maandag 15 februari 2010

Vieren...


Hier een kleine collage van wat foto's die ik gisteren in Oeteldonk maakte.
Om half 12 reden we met de trein het station binnen en vielen we midden in de aankomst van de Prins en zijn gevolg. We waren zo'n 8 jaar niet geweest maar het was als de dag van gisteren. Zoals een aantal van jullie in de berichtjes al zei: je verleert het nooit...
En Ger, lees de tekst maar eens goed, je herkent het vast! Wat een leuk berichtje liet je achter, je bent er vast mee bekent!?
We hebben genoten van de gezelligheid en de muziek: van Bossche meezingliedjes in de kroegen tot de Braziliaanse band op straat waar iedereen omheen staat te dansen. En wat was het druk, veel drukker dan jaren geleden.
Maar vooral van de mensen,...waar zie je dat mensen totaal onherkenbaar verkleed feest vieren met elkaar. Iedereen samen en hoe gekker je eruit ziet hoe beter. Ik ga ooit nog eens een dag met camera op stap om al die gekke, rare, leuke uitdossingen vast te leggen. Alles is mogelijk en wordt ook gedaan. Heerlijk om te bekijken allemaal, echt genieten!!!
Het motto van Carnaval en veel liedjes is: vier het leven, geniet ervan en pluk de dag. Dat ging gisteren zeker voor me op, want vanmorgen moest ik 2 moedervlekken laten verwijderen.
Gisteren stond ik om 12 uur met m'n eerste pilsje in de hand te genieten van de muziekskes en vanmorgen lag ik om dezelfde tijd op de operatietafel. Hoe raar kan het lopen.
Over een week de uitslag dus duimen jullie met me mee de komende week?
Ik doe het de komende dagen rustig aan, ga lekker lezen bij jullie, in huis aan het rommelen (foto's volgen:)) en ik heb een stapel films gehuurd. De ariadne At Home lag vrijdag op de mat, dus afleiding genoeg.

Lieve groetjes

14 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda
    Wat ziet het er gezellig uit op de foto's. Fijn dat je zo genoten hebt. Dat wachten brengt altijd spanning met zich mee. Ik hoop dat je maar veel afleiding mag hebben van de week, en hoop op een goede uitslag.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo daar word carnaval gevierd haha,ik zat zaterdag met mijn fietsje vast achter de carnavals stoet en de hele dag klonk in mijn hoofd,hij kan niet zingen niet en ook niet gamen niet whahah,wat een liedjes draaien ze,sja je word er wel vrolijk van,van zo`n feestelijke stoet alleen dat ik helemaal rond moest fietsen,was wat minder,je hebt het dus gezellig gehad,super hoor,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij doen niet aan carnaval hier in het noorden maar leuk om te zien hoe anderen uit hun dak gaan:-) Had je wat rare uitziende moedervlekken? Ik zal voor je duimen dat het gewoon gezonde prettig gestoorde vlekken zijn.

    Fijne week en groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, wat een mooie collage van al die Carnavalesk uitgedoste mensen, de gezelligheid straalt er vanaf. Maar wat kan het leven ook tegenstrijdig zijn. Eerst feestelijkheden en nu een operatieve ingreep en de daarbij behorende spanning. Ik zal ook voor je duimen lieve meid.
    Veel sterkte deze week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda, wat een leuke collage heb je gemaakt van het carnavalsfeest!
    Laten we hopen dat de moedervlekken gewoon goedaardig zijn, ik duim in ieder geval voor je. Doe het maar lekker rustig aan!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,

    Je dag klinkt geweldig! Wij vierden het vroeger altijd in Maastricht. Mijn moeder komt uit Maastricht en een groot deel van mijn familie woont er nog. Als ik jouw foto's zo zie krijg ik zin om die kant weer op te gaan!

    Gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet niet of je erg tegen de "operatie" op zag maar afleiding had je in ieder geval wel met alle festiviteiten. Een week duurd wel lang, ik duim voor een goede uitslag.

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoorde op het journaal dat het niet overal goed was gegaan met carnaval door de kou...
    Maar daar ziet het er in ieder geval gezellig uit.
    Sterkte de komende week!!
    Ga voor je duimen.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda, wat een heerlijke vrolijke collage van gezellig feestelijk geklede mensen die uit hun bol gaan.

    En dan opeens weer de realiteit...zal voor je duimen op een goede uitslag. Sterkte de komende week, doe maar lekker rustig aan.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na een aantal feestelijke dagen nu wat spannende dagen! Ik duim voor een goede afloop!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Jolanda,
    ik wip hier ook even binnen en val midden in het carnavalgedruis.. Wij kennen het niet, maar ziet er wel gezellig uit. Best leuk zo een keer in een jaar flink uit je dak gaan :-) sterkte met je vlekjes, zonder je vlekjes inmiddels dus.. das niks dat afwachten he..
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke carnavals zondag heb jij gehad......ja een plek waar de Oeteldonkers samen met anderen grenzeloos plezier maken.
    Persoonlijk heb ik niks met carnaval.....maar heb wel plezier als ik zie,hoor en lees hoeveel plezier andere daaraan beleven.
    Ik wil je een hart onder de riem steken en veel sterkte wensen voor de spannende week.
    Het ga je goed!!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you so so much for your lovely comment..and I am so happy to have found you too. Your blog is lovely. Sending you much love from Canada. xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...