve groet uit het zuiden,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je je weer wat beter voelt! Hier zijn beide kinderen ziek geweest. Zij gaan het morgen ook weer eens proberen op school.
    Hoop echt dat de winter uitblijft hoor, volgens mij hebben we gewoon met z'n allen een portie zon en warmte nodig.
    Sterkte met je hoest.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er mooi uit en je hebt er zo langer plezier van ;) vandaag hagelde het heel hard hier, nog lang geen lente weer helaas. Ik kijk er ook alweer naar huis.
    Beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig!! Heel veel beterschap.

    Groetjes,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje hetzelfde verhaal hier. Ook nog altijd niet 100% en vooral die keel hé en dat hoesten. Ook hier binnen een lentekleurtje, maar zonder bloemen. Je anemonen 'nep'? Had je echt niet gezegd!
    Lieve groet en heel veel beterschap verder,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik heb het gehoord en gemerkt om me heen op mijn werk, dat er heel veel mensen griep hebben en dat nogal een hardnekkige griep is.
    Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt, Jolanda, pas maar even heel goed op jezelf!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wens je veel sterkte morgen als je weer aan het werk gaat.
    Je dienblad staat er weer sfeervol bij.

    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch als zo af en toe het zonnetje schijnt kun je merken dat het voorjaar eraan komt, we tellen af. De vogels hoor je in de tuin en de groene knopjes komen al in de struikjes, heerlijk. Maar beterschap jij..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hou dat voorjaar maar goed vast binnen in je gezellige huis,want buiten is het ver te zoeken....

    zag net op dit nachtelijk uur dat er weer witte vlokken naar beneden dwarrelen....
    of er straks echt die vijf tot tien centimeter sneeuw gevallen zal zijn zoals ik in het weerbericht hoorden....

    Kleed jij je dan maar goed warm aan wanneer je voor het werk naar buiten moet.

    Beterschap en sterkte!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap en ja lijkt net echt je anamonen en buiten... is het weer brrr winters!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Jolanda,
    Gelukkig voel je je weer een stuk beter. Wel nog even rustig aan doen hoor...
    Lekker dat je de lente binnen hebt gehaald, buiten is het hier weer even wit....!
    Ik wens je een heel mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I have just discovered your blog, so beautiful, great photos. Thanks for sharing
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig dat het inmiddels weer wat beter gaat, ik hoop dat het je vandaag niet tegen is gevallen. Leuk, deze nep anemoontjes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze schattig die anemoontjes en wat heb je het allemaal mooi gedecoreerd!
    Nog veel beterschap!
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gelukkig dat je weer wat opknapt ....prachtige foto's heb je weer gemaakt ....tja die bloemen zijn net echt lekker lang genieten dus hahahah knap nog lekker verder op ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn weer iets van je te horen Jolanda. Gelukkig voel je je weer iets beter.
    Mooie foto's weer en ohh...dat vaasje met die mooie kleur heb ik ook. Heb er ook al een post over in mijn life writer staan.
    Mooie bloemen, ze lijken net echt.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad een hardnekkig virus wat er dwaalt. Finn is al 3 weken ziek en sophie al twee. Ik ben blij om te lezen dat je weer aan de slag gaat. Doe rustig aan en inderdaad willen we lente!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He bah, niets aan zo'n griep..rustig aan hoor!
    Met het lentegvoel komt het wel goed!!bij jou....handig zulke bloemen toch?

    Beterschap ,groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoop dat het weer een beetje ging van de week, zo vervelend. De bloemetjes fleuren alles weer op , voorjaar kom maar op ;)
    Fijn weekend, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...