dinsdag 30 maart 2010

O, wat ben ik verwend!!!

Ik kom net thuis uit m'n werk (ik ben rustig aan weer begonnen maandag, en ga wat eerder naar huis 's middags)liggen er 2 pakjes op tafel tussen de post en de folders. Mijn dochter was al nieuwsgierig (ze heeft toetsweek en is dus alweer vroeg thuis), wat krijg jij nou weer!

1 pakje was verwacht maar de ander....zonder postzegel, dus gewoon in de bus gedaan....


Het eerste pakje was van With Love, de give away die ik heb gewonnen...
Lieve Erna, dank je wel voor het mooie verpakte hart. Het was bijna zonde om het cadeautje uit te pakken, dat met zoveel aandacht en liefde is ingepakt door jou.


Het hart is prachtig en voorzien van een Franse Lelie...het krijgt een mooi plekje in m'n huis!

Laugh your heart out
Dance in the rain
cherish the moment
ignore the pain
Live, Laugh, Love
Forgive & Forget
Life's too short to be
living with regrets


Achter pakje nr 2 zit een leuk blogverhaal...ik ben volgster van Saskia van Join my Joy. En zij van mij.
We komen beiden uit Rotterdam en gaandeweg bleek dat we in dezelfde wijk wonen en zelfs maar een paar honderd meter bij elkaar vandaan...zij loopt dagelijks langs mijn huis om haar kindjes naar school te brengen (die staat hier schuin tegenover)!
Omdat woensdag mijn vrije dag is zouden we morgen naar elkaar zwaaien als ze tussen de middag langs loopt...maar nu heeft ze dus al een heel lief pakje door de brievenbus geschoven...een zakje met kapoentjes geadresserd aan huize Franse Lelie met daar in een zakje Lathyrus, een van m'n lievelingsbloemen, en een schattig paaskaartje met viooltje!


Saskia wat een leuke verrassing en ik wil je nu wel eens in levende lijve zien! Dus tot morgen!

24 opmerkingen:

  1. Lieve Jolanda,
    Ik wordt er gewoon een beetje verlegen van...zo veel aandacht besteed aan het winnen van het hartje! Maar nogmaals je hebt m verdiend hoor en geniet er maar van, ik ben blij dat je het leuk vindt! En die franse lelie..die heb ik natuurlijk speciaal voor jou gedaan!
    Nog een fijne dag verder!
    lieve groeten, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi lieve Jolanda, je gewonnen giveaway is prachtig! En wat ontzettend leuk dat je foto's van mijn kaartje hebt gemaakt en op je blog hebt gezet. Grappig, vanochtend liep ik je mooie, gezellige voortuin in {ik vind je haag prachtig, zo dik, maakt een hele warme en gezellige binnenkomst!} , gooi het envelopje in je brievenbus en nu zie ik het hier op het web... Leuk leuk leuk. Ik zwaai morgen, heb een zandkleurige jas.... haha. Fijne avond! Liefs van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, wat heerlijk dat je zo verwend bent en wat ontstaan er mooie contacten door het Bloggen. Geniet van je mooie kadootjes.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofkont !!
    Ik woon in Vlaardingen dus ook niet ver....

    En je hart is ook leuk .
    Ja ik vind de Franse lelie ook zo mooi.

    gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig zeg, zomaar een vriendin cadeau.
    Dat wordt heel gezellig let maar op, ze is zo aardig......
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke verwennerij,je Give-Away is een plaatje en wat super dat Saskia zo dichtbij je woont en dat je Lathyrus zaadjes kreeg,dat is ook een favoriet van mij,nou ben benieuwd hoor,ja gaat er straks en dalijk wellicht een mooie foto van maken,veel plezier met je spulletjes,fijne avond,lieve groet Joke.Fijn dat het al wat beter gaat met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch...die verwennerij! Het hartje is erg mooi en een gezellige blogvriendin zo dichtbij is ook niet verkeerd...!!

    Geniet er maar lekker van! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig al die verwennerij. En heel lief inderdaad van Saskia om jou een kadootje te geven. Leuk dat jullie in dezelfde wijk wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het goed met je gaat en dat je langzaam weer begint met werken. Verassingen zijn altijd leuk en vooral als je ze niet verwacht. Wat lief dat er zomaar iemand aan je denkt, dat heeft iedereen zo af en toe nodig. Geniet ervan,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig dit verhaal.......ik werd ook verwend wel 3 keer deze week !! heb er al twee posten van gemaakt komt volgende week,de derde moet ik nog maken....zoveel lieve mensen in blogland.........en ja de hartjes van Erna zijn geweldig !! hangen hier ook al in huis...........Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,

    Wat heerlijk om zo verwend te worden. Wat een mooie dingen maakt Erna! Ik heb er ook een paar besteld bij haar en ze zijn prachtig!
    Lekker genieten hoor!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo wat heb jij leuke dingen gekregen zeg en wat besteed je er leuke aandacht aan, prachtig allemaal!

    ALvast hele fijne paasdagen, groetjes Jeanette

    OO...wou nog even zeggen dat ik je hoofdkop prachtig vind;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk, dat zijn nog een blogvriendinnen, en dan ga je er 1 ook nog eens in levende lijve ontmoeten. Heb je je er al een voorstelling van gemaakt, lijkt me zo leuk om te zien of die ook klopt (meestal niet natuurlijk haha) Fijne dag morgen!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, dan weet ik ook in welke wijk je woont (heb namelijk ook mailcontact gehad met Saskia) en dan woon je dus ook vlakbij mij, gezellig hoor (ik Woon in het Lage land vlakbij het politieburo op de hoofdweg).
    Groetjes en fijne week, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je heerlijk verwend met dit moois. Fijn dat er via het bloggen leuke contacten ontstaan en soms zelfs ontmoetingen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben jij verwend zeg! Heerlijk hoor. Wat een prachtig gedicht staat er op het hart. En dan het andere pakje. Wat lief. En wat leuk om elkaar morgen even in het echt te zien.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Jolanda, oh wat leuk zeg, zo maar twee pakjes in je brievenbus. En ze zijn beide even leuk! veel plezier ermee, en een fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij bent dubbel verwend, heerlijk.....
    Wat een leuk verhaal over jouw buurtgenoot en medeblogster. Zul je zien dat jullie elkaar al lang van gezicht kennen....ha ha.....

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke verrassingen zeg, geweldig!
    Ben helemaal weg van dat mooie hart... *zucht*

    Veel plezier morgen met je real life meeting met Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh lucky girl you are! Lovely gifts you received and nicely wrapped! I love Lathyrus too but I'm not very lucky with it! I'll try again!
    A special Wednesday to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,
    ohhh dat lijkt me wel heel spannend hoor, morgen..
    Veel plezier! Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou zeg da's wel toevallig.. via het web een buurtgenoot ontmoeten :)
    Leuk dat je zo blij bent met de pakjes,geniet maar lekker en doe rustig aan!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie pakjes en zo lief allemaal! Leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten/hebben ontmoet vandaag...

    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heerlijk toch, lieve mensen om je heen die aan je denken en je ook nog eens zo verrassen!
    Dat zijn de warmste zonnestraaltjes, toch? ;)

    Wat een kleine wereld is het hé? Zo grappig dus nu weet je wie er iedere dag langs je huis loopt! ;) Wie weet kom ik je nog wel eens tegen in het Lage Bergse Bos! ;)

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...