donderdag 4 februari 2010

Wit en licht

Wat een saaie, grijze dag hier vandaag. Bij jullie ook?
Toen ik aan het eind van de middag thuis kwam was wel m'n cadeautje bezorgd!
En in het echt veeeel mooier dan op het plaatje. Ik ben er reuze blij mee.
Hij staat nu te pronken op de eettafel. Binnenkort bij daglicht maak ik wat mooie plaatjes.


Voor nu een witte en lichte impressie bij mij thuis.
De glaasjes vond ik ooit in rommelwinkeltjes. Ik gebruik ze graag voor een glaasje port!


Fijne avond allemaal!

Lieve groet

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sfeer plaatjes,de glaasjes zijn erg leuk en ohh de lantaarns ook en het kroontje,heerlijk al die spulletjes om je heen,hier was het ook saai weer en ik had geluk,ik was net thuis met mijn fiets en het begon te regenen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda

    Wat een mooie glaasjes zegh!

    Kom gauw een portje bij je drinken hoor........

    Tot gauw groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie collage van je prachtige glaasjes. Wij hebben nog wel zon gehad vandaag en er ligt hier nog veel resten ijs, dus nog spekglad ook;-)

    Groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Mooie collage van aantal van je spulletjes, je hebt echt een heerlijk lichte sfeer weergegeven. Enje oude glaasjes zijn prachtig, een feest om daar uit te drinken.
    Hier ook somber weer de gehele dag, en nog veel ijsresten, glibberen dus, grrrr.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk,leuk.....Mooi oud glaswerk,kroontjes,lantaarntjes met lichtje,voorjaarsbloeiers,hartjes en dienblaadjes......en het nodige gevoel om 'n sfeertje te scheppen met dat alles.....heb jij in je mars.....ook op deze grijze dag!!!
    Ik kijk op brocante markten altijd goed uit m'n ogen of ik kleine oude glaasjes zie staan ik ken iemand die ze verzameld, dat vind ik zo leuk om het te kopen om later 'n blij gezicht te zien als het ''nieuwe'' glaasje tussen de andere pronkstukken gezet wordt.
    Jolanda ga lekker genieten van het aankomende weekeind!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige fot's Jolanda, een heerlijk sfeertje heb je zo neergezet. Die kroon vind ik ook heel mooi!
    Fijn weekend, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er sfeervol uit bij jou. De glaasjes zijn heel mooi net als de kroon en hyacinthen. Dan wordt zo'n grijze dag toch wel een stukje lichter.
    Bedankt voor je link naar mijn weggevertje!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto's van jou prachtige glaasjes geven zoveel licht dat het somberte uit de dag is verdwenen. Prachtige foto's zijn het. Fijne dag nog lieve groetejs , Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda, ik heb heel wat posten van je gemist. Nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs, wat een prachtige schaal. Je heb hier ook een mooi sfeerhoekje gemaakt, wat leuk die glaasje. Ook je kroon vind ik een plaatje, heb er zelf ook één, maar moet er nog steeds iets mee doen.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk een portje in zo'n mooi glaasje, het smaakt dan etra lekker. Je hebt een mooie sfeer gecreëerd met die kroon.
    Gezellig weekend en groetjes van
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat was nu het cadeautje....of houd je me nog even in spanning.....????
    Of waren het de glaasjes?
    Schenk maar 1 in hoor, ik kom eraan!!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,

    Wat een prachtige glaasjes! Ook je dienblad vind ik mooi. Ik heb zelf ook zo'n soort dienblad, maar bij mij heeft het meer kleur. Die van jou vind ik veel stijlvoller. Heb jij er iets speciaals mee gedaan?

    Een fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...