woensdag 6 januari 2010

Vandaag scheen de zon!

Weg grijze deken, op naar buiten....
Ik had plannen voor vandaag maar voelde me nog niet helemaal fit dus heb rustig aan gedaan op m'n vrije dag. Daarom geen aquarobics vanmorgen zoals anders op de woensdag, maar lekker in huis gerommeld, de badkamer een grote beurt gegeven en achter de computer gezeten.

Vanmiddag naar buiten en heerlijk met onze hond Mickey gelopen in het park voor ons huis. Mickey is al 10 1/2 jaar bij ons, hij is een Westie en erg lief. We zijn allemaal gek op hem maar hij is het liefst bij zijn baasje. De sneeuw vindt hij heerlijk en hij wordt weer helemaal jong.

Na een uur was hij het echt zat en liep het pad in naar huis terwijl ik echt nog even langs de brievenbus moest om wat kaartjes te posten.



Donderdag en vrijdag zijn weer werkdagen voor mij. Morgenmiddag hebben we een nieuwjaarsborrel. In het onderwijs is dat nooit erg luxe maar wel altijd gezellig en een moment om rustig bij te kletsen met collega's.
En dan gaan we weer aan het weekend denken en is de eerst school- en werkweek al bijna voorbij.
Hieronder nog wat plaatjes van m'n wandeling.

Groetjes Jolanda





2 opmerkingen:

  1. Heej Jolanda,

    Wat een lieverd jullie hond Mickey en geweldig dat buiten dollen ze weer helemaal eventjes jong maakt, onze labrador was oud en op maar wat kun je houden en plezier hebben van die beestjes zou niet zonder dieren in huis kunnen.
    Goed idee hoor als je nog niet helemaal kiplekker bent om het russtig aan te doen en rommelen in je huis werkt ( bij mij althans ) vaak erg ontspannend.
    Je foto's zijn mooi en het zonnetje erbij heerlijk hoor.
    Wat leuk om te werken in het onderwijs, mijn dochter is net als jouw dochter 16 en doet dit jaar haar eind examen.
    Geniet nog even van de sneeuw en ik vind je plaatjes mooi gemaakt.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke wereld zo toch? Alles zo wonder wit.....
    Je kaarten zijn echt om vrolijk van te worden, zoveel kleur.....
    Beterschap en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...