woensdag 17 februari 2010

Lenteroze

Vorige week ben ik weer eens bij Woonstore in Capelle aan den IJssel langs geweest. Woonstore is een outlet-shop waar, in kleine "winkeltjes", van alles op gebied van wonen wordt aangeboden. Van kussens tot kasten en van banken tot etageres.
Altijd leuk om een kijkje te nemen en ik kwam natuurlijk allerlei leuke dingetjes tegen die ik echt nodig had...:)
Een mooie etagere met rieten borden, een olielampje in een fles met rieten houder en een prachtige kaart met de tekst: "live well, laugh often, love much".


Een paar mooie harten, leuke onderzetters van een soort natuursteen en een haak voor de riem van onze lieve Mickey!


En nu moest alles weer een plekje zien te krijgen in huis. Een vervelend klusje altijd dat gerommel in huis....:)
Omdat het zo'n sombere dag is, heb ik besloten om het winterrood te gaan vervangen door fris lenterose en het voorjaar vast in huis te halen. En zie hier het resultaat:


Ook de prachtige roze rozen van F en de vaasjes zijn blikvangers.


Ik ben er helemaal blij mee en krijg er al een echt lentegevoel van!


Fijne dag allemaal,

Lieve groetjes,

20 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Ik ben net als jij ook al aan het wisselen geslagen. Alle winterkussentjes en kaarsen zijn weer opgeborgen en alle zomeraccesoires weer te voorschijn gehaald.

    De woonstore ken ik niet, maar het klinkt goed. Ik ga het eens opzoeken op internet!

    lieve groet, madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Dank je wel voor het plaatsen van de link! Is het soms waar vroeger de Habitat zat en Carpetland?

    groetjes Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes allemaal zeg. Heerlijk, dat gerommel in huis. Hier was het trouwens vandaag de hele dag zonnig..je woont vast niet in het Noorden des lands.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gezellig en voorjaarsachtig uit allemaal. ik heb ook al roze spulletjes in mijn woonkamer staan. Leuk hoor, 't krijgt gelijk een andere sfeer.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige dingen heb je gekocht Jolanda, dat vergrijsde riet is altijd mooi. Ik kreeg vorig week zomaar zo'n dienblad (relatiegeschenken die over waren en manlief dacht dat ik daar wel wat mee kon....) Kijk, daar heb je wat aan he, van die mannen die met je meedenken!
    Fijne dag, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zijn zulke leuke out lets hier was er ook 1 liep als een trein( niet door mij hoor echt niet) en ineens is hij falliet :-((
    leuke spullen heb je en rose met wit maakt zo zomers en een heerlijk lente gevoel.

    Lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoo ik krijg erook een lente gevoel van,wat een gezellig sfeertje in je huis en je header is prachtig,ik vind roze ook erg mooi,wens je een fijne avond,maar dat gaat zeker goedkomen in zo`n sfeervol huis,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zeg ik vind het echt prachtig. Mooie lieve kleurtjes en die vaasjes zijn ook errugh mooi.......
    Ik geniet helemaal.
    Oh en je schouw is ook al zo mooi.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke verwennerij allemaal....
    daar fleur je echt van op!!
    Ik wist het wel......zei het vorige week al tegen je; die vaasjes gaan we nog vaker tegenkomen bij al die sfeerplekjes in je huis.

    Blijf in deze donkere dagen maar gezellig op je roze wolk zitten ,samen met het lentegevoel.
    Fijne dag nog!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er ook zo'n hekel aan, aan dat gerommel in huis ha ha! Jij bent weer helemaal bij, erg leuk allemaal hoor! Geniet er lekker van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaa, de lente komt eraan!! ik merk het bij iedereen, al die mooie frisse kleurtjes, heerlijk!! het ziet er gezellig uit bij je, laat die lente maar komen!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOh heerlijk zo even lekker shoppen of niet, en je vaasje wat een blikvanger idd. Mooi zo even een blik bij je thuis te vangen!

    liefs bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda, wat een sfeervolle kamer heb jij en wat een leuke spulletjes heb je gekocht. Wat leuk hè die hondenriemhaak, ik heb eenzelfde voor onze hond. Je hartjes vind ik ook heel mooi en de étagere met de rieten borden is een plaatje. Heerlijk om jezelf even zo te verwennen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie aanwinsten Jolanda. En heerlijk al dat roze in huis. Nu nog een beetje zon erbij! Fijne week verder, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your images...that rose is so so lovely. Your home is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tja dat is gewoon een geweldige winkel, als je mij blij wilt maken dan begin ik daar en ga ik daarna naar de Riviera Maison, alleen al het lopen over die keitjes wordt ik blij van. Ik heb het geluk dat ik er maar 5 minuten vandaan woon. Maar ik ga maar 2 x per jaar ofzo. Wil altijd wel wat kunnen kopen.
    Groetjes en prachtige aanwinsten (ps lezen is dus niet mijn sterkste kant he hahahah).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Roze is super :)
    Ik vind de vaasjes erg mooi samen!

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,

    Het ziet er erg sfeervol uit bij je, en wat heb je weer een mooie aanwinsten op de kop getikt. Een echt lente huis, HOERA...laat de lente maar komen, kan bijna niet wachten.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jolanda wat een mooie aankopen. Het ziet er superfris uit elegant mooi. En dan ook nog een supermooie roos tot besluit. We boffen maar met jou! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi, dat lente-huis! Ik ben ook aan het veranderen, stillaan verdwijnt de sneeuw en kan het voorjaar beginnen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...