dinsdag 5 januari 2010

Andere blogs

En dan is het alweer dinsdagavond. Ik had gister een berichtje willen plaatsen maar voelde me niet lekker toen ik thuis kwam uit m'n werk. Toen ik de hond had uitgelaten in de zoveelste sneeuwbui en ik had gekookt, werd ik steeds rilleriger. Na een warm bad en een ibuprofen bleek ik toch koorts te hebben. Ëen lekker nachtje slapen doet wonderen en ik voel me alweer wat beter.
Dus nu het berichtje van gisteren, ik wilde jullie namelijk vertellen hoe ik in blogland terecht ben gekomen.
In het voorjaar las ik in het AD een column over consuminderen waarin de weblog van Teunie "Eenvoudig leven" werd genoemd. Ik heb een kijkje bij haar genomen en werd gelijk gevangen door haar leuke manier van schrijven. Wat een energie en gezelligheid spat er van haar blog af. Fantastisch dat je zo'n groot gezin op haar manier kunt runnen en dan ook nog een populair weblog bijhoudt.
Nadat ik haar blog had verkend ben ik door gaan klikken. Een van de volgende blogs was "Back to basics". Het was een van haar eerste berichten en ik lees haar nog steeds regelmatig en graag.
Daarna volgden er velen. Blogs over het gezin, consuminderen, webwinkels, creatieve zaken, eten, de tuin en wonen. Na veel gelezen te hebben ging het bij mij ook kriebelen en heb ik de stap gezet. Ik ben nog wel zoekende over wat ik wel en niet wil plaatsen en wat de technische mogelijkheden van het blog zijn. Hoe voeg ik bepaalde dingen toe in de tekst en foto's.
Net weer even lekker bij zitten lezen en kijken. Wat een prachtige foto's en collages heben sommigen van jullie. Genieten en nog veel te leren voor mij!
Morgen heb ik m'n wekelijkse vrije dag. Ik heb wat dingen gepland maar ik moet even afwachten of het weer mee wil werken.
Dus morgenavond meer.

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Hoihoi! Viavia kwam ik bij je terecht!
    Je bent net begonnen zie ik!

    Je hebt er ook mooie foto's opstaan! Super:)

    Ik kom zeker vaker langs

    Groetjes, Tjarda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda. Wat leuk je reactie. Nou nu kom ik natuurlijk direct bij je langs.......
    Welkom in blogland. Ik ga je zeker volgen hoor dus je hebt er weer een fan bij.
    Het gaat ook vast een verslaving van je worden, let maar op....
    Lekker in je eigen tempo en alleen doen als je er echt tijd en zin in hebt, dan houd je het zeker weten lang vol. Het is tenslotte voor je hobby.
    Veel blogplezier gewenst en op naar je 1-jarig jubileum....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...