zaterdag 30 januari 2010

Rood

M'n neus en ogen zijn nog een beetje rood en io voel me nog niet helemaal top maar wel al weer wat beter dan de laatste dagen. Straks even naar buiten de verse sneeuw in!

Rood is ook de kleur die ik als accentkleur in huis heb deze wintermaanden, nu ook nog met een beetje paars. Overgebleven na de kerst maar warm in deze kille tijd.
De basis in huis is rustig: hout, veel wit en wat bruin en(kiezel)grijs.
Maar ik verheug me al, om straks weer een ander kleurtje toe te voegen aan m'n interieur: turquoise, rose of groen...wat gaat het worden?



Fijn weekend allemaal,
Lieve groet
Jolanda

11 opmerkingen:

  1. Beterschap, hopelijk knap je snel weer op!
    En volgens mij hebben jullie een gezellig huis, als ik je foto's zo zie.

    Fijn weekend, goetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme jij, nog steeds verkouden. Morgen voel je je weer iets beter hoop ik.
    Een gezellig en sfeervol huis hen je hoor.
    Mooie zondag en groetjes,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt! Wat een gezellig roze/rode kleuren in je huis. Daar word je helemaal vrolijk van!

    Een gezellige zondag!

    lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat het wat beter gaat! Ik vind je tussendeur trouwens ook prachtig!

    Fijn weekend nog! Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Jolanda,
    Gelukkig weer wat opgeknapt. Wat een prachtige collage!! Hij straalt je als het ware tegemoet. Lekker om met kleuren te spelen hè?!
    De witte wereld gaat overigens wel weer vervelen vind je ook niet? Heb elke meter in de tuin en daarbuiten wel gefotografeerd. Van mij mag het warm water regenen. Ben voor wat mijn tijdschrift beterft gelukkig met twee voorjaarsnummers bezig. Lekker in mijn fotoarchief gedoken leuke voorjaarsfoto's geselecteerd en er passen de verhalen bij geschreven. Kan niet wachten...tot het lente wordt bedoel ik!
    Geniet van het weekend!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat je weer helemaal gauw de oude bent en heerlijk is dat,in je huis rommelen en bedenken wat voor kleurtje het zal gaan worden,rood is in ieder geval in deze tijd wel een warm kleurtje,voor morge een fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,
    wat leuk je berichtje op mijn blog. Ik heb natuurlijk ook even bij jou rondgekeken. Pas een maand bezig en er is al zoveel gezelligs te zien. Dankjewel voor je felicitatie voor Valerie en voor het plaatsen van de foto van mijn give away. Van harte beterschap gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jolanda,

    Fijn te lezen dat je je toch al weer wat beter voelt al is het nog niet optimaal. Elke dag een stukje verder hoop ik. Mooie warme kleuren gebruik je momenteel, en je glas en lood deuren vind ik prachtig!

    Geniet van een heerlijke zondag, en snel weer de oude worden hoor.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello!
    Thank you for your kind words and visit at my blog! I hope you are feeling better, and had a nice day in your lovely home. It is not fun to get sick.

    Now am i going to look more att your lovely pictures!


    Se you soon!

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi, wat komisch dat je dat vraagt, zit er ook nog iets in!?
    Nee, de blikken zijn nu nog leeg, meestal als ik een overschot van iets heb ( zoals lintjes of kaartjes enz) dan ga ik ze in die blikjes opbergen...je snapt natuurlijk wel dat dit soms een hele zoektocht is in mijn huis vol blikjes ;) én veel spulletjes...

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Ik zie dat je mij bent gaan volgen, gezellig. Ik heb ook even een kijkje genomen hier op jouw Blog. Ziet er erg leuk uit, vooral deze foto's van jouw interieur met leuke rood-accenten. Het ziet er zo fris en voorjaar-achtig uit. Dat kunnen we nu wel gebruiken hè?Ik ga jou volgen hoor....
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...