zaterdag 9 januari 2010

Binnen!!

Hier nog geen pakken sneeuw vandaag, wat miezelige vlokjes dwarrelen naar beneden.
Buiten is het guur en binnen heerlijk warm. Ik heb al via heel veel blogs een kijkje bij jullie binnen kunnen nemen. Daarom hier een paar foto's van ons huis.





Een lekkere eensgezinswoning in een buitenwijk van een grote stad. Dus niet een oud huisje ergens buiten of in een dorpje, zoals ik bij sommige van jullie zie.... Of met zo'n ruime tuin en een veranda. Ik moet het met een stadstuintje doen waar ik graag in bezig ben. Maar misschien ooit nog een moestuin erbij? Dat lijkt me heerlijk.



Maar we zijn er erg tevreden met ons huis. Voor ons huis is een groot park zodat we de seizoenen bewust kunnen meemaken. En binnen is er altijd wat te rommelen.
Dit hart maakte ik afgelopen najaar met hortensias uit de tuin.



Ik heb deze week genoten van alle gezellige winterse blogs, en natuurlijk berichtjes achtergelaten en me aangemeld voor de leuke give-aways van Bonjade, Le ciel Flamand en Twaatjes Diary. Bij Jente heb ik hele leuke sleutelhangers besteld, ik wacht met spanning op het pakje in de brievenbus.
En wat leuk dat sommigen van jullie al een kijkje bij me hebben genomen en me zijn gaan volgen of een reactie achter hebben gelaten!
Bedankt hiervoor, dat geeft de burger moed om door te gaan!

Heel fijn weekend,
groetjes Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Hi, via de blog van Irma kom ik bij je op visite. Welkom in blogland! Ik hoop dat je veel plezier aan het schrijven zult beleven en hoop dat je je inmiddels weer een beetje beter voelt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Bedankt voor het gezellige berichtje op mijn blog. Wat een gezellig huis heb je en een mooie schouw! Bij ons heeft het ook niet veel gesneeuwd, maar het inderdaad behoorlijk koud met die noorderwind! Een fijn weekend!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er veelbelovend uit Jolanda, ik ga je volgen. Zelf ben ik sinds September aan het bloggen en ik moet je zeggen dat het een prettige verslaving is.
    Veel plezier ermee en groetjes,
    hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Kwam via Irma op je blog terecht en heb mij maar meteen bij je als volger toegevoegd omdat het er heel gezellig uit ziet!
    Die kleur blauw van buiten daar kijk ik hier in mijn stadstuintje ook elke dag tegenaan en het gaat nooit vervelen.
    Ben ook pas een paar maandjes aan het bloggen geslagen en moet wat de mogelijkheden betreft nog veel leren.
    Hoop dat ook jij veel plezier gaat beleven tussen al de blog meiden/dames en een enkele heer.
    Fijne zondag en vriendelijke groet!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja! Leuk hé? Die reacties?

    Ook wij moeten het "maar" doen met een balkonnetje, maar hebben het er niet minder door naar ons zin hoor! Het is maar net wat je er zelf van maakt. En zo te zien is het bij jullie gezellig! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda

    'k had al een paar keer op je blog gekeken, maar nog niet gereageerd. Mooie sfeerfoto's heb je gemaakt en die hartjes die je op je spiegel hebt hangen, die hangen hier ook... Leuk zijn ze, of niet?

    Veel plezier met je nieuwe blog. groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...