woensdag 20 februari 2013

Paarse lente!

Zondag kregen jullie al een voorproefje van mijn paarse bloemenpracht...


In mijn huis is het al lente en het ruikt zo heerlijk!


De combinatie van hyacinten met de anemonen en aspergus is super... 


Vanmiddag nam ik bij House of Seasons het tijdschrift van JDL mee en laat ik nou hierin een boeket zien met dezelfde bloemen, aangevuld met rozen...ik heb er kennelijk oog voor:)



Ik vind het sfeertje in huis nu super...de aqua-groene tinten samen met het paars en lila...


Echt genieten om nu met de JDL lekker op de bank te kruipen en de winterkou even buiten te laten.


Nog 2 werkdagen voor mij en dan heerlijk een weekje vrij.






25 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende paarse bloemenpracht! Zo heerlijk voorjaarsfris deze kleur met dat groen en wit! Mooie foto's ook!Lekker genieten.
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat mooi zo bij elkaar. Heerlijk die bloemen. Lekker genieten met de JdL op de bank.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt prachtig Yolanda!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mag ook graag paarse bloemen in huis hebben, het haalt zo lekker op. De bloemen staan bij jou bijzonder mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad,prachtige kleuren zo bij je.
    Buiten hebben we voor even de kou weer terug,maar bij jou
    is het lente.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeer met dat paars en blauw......voorjaar denk ik als ik je woonkamer zie!!

    Fijne vakantieweek, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zo in combinatie met jouw witte meubels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie sfeer zeg zo. Het is echt heel mooi en het past super bij elkaar. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur van de bloemen en wat staat het mooi bij elkaar.
    Die tere voorjaarsbloemen zijn ook zo mooi!
    Als ik iets in de aquakleuren zie, wat je op dit moment ook best wel ziet, moet ik altijd aan je denken. Soms zie ik wel eens wat, en dan via je blog wetend wat je in huis hebt, denk ik, oh, dat is leuk voor Jolanda.
    Geniet van je kleurenpracht!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor Jolanda.....prachtig !! is de nieuwe jdl er alweer dan ???...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi, zelf hou ik ook meer van blauw in het voorjaar dan geel.
    Je hebt er inderdaad oog voor wat een prachtig plaatje is het geworden, en al kunnen we het niet ruiken met een beetje fantasie.......

    Lieve groet van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleurencombinatie Jolanda. Een mooie sfeer in je huis en wat zal het heerlijk ruiken.
    Het groen van de Aspergus staat er prachtig in het boeket.
    Wat heerlijk genieten dan hè.
    Fijne avond en een lieve groet,Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Ik geloof je direct, dat moet wel heerlijk ruiken bij je binnen.
    En wat staat dat inderdaad prachtig zeg, dat aqua met paars samen. Super!!
    Ik wens je alvast een heerlijke vakantie.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blauw, paars een geweldige combinatie!

    Het boeket op de schouw vind ik prachtig en de verschillende kleuren op het dienblad, super hoor.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou van die paarse bloemen, kan ik bijna ruiken vanaf hier! Uw huis ziet er zo uitnodigend voor de lente!
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk lentesfeer, ik krijg nu helemaal zin in het voorjaar.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Móói en heerlijk LENTE fris dat paars en lila!
    Je hebt er blijkbaar een neus voor hihi
    Nu behaaglijk met de JDL op de bank.
    Brrr ruim voorlopig mijn warme vachtjes nog niet op ;-)
    Fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooie kleurencombi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig boeket,hier hou ik ook van,wat een gezellig sfeertje in je huis,dat is vast fijn thuis komen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk licht en lente-achtig sfeertje in jullie huis zo . En alhoewel ik van minder kleur in mijn eigen huis ben , vind ik dit wel een erg mooie kleurenpalet hoor !!

    Nog bedankt voor de complimenten ten aanzien van onze reportage, jij hebt vast genoten met de JDL op de bank want er stonden nog meer mooie interieurs in hé ...

    Fijn weekend alvast , geniet van je vrije dagen .

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En of je er oog voor hebt! Het ziet er super sfeervol uit!!! Neem dat maar van me aan! Prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kleuren en dan is het extra genieten binnen!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk al die paarse bloemen! Heerlijk, krijg meteen zin in de lente!
    prettige week groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...