zondag 17 januari 2010

Weekend

Wat leuk, al zoveel volgers en enthousiaste lezers die een reactie achterlaten, helemaal geweldig. En dat in 2 weken tijd. Ik geniet er echt van, bedankt allemaal voor jullie reacties!
Leuk ook de volgers die ik helemaal niet ken maar die mij viavia ontdekken en zich aanmelden. Ik neem bij iedereen een kijkje terug en sluit me aan als het me aanspreekt.
En wat een drukte op zondag in blogland. Zoveel nieuwe posts. Ik heb net snel alles doorgelezen en hier en daar een berichtje achter gelaten. Ik zou het wel bij iedereen willen doen maar dat lukte nu even niet.

Want na een drukke week was ook het weekend weer goed gevuld.
Vanmorgen heb ik zelf gesport (lekker op de fiets er naartoe, weer zonder handschoenen en muts) terwijl F meeging met E die moest handballen.
Vandaag was m'n moeder jarig en vanmiddag dus naar Brabant om ze te feliciteren.
Gisteren wat boodschapjes gedaan en een cadeautje voor haar gekocht en later met zoon D op zoek naar nog wat spullen voor z'n wintersportvakantie. Komende vrijdag gaat hij met via z'n opleiding een weekje naar Oostenrijk.
Vrijdag kwam hij thuis met een tas vol was en hij blijft tot woensdag.
Gelukkig had F z'n 2-wekelijkse vrije vrijdag en toen ik 's avonds thuis kwam waren de bedden verschoond, het huis gestofzuigd en gedweild en waren de grote boodschappen gedaan!
Voor mij alleen de was dus nog.



Tussen alle activiteiten dit weekend door kon ik nog wat genieten van de ariadne at Home die vrijdag op de mat lag en van de Allerhande die ik zaterdag bij het "hamsteren" bij AH meenam. Weer inspiratie en ideeën genoeg.
Helaas is de leesbril ook voor mij nodig:)

Fijne week weer!

Lieve groetjes
Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,

    Wat een handige F heb je. Leen je hem ook uit???
    Jij ook een fijne week en groetjes,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej Jolanda,

    Pas maar op let op mijn woorden het is verslavend dat bloggen, je bent heerlijk in de weer geweest en nog van harte gefeliciteerd met je mams.
    Wat een goede hulp heb jij thuis die zijn goud waard, ontspan maar heerlijk met een heerlijke kop koffie of thee en geniet van je woonbladen

    Lieve groet Irma en alvast een heerlijk blogweekje toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je hebt het druk gehad,leuke bladen heb je om te lezen,de At-Home krijg ik altijd in de bus en de Allerhande neem ik ook wel is mee,staan best leuke recepjes in,alleen ik doe er nooit wat mee,want kan voor geen meter koken,ik wens je een fijne week,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    wat een druk weekend, maar zo te horen ook gezellig !!!
    Wat leuk dat je zoon naar Oostenrijk gaat. Mijn dochter gaat in april naar Venetië, wat zou ik graag meegaan ; )
    Wat fijn dat je man zoveel gedaan heeft in het huis, dan schiet alles lekker op.
    Handig hè, de leesbril, dat vindt mijn man nu ook ; )
    Een hele fijne nieuwe week !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,

    Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Ah..de At Home krijg ik ook altijd op vrijdag. Een fijn blad om door te bladeren en inspiratie op te doen. De Allerhande trouwens ook. Daar scheur ik meestal de lekkerste recepten uit die ik weer in een aparte map stop. Het is inmiddels een heel boekwerk, maar o zo handig!!

    Een fijne maandag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die woonbladen die je dan in het weekend kunt doorlezen. En heerlijk dat er dan al zoveel voor je gedaan is.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Nou dat was een druk weekje en weekend, nog gefeliciteerd met je moeder. Ja bloggen is heel erg leuk maar het kost ook de nodige uurtjes. En als je het zo druk hebt zit je toch niet op je gemak, want dan wil je overal gaan kijken. Ach... je haalt het vast wel weer in hoor. Geniet maar lekker van je mooie bladen.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je me gaat volgen. Ik volg je graag terug, het ziet er gezellig uit hier. Leuk hé bloggen. De mijne is nu zo'n 2 maanden on air en niet meer weg te denken. Zo leuk al die lieve bloggers.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben je nog maar twee weken bezig, dat is knap zeg. Ik ben drie maanden bezig en vind ook erg leuk om te doen. Moet er wel echt tijd voor vrij maken. Dat valt soms niet mee met werk en gezin met drie jonge kinderen. Maar leuk ik volg je dus ook.
    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...