dinsdag 2 februari 2010

Hoera

...ik heb wat gewonnen!
Op het blog van 'freekje-thuis', stond gisteren een leuke tip over de webshop van Billie Design, Greengate producten in alle soorten en maten. Er stond ook bij dat je je aan kon melden voor de nieuwsbrief en elke 100e aanmelder een leuk cadeau zou krijgen.
Zo gezegd zo gedaan, de webshop zag er leuk uit en ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief. Altijd leuk.
Gisteravond kreeg ik een mail dat ik de 100e was een hele leuke prijs zou krijgen nl dit: een prachtige saladeschaal!!!



Wat leuk he, ik ben er helemaal blij mee!!!
Dank je Freekje en Billie Design!

Fijne avond allemaal.

Lieve groetjes
Jolanda

11 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda

    Wat leuk dat je je hebt aangemeld bij mij ! Ik heb het bij jouw ook gelijk gedaan !
    Wat een schatje dit kommetje.en je hondje ...........ik kom zeker nog eens langs hoor!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zekers heel erg leuk,gefeliciteerd en veel plezier met je schaal,daar zullen vast heerlijke salades uit gegeten gaan worden,zo ik verslik mezelf bijna in die zin haha,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke verrassing, het is tenslotte ook altijd leuk om iets te winnen!

    Geniet ervan! Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lucky you!!! Wat een prachtige schaal!

    Geniet ervan!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je om zo'n mooie schaal te winnen en hij heeft ook nog van die vrolijke kleurtjes, gefeliciteerd!!
    Groetjes,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    wat ontzettend leuk dat je gewonnen hebt!!!
    Super gaaf dat je nou net de 100ste aanmelder was, toppie!
    s'Avonds kreeg ik al een mail van Michelle dat er daadwerkelijk iemand gewonnen had.
    En de kom is helemaal super! Wat een groot cadeau!
    Geniet er lekker van, groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda ja dat is echt leuk van windows,je kunt het via daar gelijk op je blog plaatsen en je foto`s bewerken,moet nog wel oefenen hoor,snap het nog niet helemaal,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Jolanda, een giller gewoon. En het is ook nog eens een erg mooie saladeschaal.
    Gefelicteerd met deze aanwinst.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owww... wat gaaf!!! You lucky girl! Zie je je al zitten, 's zomers lekker op het terras, bbq aan en dan een heerlijke salade uit deze prachtige schaal... zucht... van die zonmer kunnen we nog lang dromen denk ik, brrr... wat was het weer glad en koud vanmorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Leuk dat je volger van mij bent geworden. Ik had jouw blog nog niet ontdekt in blogland, maar nu ben ik ook bij jou van de partij! Wat leuk dat je de 100ste aanmelder bent. Altijd leuk om zo verrast te worden...

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een leuke verrassing !!
    hij is super leuk, dus daar zal vast menig lekkere salade uit gegeten gaan worden :-)
    Veel plezier van je cadeau!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...