woensdag 31 maart 2010

Maart roert zijn staart


Op alle fronten is het een bijzondere maand geweest.

Ik ben weer redelijke aan het opknappen, het gaat natuurlijk veel te langzaam naar m'n zin...maar goed we gaan weer vooruit. Alles in een wat lager tempo. De uitslag was goed dus die hobbel is ook weer genomen. Deze week weer begonnen met werken, wel 'n paar uurtjes eerder naar huis, dus alle tijd gehad om bij jullie te lezen en te reageren.
Het is nog een gevoelige plek, volgende week gaan de hechtingen eruit en ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!
Lopen en fietsen doe ik nog rustig aan dus erop uit met Pasen zit er helaas niet in.

Vanmorgen hebben Saskia en ik naar elkaar gezwaaid en natuurlijk ook even gesproken. Ze was op weg om haar kindjes van school op te halen dus ze had helaas geen tijd voor een kopje thee. Maar het was wel erg leuk, we kenden elkaar niet, maar zullen elkaar vast tegen komen in de toekomst.

De maartse buien vliegen hier om je oren: grijze luchten met koude wind en regen wisselen af met blauwe luchten en een wazig zonnetje, wat een verschil met de 21 graden van vorige week!
Maar de groene gloed is weer te zien om de bomen buiten...


Lieve blogmeiden, bedankt voor jullie lieve, leuke, ontroerende en meelevende reacties deze maand.
En voor morgen een vrolijke start van april!


29 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat de uitslag goed is...dat is een hele opluchting! En dat het allemaal wat langzamer gaat dan gewenst...neem het maar zo als het is en geniet van de mooie dingen om je heen, het herstel komt vanzelf en dan kun je weer druk genoeg zijn met alles hi hi!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda, wat fijn dat de uitslag positief is, dan valt er toch even een last van je af. Nu op weg naar een voorspoedige genezing, dus jezelf goed in acht nemen meis en wat betreft het erop uit gaan met de Paas, het beloofd niet al te prachtig weer te worden, dus maken we het in huis maar gezellig. Wat leuk trouwens dat je door het bloggen zomaar in contact kom met iemand die dicht bij je in de buurt woont.
    Ik wens je hele fijne Paasdagen toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Wat fijn dat de uitslag goed is!
    Lijkt me een spannend moment!
    Wat leuk dat je nu een blogvriendin "live" ontmoet, dat wordt vast gezellig! Geniet ervan!
    lieve groeten, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Jolanda. Fijn te horen dat de uistlag goed was! Ja herstellen duurt lang. En geduld hebben we helaas maar heel weinig :)
    En leuk hoor dat jij en Saskia elkaar ontmoet hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsja, maart roert zijn staart...en april doet wat hij wil. Twee zielen..een gedachte. Ik moest wel glimlachen toen ik je titel zag. (het is hier een hondenweer!!!)
    Hoop dat je verdere herstel voorspoedig verloopt!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto met die groene waas in de boom. Dat ziet er goed uit.
    Het valt hier nog mee met het weer...nog geen regen. Verdere beterschap nog maar..rustig aan.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat alles goed is, je gaat er toch wel een beetje vanuit , maar...

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Jolanda, wat heerlijk te lezen dat de uitslag in ieder geval goed is, dat geeft rust. Kan me goed voorstellen dat je een beetje ongeduldig bent wat de wondgenezing betreft, ze gaan altijd zo diep met deze ingrepen en dan sta ik er toch steeds van te kijken hoe mooi en snel dat zoiets weer geneest. Doe maar lekker rustig aan. Je vorige post had ik even geen tijd vopor maar wat ben je heerloijk verwend zeg, fijn is dat altijd hé dat doet een mens goed. En hier is het vandaag ook bar en boos, , het lijkt wel zuidwesterstorm, heel koud en in de middag begon het nog te gieten ook, niet echt een lente gevoel, meer herfstchtig. Prachtig hoe je de natuur weer kleur ziet krijgen.
    Weet niet of de mooie foto met de katjes een boompje bij jou in de tuin is maar dan is het nu wel de tijd om hem flink te snoeien. Het lijkt altijd een beetje zonde om al die fraaie katjes eraf te snoeien maar aan het einde van de zomer is het weer een gigant geworden die in het vroge voorjaar weer zijn mooie katjes zal laten zien. Ach, wat zeur ik nou toch, dat zal je best wel weten. Veel voorspoed met de genezing gewenst...

    Fijne dag nog,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi lieve Jolanda, wat een prachtige foto's van 'ons' park. Je woorden zijn evenzo mooi. Nu ik je gezicht erbij heb, is het zoveel leuker je mooie blog te lezen. Een lieve vrouw ben je. Voor jou ook een mooie start van de nieuwe maand. Fijne avond! Lieve groeten van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    blij om te horen dat het goed zit en goed gaat,ook al gaat het beetje bij beetje en natuurlijk wil je sneller,maar mijn advies,probeer het toch gewoon stap voor stap te doen,de foto ziet er eruit zoals het buiten is haha,wat een woei!hier hagelde het net,bah dacht ik,ik wil dat lekkere van pas,maar het is nog vroeg,dus geduld hebben,wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,

    Wat fijn dat de uitslag goed is!! Doe het maar rustig aan de komende tijd! Wat leuk dat je Saskia hebt ontmoet. In mei of juni komt ze een kijkje nemen bij mij op de tuin. Het lijkt mij zo gezellig om haar te ontmoeten :-)

    Veel beterschap & een fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. FIJN dat de uitslag goed is, nu op naar het herstel.Doe niet teveel ineens, lekker rustig aan doen hoor.

    Het waait hier idd stevig maar tot nu toe nog geen druppel regen gehad vandaag. De lucht betrekt wel steeds dus het kan nog komen. HOEFT niet hoor haha.

    Fijne dag verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou wat het weer betreft heb je helemaal gelijk. Het lijkt wel herfst. Maar goed, het zal vast wel weer een keertje beter worden. Fijn dat je uitslag in ieder geval goed was. Maar pas nog wel een beetje op jezelf he.
    Fijne avond,
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu op naar Het echte lekkere lente weer!
    Alles groeit nu erg snel en dagen worden weer langer.
    Hoop dat je snel weer opknapt...
    Wat lief , he zo'n pakje in de brievembus; en dat door het Bloggen!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Wat een positieve berichten. Veel sterkte en iedere dag een beetje beter. Little by little!
    Nu het weer nog!!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben blij dat de uitslag goed is lieve Jolanda.....en wat leuk dat je saskia hebt ontmoet ook al zo lieverd........geniet van de paasdagen...........hoop dat het mooi weer word.............ik ga nu naar de condeleance...morgen is onze trouwdag .........ja ja 1 april !! echt waar !! en vrijdag de begrafenis.heftig weekje ........we gaan morgen wel wat gezelligs doen hoor.........want anders komen we om in de ellende niet dan ??

    Lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. IK ben heel erg blij dat de uitslag goed is en jij weer heel langzaamaan een beetje opkrabbelt
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat het goed gaat en de uitslag er ook goed uitziet. Geniet maar lekker van de paasdagen en rustig aan, je nog een beetje late verwennen,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat je een goede uitslag hebt gehad. Geniet lekker deze week. Nu is het ng herfstachtig maar het word beter met de pasen.
    En mooi die groene waas weer over de bomen.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh Jolanda, wat fijn dat de uitslag goed was. Dat zal een pak van je hart zijn. En ja, herstel duurt meestal langer dan we willen he... Wens je een fijne avond, groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,
    Ten eerste wil ik je veel succes wensen met je hertsel,het mooie weer komt er aan,dus dan gaat het miscchien iets makkelijker...
    IK zag dat je in Rotterdam,of in de buurt ervan woont,de foto`s die op mijn blog staan zijn in Noordwijk aan zee genomen,dus dat is niet heel ver bij je vandaan....Ik woon zelf neit dicht bij het strand,dus trekken wij er af en toe echt even een dag of twee voor uit....dat heb ik gewoon zo af en toe nodig, ik denk dat asl ik er dichter in de buurt zou wonen dat ik dan vaker aan het strand te vinden zou zijn.maar ach...dit is ook leuk,maken we wer gewoon weer een paar leuke dagen van.
    Ik wens je fijne paasdagen!
    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda,
    Gelukkig, een positieve uitslag! Beterschap nog, voor zover je dat nodig hebt. fijn dat je zoveel leuke, hartverwarmende reacties krijgt, dat doet een mens goed!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jolanda,

    Fijn dat de uitslag goed is, en dat je je weer wat beter voelt.
    Ja herstellen kost tijd. Neem die ook hoor!
    Iedere dag een stukje vooruit...

    Lieve groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jolanda, ben blij dat je uitslag goed is en wat leuk dat je vlak bij Saskia woont. Ik ken ook iemand via de blogs en het is een leuk contact geworden. Het weer zullen we ons nog even aan moeten overgeven maar het zal vanzelf weer wat warmer worden en wat zullen we daar dan weer blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat een fijn bericht voor jou en je familie het is allemaal wat en geeft een hele impact op een hele familie. Je kunt gelukkig weer vooruit kijken met een heel ander gevoel ook al weet ik dat je controles die er zullen blijven ook altijd weer spannend zijn. Maar daar moet je doorheen het wordt met het jaar minder maar het blijft helaas. Ik moest vanmorgen aan je denken en heb gelijk even hier gekeken of er al wat bekend was anders had ik je gemaild maar dat hoeft nu niet meer. Ik ben heel blij voor je.

    Warme groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Jolanda,
    Ik was door de drukke werkzaamheden met het Magazine, deadline gedoe, wat achter met lezen op je blog. Nu in gehaald en vond het verwenverhaal zo leuk. Wat grappig dat zij bij je in de buurt woont en dat je dus gewoon live naar elkaar kunt zwaaien. Fijn te horen dat de uitslag goed was, dan is het nu een kwestie van wondgenezing. Brrr, toch altijd weer spannend! maar ook al gaan jullie niet weg met de Pasen, rond en in je huis kan het ook heel gezellig zijn, toch?! Geniet er van!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jolanda,
    dankjewel voor je berichtje op mijn blog en dat je mij gaat volgen. Ik kende jou blog ook nog niet maar daar gaat nu zeker verandering in komen, ga je volgen hoor.Vind je blog heel mooi met prachtige foto's.
    Fijne paasdagen,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een goed nieuws dat de uitslag goed is Jolanda! Dat zal een hele opluchting voor jullie zijn. Kun je je met een gerust hart lekker laten verwennen! Hele gezellige Paasdagen gewenst, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn dat het goed gaat en de uitslag er ook goed uitziet. Geniet maar lekker van de paasdagen.

    Lieve groetjes,

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...