woensdag 13 januari 2010

Drukke week

Alweer over de helft van de week. Mijn vrije dag zit er weer op en ik ben vandaag op bezoek geweest bij een vriendin. Bij het haardje aan de thee met appeltaart en later samen gegeten. Het was gezellig Sabine!

Vandaag is ook de dag dat mijn schoonmoeder, al weer een jaar geleden, is overleden. Wat gaat de tijd toch snel. Het is als de dag van gisteren dat we allemaal om haar bed stonden. Vanavond zijn we daarom koffie gaan drinken bij m'n zwager en schoonzus en hebben natuurlijk herinneringen aan haar opgehaald.

En vandaag is de toetsweek van mijn dochter E begonnen. Altijd weer spannend, ze zit in 5 VWO dus een aantal toetsen tellen al mee voor het eindexamen. Mijn zoon D heeft deze periode ook tentamens. Hij is maandagavond naar Amsterdam vertrokken waar hij sinds 2 maanden een kamer heeft. Na 1 1/2 jaar op en neer treinen iedere dag, is het een verademing voor hem.

Maandagavond had ik een vergadering op m'n werk waar ik moest notuleren, dinsdagavond zijn F en ik gaan sporten.
Morgenavond ga ik met m'n dochter naar de musical "All shook up".



We hebben 2 kaartjes gewonnen dus dat is al helemaal een leuke manier om uit te gaan. En aangezien we allebei van musicals houden was het al snel duidelijk dat we samen zouden gaan. We hebben er zin in!

Afgelopen weekend zijn we voor een wandeling naar de Kralingse Plas geweest, kijk eens wat een mooie winterse plaatjes. Ondanks dat er al veel sneeuw-en-ijs foto's op jullie blogs staan wilde ik jullie deze mooie plaatjes uit "de grote stad" niet onthouden.





Een volle week, en op de valreep van vandaag nog een post voor jullie. Het is al laat, dus nu snel douchen en m'n bed in. Morgen gaat de wekker weer om 7.00 uur.

Groetjes Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Wat leuk, volgens mij wonen we in dezelfde stad! Ik had geen idee dat er al geschaatst kon worden op de Kralingse Plas. Vorige week hoorde ik dat er een boot doorheen was gevaren en er allemaal schotsen waren! Je hebt prachtige foto's gemaakt van het ijsplezier. Ik ga er van het weekend maar eens een kijkje nemen. Veel plezier vanavond bij de musical!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie manier om je grootmoeder te herinneren.
    Die musical kaartjes, daar bof je echt mee en met het feit dat je iemand hebt die graag meewil.
    Mijn man en kinderen houden jammer genoeg niet van musicals.
    De plaatjes van het Kralingse bos zijn prachtig. Daar kwam ik als kind, toen wij nog in Bolnes woonden. Sindsdien ben ik er niet meer geweest, ik woon nu veel te ver weg.
    Een hele fijne dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je die kaartjes gewonnen hebt. Lijkt me superleuk om heen te gaan! Veel plezier vanavond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke en drukke week beschrijf je Jolanda. Ik wens je dochter sterkte met haar tentamens, je zoon ook trouwens. Veel plezier op zijn kamer. Fijn dat ie niet meer heen en weer hoeft te reizen. Veel plezier bij de musical!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo de hele week is er wel wat te doen.en wil even zeggen dat je mooie fotos er op hebt staan.groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...