zaterdag 16 januari 2010

Sleutelhangers van Jente



Wat zijn ze leuk, de sleutelhangers van Jente. Ik ben er erg blij mee en vind het bijna zonde om ze aan m'n sleutelbos te gaan doen...

Vandaag een dag met regen hier, dat zijn we niet meer gewend. De paraplu moest op toen ik vanmiddag met Mickey naar buiten ging. Het wit is bijna verdwenen, hier en daar nog wat glibberig. We moeten het binnen maar gezellig maken en de kaarsjes aan doen.



Fijn weekend voor iedereen.

Lieve groetjes
Jolanda.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, volgens mij ben ik hier nog niet geweest, dus nu wel. Leuk hoor, ga even je blog doorlezen. Zag al wel een aantal mooie foto's voorbij flitsen.
    Zet me bij je volgers, dan mis ik niets.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Jou prachtige Franse lelie ben ik al een paar keer tegen gekomen, dus nu ook even een bezoekje bij jou. Je blog ziet er mooi uit, dus heb me als volger geplaatst, zodat ik regelmatig bij je langs kan komen.

    Fijne avond,
    Groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,

    Leuke tip en echt een prachtige sleutelhanger.
    Fijne dag en groetjes,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, leuk dat je langs kwam op mijn blog en meedoet aan de Give Away. Ik kende je blog ook nog niet, maar ga je zeker volgen, want het ziet er heel mooi uit. Je woont prachtig zo dicht bij het bruisende stadleven, maar ook de prachtige natuur, wat een mooi park op de vorige foto's.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,

    Wat een vrolijke sleutelhangers! Mijn dochters maken ook van dit soort hangers. Alleen al van de kleurtjes word je helemaal vrolijk. Een fijne zondag!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...