donderdag 18 maart 2010

Een beetje van mezelf....

Wat een weertje!
Gisteren op mijn vrije dag ben ik 's morgens heerlijk in de tuin aan het werk geweest. Achter is bijna alles gesnoeid en de oude winterrommel weggehaald. Alles is kaal en er is ruimte genoeg voor alle vaste planten en struiken om weer uit te gaan groeien!

's Middags ben ik op de fiets gestapt en naar de stad gereden. Zo'n half uurtje fietsen. Onderweg kom ik door Kralingen, een prachtige buurt met de mooiste huizen. Een volgende keer neem ik m'n camera mee en laat ik jullie mee genieten.
Onderweg ben ik bij "House of Seasons" een kijkje gaan nemen. Een heel leuk woonwinkeltje vol met aparte dingetjes voor in huis, mooie serviezen en kleding. Daar heb ik lekker lopen snuffelen tussen alle leuke dingen, en heb ik dit ei op de kop getikt.



Het kransje van kwarteleitjes had ik al gemaakt naar een idee van andere blogsters, ik weet niet eens meer wie eerst was...

En de schattige kaartjes zijn van Belle Brocante design.
Ik kwam ze al tegen op een aantal van jullie blogs en heb verschillende labels en kaarten besteld bij Annemiek. Vanmiddag lagen ze mooi verpakt op de mat toen ik thuis kwam!



Zoals de titel van deze post zegt: een beetje van mezelf en een beetje van....
Fijne avond allemaal!

20 opmerkingen:

  1. Ja, we treffen het met dit weer. En wat een prachtig ei heb je gekocht. Ook het kransje en kaartje zijn schattig. Prachtige foto's heb je ervan gemaakt.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad genieten vandaag...vanmiddag hebben we buiten in de tuin gezeten aan de tuintafel. Mijn jongste dochter maakte haar huiswerk en ik zat er lekker te lezen! Ik ben een echt lente- en zomermens, dus je snapt dat ik helemaal in mijn element was! Maar ik was niet de enige hi hi...gelukkig ook maar!

    Fijne avond en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, wat heb je mooie foto's gemaakt van het kransje en de kaart, echt prachtig die kaarten hè en je krijgt ze zo mooi verpakt thuis gestuurd. Je heb een sfeervol hoekje.
    Heerlijk hè dat Lente-achtige weer, ik heb vandaag alles opengezet en heb al wat bakken gevuld in de tuin.
    Fijne avond.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat het leuk! Ik had geen idee dat jij jij was zeg maar!
    Lieve groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hé al die ideetjes in blogland. Zelf ook zo'n schattig kransje gemaakt en ook nog kaartjes bij Annemiek besteld. Zo zie je maar weer. Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er sfeervol bij jou uit! Dat ei vind ik erg mooi.
    Geniet ervan...

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yolanda.........wat een leuk hoekje zo ..en dat ei geweldig hoor! ik wil ook nog steeds wat kaarten bestellen bij haar..........twas echt genieten vandaag...dat heeft iedereen ook gedaan zo te lezen..fijne avond!

    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig zo allemaal. Het ei is ook erg mooi. Heerlijk zo'n fietstochtje met dit weer.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,

    Heerlijk vandaag hé echt lekker om buiten te zijn.
    Mooi ei wat je gekocht hebt. Mooie foto's ook.
    Ga ook maar eens bij Annemiek kijken die kaart met die eitjes ziet er zo schattig uit.
    Fijne avond.

    Lieve groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, je bent leuk geslaagd. Heerlijk zo met dit weer op de fiets. Ik ga even bij annemiek kijken, fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er mooi uit Jolanda, klaar voor pasen.
    Stom, ik kom wel vaker bij je langs maar zag dat ik nog geen volger was, meteen regelen dus! Dag
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowie zeg...dat is mooi......
    Leuk ook zo met een touch roze.....
    Genieten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige aanwinst dat ei, en zo toevallig dat het SUPER bij de kandelaar past. Helemaal de zelfde uitsraling. Erg sfeervol alles bij elkaar. En heerlijk hé dat de lente al een beetje voelbaar is, hier geen zon gezien jammer genoeg maar wel hogere temperaturen, ook heel fijn.

    Fijne avond nog,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk Jolanda dat je vandaag zó veel hebt kunnen doen,lekker in de tuin en op de fiets met dit warme voorjaarszonnetje.
    En in huis is het Paassfeertje al helemaal aanwezig...op je prachtige foto's te zien.
    Ik maakte zaterdag ook nog zo'n lief kwarteleitjeskransje voor aan een zelfgebakken cake die ik als aardigheidje mee nam naar goede vrienden.
    Aankomende week zal je het wat rustiger aan moeten doen, en ik wens je dan ook alvast veel sterkte en succes!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I adore your tiny egg wreath and tag...so so beautiful..just like the rest of your blog. Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig ei! En dat kransje ook zo leuk. Krijg zin in pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi ei! Simpel maar ook sierlijk.. leuk als je zo'n zaakje in de buurt hebt waar je af en toe gewoon even binnen kunt wippen..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi dat ei en zo passend bij de kandelaars. je moet het maar treffen. lekker om even tijd voor jezelf te pakken hè?! Dat heb ik vam de week ook gedaan. Als een speer nog wat stukken geschreven en interviews uitgewerkt om geen schuldgevoel te krijgen en toen lekker in de tuin gewerkt. Vervolgens een paar uur viool gespeeld en heerlijk zitten lezen in een berg mooie tijdschriften.
    Geniet van het weekend!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jolanda het ziet er prachtig en sfeervol uit,dat ei is echt gaaf,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk om zo lekker in de tuin te werken, hè. Wij moeten ook nodig aan de slag. Ik had gehoopt dat het heerlijke lenteweer tot en met zondag zou aanhouden, maar helaas.....
    Prachtig ei heb je gevonden trouwens.

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...