donderdag 4 maart 2010

Warmte..

...en dan niet alleen van de eerste zonnestralen, maar vooral van al die lieve reacties en meelevende woorden van jullie op m'n vorige post.

En toen ik vanmiddag thuiskwam lag er een pakje voor me op de mat.
En ik had niets besteld....
Ilse van What's up en webwinkel Tuttemerull had deze week wel m'n adres gevraagd en het pakje bleek inderdaad van haar.


Toen ik het openmaakte kwam er een hele lieve kaart uit waarin ze me sterkte wenste en me feliciteerde met onze trouwdag en deze schattige cadeautjes.... ik ben er stil van. Lieve Ilse, heel erg bedankt!



Ze krijgen een mooi plekje in huis en ik ga op zoek naar een paar mooie afbeeldingen om in de glazen raampjes te doen.

Toen ik met de hond terugkwam stond er een mooi lenteboeket voor de deur die m'n ouders hadden laten bezorgen, door omstandigheden was onze trouwdag ze even ontschoten. Van het weekend komen ze gezellig langs maar dit bloemetje kwam vast vooruit!

Dit mooie boeket is ook een beetje voor jullie als bedankje voor alle lieve woorden en berichtjes.
Het heeft me heel erg goed gedaan, en natuurlijk blijf ik positief.



Geniet van de kleine dingen in het leven!

Een hele fijne avond allemaal,
Lieve groetjes


21 opmerkingen:

  1. Ach wat lief allemaal...maar dat kun je goed gebruiken! Al ben je zelf positief, op momenten dat dat even niet lukt, kunnen juist dit soort lieve dingen je net dat zetje geven wat je nodig hebt!

    Geniet van je cadeautjes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke verwennerij. En dat terwijl je dat nu juist nodig hebt. Geniet er lekker van zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achhh wat lief.
    Zeker die kleine dingetjes maakt je weer bij.
    En nog heel leuk ook !!!


    Even,,.. Ik ben een grote Franse lelie aan het borduren op een hart.
    Komt zeker op mijn blog te staan/hangen.
    Maar nog lang niet af . hahaha
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zoveel medeleven te ontvangen van (in principe) "vreemden" ♥verwarmend. MAAR het is je dan ook van ♥te gegund hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan ook je kids erin doen en als fotolijstje gebruiken dat heb ik ook, met kerst hangen ze in de boom en nu liggen ze gewoon onder een stolp :)
    het is je gegund
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat al die zonnestraaltjes je verwarmen! Wat lief dat iedereen zo aan je denkt. Het zijn de kleine dingen die het doen!
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh, Jolanda, wat heerlijk dat dit je zo goed doet en wat een ontzettend lief gebaar van Ilse. Dat zijn momenten om te koesteren.
    En wat een prachtig boeket, fijn dat wij daar ook even van mogen genieten.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat je verwend word. En wat lief van iedereen.
    Fijne avond en lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja heerlijk die warmte he,ik heb gister een pakketje van Renny gekregen,zo lief,wat heb je prachtige spulletjes gekregen zeg,fijn hoor dat je zo verwend bent,ondanks de ellende,knap je er toch wat van op,een echte oppepper en dan nogeens de prachtige bloemen,geniet ervan,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Jolanda, wat heerlijk dat je zo verwend bent vandaag, dat zal je goed doen, en het is je van harte gegund!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jolanda,
    Je eerdere bericht heb ik gemist en daar is al
    van alles over gezegd.
    Ik laat het dus bij mijn felicitatie voor je huwelijks verjaardag, en ik denk aan je.
    Een prachtig boeket deel je met ons.
    Heel lief van je.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben blij dat je zo positief bent !!

    Ik had ook neigingen om je van alles te sturen...zo erg zulke berichten !!

    Maarja gelukkig dat ilse dat gedaan heeft !

    Er word aan je gedacht dat is een ding wat zeker is !!

    En je mag best nog je adres even doormailen via mijn webwinkel dan doe ik het alsnog........maar kijk maar wat je doet voel je niet verplicht!

    Nou meid kop op ! pluk de dag !!

    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Jolanda
    Ik weet niet of ik je al een berichtje heb gestuurd maar volgens mij lukte dat niet bij jou
    Nou dan nu toch nog even.
    Wat een mooie site ik heb me bij je aangemeld en gefeliciteerd met je trouwdag.
    Ik heb me bij je gemeld als volger want ik kom graag bij je terug.
    een fijne avond toegewenst
    Yolanda leuk hé een beetje van het zelfde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk dat je zo verwend wordt. Ik deel de mening van de andere dames; het is je van harte gegund. Ik hoop dat jij je positieve instelling kunt houden en dat je snel herstelt.

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heerlijk om zo verwend te worden en wat een prachtige foto van het boeket van je ouders.

    Je vroeg me op mijn blog wat voor camera ik gebruik. Wel de Canon eos 400d met een macro lens 60 mm.

    groetjes,

    Haikeyy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk Jolanda dat je zo verwend bent, dat doet een mens goed. En dan nog dat prachtige boeket van je ouders, daar kunnen wij mooi even van mee genieten. geniet er maar van...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij kan het op dit moment zeker goed gebruiken al die lieve en aardige reacties.
    Het is ook niet niks om zo'n naar bericht te krijgen.
    Maar nogmaals ik heb grote bewondering voor je positive instelling!
    Mmmmmm.......heb even mijn neus in je prachtige voorjaarsboeket gestoken, het ruikt.........heerlijk!

    Fijn weekeind samen met je ouders en veel warmte van alle lieve mensen om je heen!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend lief gebaar zeg!
    Geniet er maar lekker van hoor!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh, dat is toch schrikken zeg..sterkte met je herstel en wat goed dat je zo positief bent!
    Wat ontzettend lief al die reacties hier en die verwenkadootjes. Het is je zó gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Jolanda,
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar positivisme is het beste medicijn wordt weleens beweerd. Wanneer je dit kunt opbrengen voel je je daar waarschijnlijk het prettigst onder. Ik duim natuurlijk voor je dat het allemaal goed afloopt. Mooi voorjaarsboeket en gefeliciteerd met je trouwdag en laat je dragen door ons bloggers. We leven met je mee! Maar komt vast goed! Medische wetenschap wordt steeds knapper, daar moeten we gewoon vanuit gaan, toch?!
    Ondanks dat geniet toch van het weekenden laat je niet door nare gedachten op sleeptouw nemen. Het woord bij de woordverificatie dat ik moest invullen is 'samen' kan het symbolischer!!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk voor je dat je zo in het zonnetje gezet bent! Kan je wel even gebruiken.
    Wat een prachtig boeket heb je gekregen, heel mooi.
    Geniet er maar lekker van meid!

    liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...