dinsdag 19 januari 2010

Kopje thee

Heerlijk een kopje thee, altijd lekker.
Ik ben er dol op. 's Morgens, 's middags en 's avonds. Achter mijn bureau, op de bank (onder m'n plaid), in m'n tuinstoel (was het maar zover)en in bad....
Ik drink geen koffie dus ben veroordeeld tot thee maar voor mij is het zeker geen straf.



Ik wissel smaakjes af: rooibos, groene thee, citroen en turkse thee zijn favoriet.
Als ik ergens uit, thee drink kies ik graag voor verse muntthee, genieten!
Het theeglas is nu leeg, ik ga gauw een nieuwe maken.....

Fijne avond.

Lieve groetjes
Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda ik dronk ook altijd thee,koffie lustte ik niet,maar sinds een tijd drink ik koffie en alleen s`morgens thuis en in mijn 1e werkpauze thee,het liefst rooibos``citrus vruchten``je hebt er een gezellige foto van gemaakt,geniet van je thee,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij ook thee Jolanda
    Lekker snuffelen in een theekistje of er iets voor me bij is, mmmm!! Alle smaken zijn goed.
    Hoewel 's morgens vind ik een kopje koffie ook niet te versmaden.
    Groetjes, Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Jolanda, kom even bij je langs lekker genieten van een heerlijk kopje thee. Zelf ben ik gek op koffie maar zo 's avonds, nu dus, zit ik ook van een beker rooibos thee te genieten

    Fijne avond,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, via via op je blog gekomen. hij is mooi en ik ga je volgen. Ik hou van koffie en thee. sinds kort een nespresso dus drink ik iets vaker koffie. oethoutthee is mijn favo!
    fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Jolanda,

    Ook ik ben hoofdzakelijk een theedrinkster, maar dan wel op z'n Engels met melk ;-)! Maar....een kopje koffie verkeerd zo nu en dan is ook wel héél erg lekker!

    Enjoy your cup of tea! Have a nice day!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Je vroeg me hoe ik de witte randen om de foto's kreeg. Moet je Picasa 3 downloaden, daarmee kun je collages maken en de randen toevoegen. Leuk om een beetje uit te proberen, succes ermee!
    En oh ja, bedankt voor het kopje koffie :o)
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terwijl ik nu zit te bloggen, heb ik ook een beker thee onder handbereik, héérlijk! Ik drink ook geen koffie, maar er gaan hier wel liters thee per dag doorheen. Zeker nu, als het buiten wat kouder is. M'n favo smaakjes zijn zoethout en groene thee met citroen.
    Ik schenk nog maar weer eens in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jolanda,
    Alhoewel ik een echte koffieleut ben kan ik op zijn tijd zeker ook genieten van een geurig kopje thee.
    Jij maakten er weer een gezellig plaatje van!
    Vorig jaar liep ik nog door het mistige landschap in het hoog gelegen Nuwara Eliya op Sri Lanka waar de hellingen bedekt zijn met theeplantages en spectaculaire watervallen.
    Dit in het verleden ontoegankelijke woeste en dunbevolkte bergland werden in de 19e eeuw door de Engelsen de dichtte oerwouden gekapt....en daar zit nog een heel verhaal aan vast over wat er in de afgelopen eeuwen gebeurd is.
    Denk daar nog wel eens een post aan te wijden.
    Maar geniet jij maar van je heerlijke kopjes thee meisje!!
    Groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog...ik heb mij ook bij je aangemeld!

    Ik drink ook altijd thee...nooit koffie!! Het liefst met een koekje erbij...!!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi jolanda, ik heb net je blog ontdekt, en wat ziet het er gezellig uit! ik ga je vanaf nu lekker volgen hoor!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...