maandag 22 februari 2010

Zonnig

Nee geen zonnige dag, het komt met bakken uit de hemel hier. Maar wel een zonnig bericht, want ik werd net gebeld en de uitslag was goed!
Ik ben helemaal opgelucht en kan vakantie gaan vieren.
Ik had nog weinig plannetjes gemaakt behalve natuurlijk de nodige schoonmaak- en opruimklussen die ik altijd doorschuif tot m'n vakanties. Dat is het voordeel van werken in het onderwijs, al moet je wel je vakanties compenseren door extra te werken: je krijgt ze natuurlijk niet voor niks!
Woensdag ga ik lekker een dagje met E op stap. Ze heeft hard gewerkt voor school de laatste tijd (en is nu aan het lezen: 2 Engelse boeken en een boek voor geschiedenis deze vakantie) dus ze heeft wat leuks verdiend. We moeten nog een leuke stad uitzoeken om te gaan shoppen, ook iets waar we een beetje overdekt kunnen lopen.

In de tuin wat doen zal niet gaan lukken ben ik bang, dus heb ik alle tijd om jullie blogjes te lezen. Wat wordt er veel geschreven! Steeds ontdek ik nieuwe mooie blogs waar ik me dan toch maar weer bij aanmeld, ook al volg ik er al veel. Kennen jullie dat?
En er zijn zoveel leuke give away's, ik heb nog niets gewonnen maar blijf natuurlijk lekker meedoen....

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en reacties van medeleven en ik wens jullie allemaal een fijne (vakantie) week.
(En voor alle moeders met de kinderen thuis in deze regenvakantieweek: zet 'm op!)
Lieve groetjes

22 opmerkingen:

  1. FIJN dat de uitslag goed is meis. Een pak van je hart, en nu genieten!!

    Ja hier komt het ook met bakken naar beneden. Eerst sneeuw al die maanden en dan nu regen lol.
    Ach ja, Hollands weertje he.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda

    Meid ik ben zo blij voor je!!

    Echt zo spannend voor je geweest de afgelopen week..............gefeliciteerd !! en een knuffel zo blij ben ik !!

    En ja ik herken dat al die leuke blogs volg er ook al zoveel ben net begonnen.......jij ook toch?

    Tis wel druk hoor! ik wil vaak bij iedereen wat achterlaten............maar ben daar al achter dat lukt niet !! ben vandaag vrij en dan tussen alle beslommeringen door kijk ik steeds even en dat bevalt het beste...............na een dag thuiskomen en dan al de nieuwe post zien.............word ik wel weer blij altijd zo leuk !! maar wil ze dan het liefst allemaal lezen en dat lukt nooit !!

    Nou goed ik vind het erg leuk allemaal en ben blij dat het op mijn pad is gekomen dat bloggen !!

    En zal er wel wat meer rust in vinden als ik het wat langer doe zeg maar !!

    Nou fijne dag ! Ria

    De volgende keer een klein berichtje hoor !! hahahahahahah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda

    Meid ik ben zo blij voor je!!

    Echt zo spannend voor je geweest de afgelopen week..............gefeliciteerd !! en een knuffel zo blij ben ik !!

    En ja ik herken dat al die leuke blogs volg er ook al zoveel ben net begonnen.......jij ook toch?

    Tis wel druk hoor! ik wil vaak bij iedereen wat achterlaten............maar ben daar al achter dat lukt niet !! ben vandaag vrij en dan tussen alle beslommeringen door kijk ik steeds even en dat bevalt het beste...............na een dag thuiskomen en dan al de nieuwe post zien.............word ik wel weer blij altijd zo leuk !! maar wil ze dan het liefst allemaal lezen en dat lukt nooit !!

    Nou goed ik vind het erg leuk allemaal en ben blij dat het op mijn pad is gekomen dat bloggen !!

    En zal er wel wat meer rust in vinden als ik het wat langer doe zeg maar !!

    Nou fijne dag ! Ria

    De volgende keer een klein berichtje hoor !! hahahahahahah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een goede uitslag hebt gehad. Fijne vakantie, dat gaat nu wel lukken zeker.
    Wij zijn vanmorgen direct maar richting zwembad gegaan...op zo'n druilerige dag kun je je vakantie niet beter beginnen met 2 kids.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de goede uitslag. Dat is zeker een zonnig bericht!
    Een fijne week toegewenst.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een opluchting...super dat de uitslag goed was! Nu lekker genieten van je vakantie, wij hebben het er al op zitten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh Jolanda, wat heerlijk voor je dat de uitslag goed was. Gefeliciteerd hoor!
    En geniet van je vakantie, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda, Ja dat bloggen neemt behoorlijk wat tijd in beslag hé. En je kunt niet iedereen en altijd een reactie achterlaten hoor. Dat wilde ik toen ik net begon ook, maar dat is niet te doen. Nu doe ik bij degene die vaker een berichtje plaatsen, maar 1 á 2 keer een reactie te plaatsen. Kijken doe ik wel altijd. En die uitslag, ik moet bekennen dat ik niet weet waarvan. Heb het hele blog al doorgespit maar weet het niet. Maar goed nieuws is altijd fijn om te krijgen.

    Geniet van je vakantie
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de uitslag goed is,dat is toch altijd stressen als je daar op moet wachten,hier is het nog niet droog geweest,ik vind de pot waar de druifjes instaan,helemaal super,fijne avond,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat top nieuws zeg zo'n goede uitslag.
    Fijn
    Ik ben alweer grieperig hier, met al die regen ook en weer snotverkouden.....snif.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda, wat fijn dat de uitslag goed is, ik ben zo blij voor je, dan valt er een last van je af.
    Nou lekker genieten van je vakantie en ja je moet wel overdekt winkelen want de voorspellingen zijn niet best, regen-regen en nog een regen bah.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Jolanda, goed nieuw = heerlijk! Blauwe druifjes staan bij mij ook vrolijk verspreid door huis. Lente... laat de lente maar snel komen....
    Veel groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh...ik begon eigenlijk onderaan deze pagina te lezen bij het berichtje over Oeteldonk...met carnaval nog vers in mijn geheugen is het altijd leuk daarover te lezen, ik kom er nl. vandaan! ( ben er inmiddels 3 jaar weg ;)
    Hee maar toen las ik over je moedervlekken...ik zag 15 februari bovenaan 't bericht, húp snel naar boven gescrold en dus goed nieuws vandaag!
    Wat fijn voor je....kan je je zorgen laten gaan he? Gelukkig voor je!

    Geniet van deze dag..en van alle dagen die nog komen gaan natuurlijk :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat fijn dat de uitslag goed is! dus nu lekker van je vakantie gaan genieten hoor, maak er een leuke week van!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een opluchting! Voor jou schijnt de zon vast heel sterk. Veel plezier met shoppen.

    Fijne week, groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,

    Hier regende het vandaag ook pijpestelen!!
    Ik hoop voor je dat het weer wat opklaart zodat je toch een fijne vakantie kunt hebben.
    En succes met het zoeken naar een leuke shopstad!!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Jolanda! Thanks for your visit and for the exact name of my flowers! I'm not very expert!!! Nice you was in Lucca last year! I hope you enjoyed your holidays in Italy!
    Now you have a new follower...me!
    A nice week to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben heel blij voor je want misschien dacht je, nee dat kan niet,ik niet, maar toch twijfel je. Een dikke knuf van mij.
    Heerlijk woensdag winkelen met je dochter. Ik heb er 2, helaas al de deur uit,
    maar aan de jongste was winkelen niet besteed, dus zij dook vroeger een museum of boekwinkel in en de oudste en ik: onvermoeibaar.
    Veel plezier en vier het maar,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wachten op de uitslag van een dergelijk onderzoek is altijd een beetje...of beetje veel spannend......maar gelukkig kreeg jij het verlossende belletje.....en kan je weer verder met je leventje!!!! Kan me voorstellen dat het een pak van je hart is.
    Nou leuke dingen doen deze week!!
    Ja.......dat heb ik nou ook....AL die leuke blogs die ik tegen kom......en lees....en kijk......soms m'n ogen uit!!
    Ik ga daar dan dikwijls terug om te kijken en na paar weken kan ik me niet meer bedwingen en ga me aanmelden als volger,wel schrijf ik dan altijd een berichtje waarom ik dat gedaan heb en probeer zoveel en zovaak als het mogelijk is een reactie te plaatsen als ik een post zie in mijn leeslijst.
    Waar natuurlijk niet iedereen tijd voor heeft om dat te doen, denk ik........ik zie ook wel eens volgers in mijn blog opduiken en daar lees ik nooit wat van bij de reacties in mijn blog.
    Maar ieder doet het weer op zijn/haar eigen wijze, en dat vind ik nou zó leuk aan het bloggen.......al die variatie's.

    Ik wens je een fijne vakantie week.
    En geniet maar lekker van de geneugten van het leven!!
    Liefs ,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So so lovely...those are one of my favourite flowers...I love the beautiful shade. Sending you love for the rest of your week. xoxoo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda

    Fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen! En hopelijk kun je nu lekker genieten van de vakantie, zonder 'wat-als' in je hoofd.

    Vakantie en regen kan ook gezellig zijn, doen dingen die we anders niet zo snel doen. Een lange rails leggen op zolder, samen wat bakken, lekkere pyamadagen voor de kids.

    groetje Jente

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben blij met je goede uitslag, en nu lekker genieten van de vakantie.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...