vrijdag 26 maart 2010

HARTelijk dank...

...ik heb de give away van With Love gewonnen...een prachtig hart met een tekst die ik zelf mag uitzoeken...ik heb al even op Erna's blog rondgesnuffeld en een mooie tekst aan haar doorgemaild...als het hart binnenkomt laat ik het jullie natuurlijk zien!


Wat een heerlijk begin op deze bewolkte lentedag. Mijn dag kan niet meer stuk...

Ik moest deze week rustig aan doen en heb dus veel op de bank gehangen.
Naast bezoekjes van vriendinnen en bezoekjes aan jullie, heb ik ook een prachtig boek gelezen en 2 mooie films gezien.

Het boek het geheim van Anna Enquist, gaat over een pianiste die opgroeit in de oorlog. Ik vond het een ontroerend verhaal en ga zeker meer van haar lezen.

De 2 films die ik prachtig vond waren Milk en Duchess.
Hele verschillende films, in verschillende tijdperken maar met eenzelfde thema nl liefde en onderdrukking.



Duchess is een kostuumdrama over de hertogin van Devonsire en speelt zich af in de 18e eeuw. De historische kostuums, huizen en kastelen, de acteurs en het verhaal zijn werkelijk schitterend.

Milk is een film met Sean Penn over Harvey Milk en de homo-onderdrukking in Amerika in de jaren 70. In San Fransisco komen ze in opstand en Harvey wordt gekozen in de gemeenteraad. Het is een emotionele en realistische film die vol liefde en hoop zit.

Beide zijn gebaseerd op waar gebeurde verhalen. Ik heb er erg van genoten.
Vaak komt het er niet van om naar de bioscoop te gaan maar op deze manier is het ook heerlijk om ze te zien en was het een mooie afleiding!
Fijn weekend,

22 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda

    Gefeliciteerd meid ! leuk he de hartjes van Erna........ik ga ze zelfs in de winkel verkopen...........hartjes zijn nog steeds erg hot!!

    Doe het lekker rustig aan.geniet van het weekend lieve zonnige lente groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jolanda, ik had het al gezien, de prijs komt op een prima plek.
    Hopenlijk gaat het weer wat beter met je. Fijn weekend!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jolanda, het kan eigenlijk op dit moment niet beter terecht komen dan bij jou! Geniet er maar van, laat er maar een prachtige tekst op zetten waar je telkens even naar kijkt...dan knap je hoop ik nog sneller op!

    Fijn weekend en een lieve groet van mij! Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, gefeliciteerd met je mooie prijs, wat leuk dat jij de gelukkige bent geworden, ik gun hem je zo. Wij kijken ook altijd thuis films, ik heb deze ook allebei gezien. Een heerlijk tijdverdrijf voor jou nu je het rustig aan moet doen.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Jolanda, wat een heerlijke verrassing die jij volgens mij heel goed kunt gebruiken. Ik hoop dat het weer iets beter met jou gaat. Je hebt je wel goed vermaakt gelukkig. Het boek over de pianiste spreekt mij wel aan, bedankt voor deze tips hoor!
    Fijn weekend,

    lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,

    Heel erg leuk dat je de give away hebt gewonnen.
    Je kan wel een opkikkertje gebruiken nu.
    Veel beterschap!

    Fijn weekend
    lieve groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Jolanda, voel je je nu weer wat beter? Ik hoop van wel. Gefeliciteerd met je prijs! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Wat ontzettend leuk dat jij die prachtige give away gewonnen hebt. Gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat je je een beetje beter voelt. Dank je voor de boek en film tips. Ben dol op lezen en film kijken.
    Fijn weekend.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd jolanda! volgens mij komt de give-away weer goed terecht, ik hoop dat het weer beter met je gaat. fijn weekend,
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Jolanda,
    Allereerst: voel je je al wat beter? Hopelijk wel, maar zoals je al schrijft je hebt even lekker de tijd genomen om te ontspannen. Het Geheim van Anna Enquist is een prachtig boek. Ik heb eigenlijk alle boeken van haar gelezen en ook wat gedichten. Doordat zij het conservatorium heeft gedaan en piano speelt, vervult de muziek vaak op een heel bijzondere en prettige manier een grote rol in haar werk.
    Beslist een aanrader om meer van haar te lezen!
    Uiteraard ook gefeliciteerd met de give-away, je moet hem maar zien als een opkikker!
    Geniet van het weekend! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd wat super voor je,ben reuze benieuwd naar je gekozen tekst en van echte leesboeken hou ik niet zo,van films wel,maar deze 2 heb ik nog niet gezien,doe rustig aan,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Jolanda,hoi,hoi,dat jij de gelukkige bent! proficiat!
    En zeker als je van hartjes houd is het dubbel leuk.

    Lezen doe ik ook graag en heb de titels opgeslagen. Bedankt voor de tip!

    Hoop dat het weer de goede kant met je opgaat na deze dagen van rust.

    Veel plezier van de Give Away!
    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prijs! Altijd leuk zoiets.
    Ik vindt het paaskaartje wat tussen je hyacinten staat erg schattig. Heb je hem zelf gemaakt?
    Prettig weekend!
    groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt het gewoon echt verdiend! Wel een welkom kadootje zo in deze tijd. Nog even rustig aan en hopelijk gaat het gauw de goede kant op!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh gefeliciteerd Jolanda, wat fijn dat jij de Give-way hebt gewonnen. En je hebt de rustige tijd goed benut als ik het zo lees. Dit zijn vaak dingen die er bij in schieten n de dagelijkse bezigheden, maar nu had je daar heerlijk de tijd voor.
    Sterkte met alles...

    Een heel fijn weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je de give-away hebt gewonnen.
    En bedankt voor de boeken en film tips. Het boek ken ik nog niet en Milk ook nog niet. De andere film heb ik gezien en vond ik erg mooi.
    Fijn weekend met hopelijk veel zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van de nood een deugd maken. Knap van je dat get zo goeg lukt!

    Gefeliciteerd met het winnen van de give-away. Het is werkelijk een schitterend hartje!

    Groeten, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goeiemorgen,
    ik ben via via hier terecht gekomen en het eerste wat opviel was de gezelligheid en mooie foto's. Ik heb me maar meteen bij je volgers gezet.
    Fijn weekend, en groetjes
    jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hee gefeliciteerd met je hart, ik vind ze prachtig die harten echt een mooi kado.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Jolanda, heerlijk genieten van je prachtige Giveaway! Je woont toch niet aan het Prinsenpark he, daar bij de Hattasingel.... Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Okee, Jolanda, zal ik dan nu even naar buiten lopen dan kunnen we praktisch naar elkaar zwaaien.... haha. Jinnahsingel, gok ik? daar hebben wij in 2002 een paar maanden gewoond. Nu wonen we daarachter, kijken we er op uit.... Ik loop 2 keer per dag met mijn kinderen over het pad voor de boerderij op weg naar school en weer terug... hoewel we de laatste tijd ook vaak het eerste bruggetje nemen en dan door het park lopen.... haha, echt waar! Een hele leuke dag, oja, dan moet jij gisterenavond rond 17:00 uur ook die mooie regenboog hebben gezien.... Veel groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Jolanda, van harte met de prijs die je gewonnen hebt! Je hebt het in deze moeilijke tijd van harte verdiend.
    Anna Enquist is goed he? Het Meesterstuk is ook een hele goeie, aanrader dus.
    Geniet van je weekend, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...