maandag 8 februari 2010

Voorproefje



Alvast een voorproefje...het zijn wat foto's van de stranden van Scheveningen, Kijkduin en Kreta. Na het frisse uitwaaien van gisteren en de kou van vandaag kunnen we hier alvast bij wegzwijmelen....

Ik woon helaas niet heel dicht bij het strand maar vanaf ons (Rotterdam) zijn we er met de auto in een half uurtje, dus dat is goed te doen. En dat doen we dus ook regelmatig! Kijkduin is ons plekje om in het voor-, najaar en in de winter heen te gaan. Ik ben er vlakbij geboren als tuindersdochter (in Loosduinen) en op de boulevard kunnen we altijd terecht voor een opwarmertje. Als kind ging ik vaak met m'n moeder, zusje en familie op de fiets naar het strand. Toen we op m'n 8e naar Brabant verhuisden ben ik het wel gaan missen. In onze vakanties zoeken we ook altijd het strand op.
Zomers, als we gaan voor de zon, is ons stekkie in 's Gravenzande. Vaak zien we er dan vrienden, en is het samen heerlijk genieten.

Lieve groetjes

10 opmerkingen:

  1. Een heerlijk voorproefje op wat komen gaat, Jolanda, geniet altijd ook erg van een dagje strand/zee. Al je muizenissen even lekker uit je hoofd laten waaien....
    Fijne avond, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat strand. Wij wonen om de hoek . Maar als we op vakantie zijn gaan we ook altijd aan, op of bij het water . Blijft trekken. Nu volgende week Venetië dus weer water . Geniet nog maar even van jou foto's . Ach het is zo weer zomer.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo nu en dan op het strand uit te waaien! Als wij een weekendje weg willen, denken we altijd eerder aan het strand dan aan andere delen van Nederland, hoewel die ook zeker heel mooi zullen zijn!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Prachtige strandfoto's!! Op blauwe luchten, mooie zandstranden en blote voeten kan ik mij echt al verheugen :-)!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk al die strandfoto's Jolanda. Ik ben zelf niet zo gek van het strand in de zomer. Met andere jaargetijden vind ik het wel heerlijk. In het vroege voorjaar of tijdens een winderige herfstdag heerlijk uitwaaien op het strand.
    Fijne avond.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke vooruitzichten Jolanda, was het maar vast zover. Mag zelf ook graag in voor en najaar langs het strand struinen. Zomers is het mij te heet, en als roodharige kan mijn huid ook niet zo goed tegen de zomerzon. Wat gezellig dat jullie een speciaal plekje hebben waar je dan vrienden tegenkomt en samen kunnen genieten.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk wandelen op het strand,zelfs als het koud is,dan neem ik zo`n grote puntzak friet om te eten en gelijk mijn handen te verwarmen,mooie collage heb je gemaakt,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie foto's maak je.
    Wij wonen dicht bij het strand en vooral 's zomers besef ik me hoe luxe het is dat we geen uren in de file hoeven te staan. Eigenlijk is het gewoon voor ons,terwijl het toch zo bijzonder is. Dat laten jou foto's wel zien.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,

    Bedankt voor je leuke berichtje! Nou die handigheid wat betreft die foto.... daar heb ik dus heeeeeeel lang over gedaan. Wij hebben een programma op de computer dat heet picture it en daar ben ik inmiddels redelijk in thuis!
    En die roze letters in mn blog...vraag me niet hoe maar ik was wat aan het rommelen en het was roze!
    Trouwens heerlijk die strandfoto's! Wij wonen in Zeeland maar helaas als we echt naar een groot strand willen moeten we ook gewoon in de file in de zomer! Wij hebben hier wel een klein strandje bij het dorp en dat is voorlopig voor de kids nog leuk gelukkig! Laat de zomer maar komen he!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Via Ilse kwam ik op jouw blog. Lees net dat jij ook een tuindersdochter uit Loosduinen bent. Gezien de leeftijden van je kinderen (mijn oudste is nu 11) denk ik alleen niet dat we elkaar kennen..?
    Heerlijke strandfoto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...