vrijdag 15 februari 2013

Een beetje lente voor het raam...



Gewoon een beetje lente voor het raam....



Witte druifjes....een blauwe lucht....


Het lijkt zo mooi maar is nog best koud buiten....


Maar wat zijn ze leuk he, die ieniemini witte druifjes...


En gelukkig worden de dagen langer, de zon warmer en is het weer weekend!!! 
Nog steeds een beetje moe van de griep die ik heb gehad en bijna uit gehoest, heb ik weer even een paar dagen om energie bij te tanken.


 Na ruim 3 jaar bloggen is dit m'n 500e post en ik heb de 400 volgers bereikt!
Super! 
Bedankt voor al jullie bezoekjes en de lieve berichtjes die jullie regelmatig achterlaten.


Fijn weekend!




29 opmerkingen:

  1. Deze witte druifjes zijn inderdaad leuk, hier staan ze ook. Gefeliciteerd met 400 volgers en nog veel meer posten, dat is wel een feestje waard!!

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd... 400 volgers heb ik nog niet hh. Die witte druifjes worden heel mooi, die ga ik ook halen. Fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De witte druifjes zijn hier ook favoriet :-)
    Gefeliciteerd met je 400 volgers! Ik ben met minder ook wel tevreden hihi
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig zijn ze de witte druifjes....heerlijke tijd met de bolletjes! Super goed dat je al 400 volgens hebt, dat betekent dat het leuk is om bij je te lezen.

    Ziek nog even een beetje uit...fijn weekend.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Wat heerlijk hè, de lente in huis te halen... En de blauwe druifjes zijn daar geweldig mooi voor. Ik vind het ook zulke prachtige lieve bloemetjes...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaahhh... ik bedoel natuurlijk de witte druifjes...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Witte druifjes zijn ook mijn favoriete lentebloemen. Zeker in combinatie met een blauwe lucht! Maar die is hier vandaag helaas niet te zien ;(
    Ik wens je een fijn bijtankweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lente, dat zou fijn zijn. Al hoewel ik niet echt ziek ben geweest, kwakkel ik al 6 wk van "niet lekker" tot "het gaat"
    Je kunt het gelukkig al wel aan de dagen zien, dat ze langer worden, nu nog de temperatuur.
    En die druifjes, zijn zo lief en leuk en lenteachtig.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig...is was nr. 400! Dat ziet er gezellig uit bij je op de vensterbank, Jolanda! Leuk met de frisse blauwtinten...lekker vrolijk met de witte druifjes!
    Fijn weekend!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig de mooie voorjaarsdruifjes. Ik vind de pompoenvaas ook heel mooi!
    Ik hoop dat je dit weekend helemaal opknapt.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig, hoor, de druifjes! Ik kon ze ook niet weerstaan in de winkel en heb ze al een paar weken staan....
    Fijn weekend!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Jolanda, zo veel mooie posten en volgers!
    Ik geniet ook zo van de witte druifjes ;)
    Ziek nog even goed uit...een fijn weekend!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 500e post en de 400 volgers.

    Fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je 500ste post.
    En wat mooi,lente op de vensterbank.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 500 ste post en met 400 volgers! Wat een boel!

    MOoi lente plaatje zo in de vensterbank!


    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dubbel gefeliciteerd, Jolanda! Ik zag dat jij mijn nieuwe volger was, welkom. Je hebt de lente al in huis gehaald, heel sfeervol. Ben verliefd op je thee/koffie kopjes, ik vind ze beeldschoon. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

    Volgens de weerberichten krijgen we het weekend de zon te zien, dan kun je zowel buiten als binnen genieten. Fijn weekend,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heerlijk uitzicht, gefeliciteerd met je 500ste post en je nieuwe volgers! Altijd leuk om te zien dat je blog wordt gewaardeerd, maar met zulke leuke teksten en mooie foto's zit dat wel goed ;) Ik wens je alvast een mooi weekend,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Genieten van je mooie foto's, want vandaag was er helaas geen blauwe lucht... Gefeliciteerd met je 500e post en doe het lekker rustig aan dit weekend.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Jolanda, leuk zoveel volgers. Mijn volgers zijn meer dan een jaar zoek geweest. Zomaar ineens er af. Maar gelukkig heb ik ze zinds een dikke maand weer. Er gebeuren soms zulke rare dingen met je blog. Een bezoekje aan de Kunsthal is de moeite meer dan waard. Ook de andere tentoonstellingen trouwens. Prachtige beelden bijvoorbeeld. De film is ook prachtig, maar in het Engels dat is dan wel weer jammer. Maar zon mooi verhaal. Musical als film is op zich al bijzonder, maar ook nog eens live gezongen, dus geen muziek er achter gezet. We hebben weer genoten en leeker gelopen van Blijdorp naar de Kunsthal. Woensfag was het heerlijk zonnig weer, dus we boften. Wijn.tje bij Melief Bender, dus dag kon niet meer stuk. Fijn weekend! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sorry voor de tikfouten. Zit te typen op mijn smartphone.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig, die witte druifjes....helaas kun je die hier niet krijgen :-(
    Maar ik geniet van je foto's!!
    Fijn weekend.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben gek op witte 'blauwe druifjes'. Alleen als ik ze wil gaan kopen zijn ze er steeds niet.
    Mooie foto's hoor...
    Groeten en fijn weekend,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Altijd leuk van die voorjaarsbolletjes in huis,en dan een blauwe lucht erbij....nooit weg.
    Moet de mijne morgen eens vervangen in de oude blauwe schaal,zijn een ''beetje'' lange groene uitschieters geworden.

    Fijn dat je zoveel posten hebt gemaakt en volgers hebt die je ook echt volgen....
    teken dat ze graag bij je langs komen,waaronder ik.

    Ik begin het geloof ik te merken dat jij nog steeds niet helemaal fit bent en moe na de griep....
    ik las je al een poosje niet meer in reactie.

    Ik wens je veel blogplezier en nog tig volgers erbij!!!

    Fijn weekeind en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier heeft de griep zich ook in huis genesteld....kuch...kuch.......
    Dus een beetje lente doet me goed.
    Heerlijk die druifjes.....voorjaar zit in de lucht!

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk zijn ze de witte druifjes....en die kopjes zijn ook erg leuk.
    Gelukkig ben je bijna beter!
    Zon hebben we nodig, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Laat de lente maar komen en met die druifjes ben je alvast een beetje in de stemming, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Allereerst; wat een mooie banner heb je bovenaan je blog staan!!
    En jij hebt de lente zo al echt in huis,
    die lichtblauwe bloempot... wat is die mooi!

    Een fijn weekend verder!
    Lieve groet,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ohhhh! paper whites! so, so pretty!

    m ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...