dinsdag 23 februari 2010

Rommeldagje

Lanzamerhand komen overal de eitjes tevoorschijn, Pasen is coming!
Vandaag was het hier een rommeldagje: wat was, boodschapjes, naar de tandarts (2 gaatjes moesten gevuld), even naar de stad voor wat kleine dingen en een rondje rommelmarkt (niets leuks gezien helaas).
Maar bij de post zat een pakje!

Ik had 2 geurbuideltjes besteld bij Tamar van Wonen in Wit. Ze ruiken heerlijk naar cinnamon (kaneel) en de hele kamer geurt er al naar. Bedankt Tamar.

Toe ik vanmiddag thuis kwam heb ik van de eucalyptus uit het boeket dat ik afgelopen week hehad gekregn, nog 2 hartenkransjes gemaakt. De ijzeren harten heb ik een tijdje geleden al eens bij Duifje van Drenthe besteld.

Vanmiddag piepte het zonnetje hier even achter de wolken vandaan, heel even maar. (F belde uit Lelystad en daar scheen de zon volop!).
Dus snel wat dingetjes in de tuin gedaan, de oude hortensiabloemen eruit geknipt en eens gekeken wat er allemaal moet gaan gebeuren de komende maand. Heel wat en dan vooral snoei- en opruimwerk.
M'n handen beginnen te jeuken en ik heb zin om wat te gaan doen!
Er moet nog heel wat gebeuren voordat de tuin er weer zo uit ziet.

Dit was begin juni 2009.

Ik krijg regelmatig nieuwe volgers erbij maar als ik dan op het fotootje klik, kan ik soms niet doorklikken naar de blog. Als je er wel een hebt, zorg dan dat je blog bij 'links' staat (dit kun je doen via profiel bewerken) of laat een reactie achter dan kom ik een kijkje bij je nemen. Dat is zowiezo erg leuk!

Fijne avond (ik ga lekker schaatsen kijken)

16 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, ook wel lekker zo'n rommeldagje (behalve de tandarts hihi) Je heb een lief Eucalyptushartje gemaakt en mooie geurbuideltjes, wat zal het lekker ruiken.
    Ik geniet van je prachtige tuin, kan je nu haast niets bij voorstellen, maar hier vanmiddag ook zonnig, dan begint het wel te kriebelen.
    Ik dacht dat degene die je volgden en waar geen link naar een blog staat dat die ook geen blog hebben, maar dat is dus niet zo. Wel jammer dat ze er geen link bij hebben gezet.
    Ik ga straks ook naar het schaatsen kijken, een mooie tijd 8 uur.
    Veel plezier.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda

    Wat een leuke geurzakjes ! en wat een schattig kransje.........lief hoor!! heb toevallig die harten besteld gisteren bij jeanne d 'arc.......en nog veel meer weer.........leuk leuk ! en je tuin ? komt best in orde toch??

    Geniet van het schaatsen tot de volgende keer!
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hartje zo lief! Ik heb de nieuwste JDL bij het Duifje besteld!!! Een cadeautje voor mezelf ♥ Als het goed is zit het morgen bij de post joepie!!!!♥♥ Ja dit slaat helemaal niet op jouw post sorry, maar ben gewoon blij dat ik het me eindelijk kon veroorloven haha ;) Trouwens ik vind je nieuwe (??) banner ZO mooi me t dat lieve roze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hart heb je gemaakt. En heerlijk jezelf even verwend met de geurzakjes.
    Jij gaat ook al super met je volgers. Leuk he bloggen!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige tuin, heel mooi. Hopen dat hij er binnenkort weer net zo goed uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo'n rommeldagje. Goede tip hoor om het overgebleven groen uit een boeket te gebruiken voor een leuk hartje. En ja, ik zit ook te popelen om de tuin in te gaan. Heb ook nog bergen werk te verzetten. Mooie tuinfoto hoor! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die geurhartjes! Zien er erg mooi uit! Ja, de tuin...daar kijk ook al een beetje naar, denk dat ik morgen als het droog is even een rondje doe om te kijken of ik al iets kan doen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat heb je een mooie tuin! En ook zo lekker groen! Nog even wachten en je kunt weer aan de slag...
    Tot die tijd doe je ook nog van alles met je (kan niet anders) groene vingers: schattige hartjes en goeie tip!
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker he, zo'n dag? Mooie tuin hoor. Daar gaan vast heel wat uurtjes in zitten.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda, heerlijk altijd zo'n rommeldagje, lekker dingetjes voor je zelf doen en je hoofd wat leeg maken. Wat een schatige geurzakjes zijn dat, en je hartje is ook erg lief. Wat een super tuin heb je zeg, wasa het maar vast weer zo ver hé. Maar jij kan dus nog oude hortensia bollen wegknippen. Volgens mij als ik het zo bekijk zijn hier alle grote hortensia struiken allemaal dood gegaan met de strenge vorst, en daar baal ik behoorlijk van.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog even over je vraagje: De achtergrond heb ik zelf gemaakt. Heerlijk prutsen in photoshop.
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he lekker heel de dag bezig zijn, kan ik ook hoor, gister was namelijk zo'n dag voor mij... Leuk postpakketje heb je ontvangen!! Geniet ervan.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,

    Hopelijk viel het een beetje mee bij de tandarts. Ik kom er zojuist ook vandaan, en ben weer blij dat het achter de rug is, pfff! Wat zag jullie tuin er vorig jaar juni mooi uit! Heerlijk is dat he, om nu al een beetje in de tuin aan het werk te zijn. Wij hebben de afgelopen weekenden ook al heel wat gesnoeid. De oude hortensiaknoppen moet ik er inderdaad ook nog uithalen....Misschien een leuke klus voor vandaag. Fijne woensdag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Jolanda,
    Wat heb je leuke hartjes!!
    ....en een nog mooiere tuin!!!
    Ja,ja......ik ken dat gevoel....zie van alles en nog wat, in en rondom het huis wat er moet gebeuren .....de ideeën flitsen door je hoofd....je handen gaan jeuken om ermee te beginnen......je zou het liefste ALLES tegelijk gaan uitwerken....
    Dat ontluikende voorjaar zet mij van binnen helemaal op z'n kop.

    Leuk hoor om jou blog te volgen!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,
    Heerlijke tuin heb je.
    Krijg ook zin om buiten te rommelen, maar kan nog niets doen, ben hier in dec. komen worden. Heb dus een dakterras maar daar krijg ik een nieuwe vlondervloer op [door de huisbaas] en daar moet het eerst wat beter weer voor zijn.Dus het heeft weinig zin om nu al dingen neer te gaan zetten.
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo dat zijn mooie geurzakjes en de hartjes,helemaal top en dan je tuin,wowwww,ohhh wat prachtig,zo wil ik het ook haha,dit jaar een poging wagen eindelijk.

    Ik vind dat ook niet zo leuk,dat ze gaan volgen en dat je dan niet bij hun kan kijken,ze volgen een soort van prive dan,misschien weten sommige niet dat ze zo volgen,maar ik vind het ook jammer,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...