zondag 14 maart 2010

Zondag...

...vanmorgen zijn we lekker uitgewaaid op het strand en hebben op een overdekt terras met kachel, maar toch buiten, genoten van verse muntthee met appeltaart.
Na te hebben bijgelezen op jullie blogs en reacties te hebben gegeven op alle leuke verhalen en mooie foto's ga ik toch nog een uurtje in de tuin aan de slag.
De zon komt door en de lucht is blauw. Dus nog even aan de slag!


Kijk een hoe mooi onze krulhazelaar er weer uitziet. Als je goed kijkt zie je een roze bloemetje...

Fijne (werk)week weer allemaal!

21 opmerkingen:

  1. Geniet van je tuin...............ik ga lekker mijn muffin opeten.en straks lekker naar de griek mat zijn vieren doeiiiiiiiiiiiii !!

    Fijne zondag verder,..................lieve groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, naar het strand! Altijd lekker om daar naar toe te gaan! Jij hebt een blauwe lucht, maar die hebben we vandaag hier niet gezien...het was grijs met nu en dan wat regen!

    Succes in de tuin en een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk een zondagse strandwandeling! Hier is het toch akelig waterkoud en winderig.. geen tuinweer helaas!
    Je roze bloemetje is gespot hoor :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej meis groot gelijk een uurtje in de tuin is heerlijk wel mijn petje af voor al je energie want na een strandwandeling zou ik denk ik op de bank belanden.
    Prachtige boom je krulhazelaar JEP!!!!!het seizoen is weer begonnen.

    Fijne zondag veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those trees are amazing! Thank you for visiting me the other day. Hope your weekend is going well. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, het was mijn plan ook vanmiddag even de tuin in te gaan, het zag er allemaal wel veelbelovend uit, stukjes blauwe lucht en het zonnetje stond op doorbreken. Maar de hele middag is het bewolkt met af en toe regen bah.
    Ik geniet maar even van jou blauwe lucht en mooie hazelaar met een vleugje rose.
    Fijne dag nog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ai, hier echt geen zon gezien hoor, maar nu ik jouw logje lees voel ik me wel zonnig;)
    Heerlijk om niet te ver van het strand te wonen, ik krijg van de zee altijd een vakantie gevoel. Helaas moeten we net even te ver rijden om er te gaan uitwaaien.
    Pas goed op jezelf,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hè, uitwaaien aan zee. Waar zijn jullie geweest? Heb net Piets weerbericht gezien en over een paar dagen komt de lente er echt aan volgens hem! Heerlijk, kijk er nu al naar uit! Jij zeker ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk een strand wandeling,haha dan denk ik altijd gelijk aan een warme puntzak met friet,zodat ik als het koud is,gelijk mijn handen kan warmen,maar de muntthee en appeltaart had ik ook wel gelusten.

    Heerlijk in de tuin bezig zijn,ik ben vanmiddag ook bezig geweest en wilde posten,maar mijn foto`s waren niet mooi, geworden,je krulhazelaar ziet er prachtig uit,zo fijn dat alles weer uit gaat lopen,vind het fijn als straks alles niet meer zo kaal is,wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijkduin, dat ga ik in mijn achterhoofd houden. Bloemendaal was voor ons een uurtje rijden en dat vinden wij ook wel te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh; dat klinkt als een goed bestede zondag!
    En je krulhazelaar is prachtig! Kom maar op met dat roze!
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee, hier bij ons geen zon. Alleen regen!!

    Bijna niemand kent de vrouwelijke bloemetjes van de kronkelhazelaar!!
    Ik heb er al vaker over geschreven, en dan is iedereen zooooo verbaasd!!

    Fijne zondagavond!

    Groetjes uit Limburg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat kan je genieten van zo'n dag he? 't Wordt echt lente, Jippie.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk Jalanda, deze dag is zeer goed besteed. Lekker is dat hé buiten op een terras met een kachel, heb het ook al een paar keer gedaan. Hier vandaag totaal geen zon maar ijzige wind en regen, jammer genoeg. Maar de lente komt eraan, dat zie je maar aan jou prachtige krulhazelaar met zelfs al een bloempje, erg mooi.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouwn hoofdbanner is één en al lente hoor, het spat er vanaf.....Ik wil ook zo graag even in de tuin, moet nog zoveel doen maar elke keer als ik tijd heb is het hondeweer, tja...nog maar even uitstellen dus"-)

    Groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,

    Heerlijk het strand!!!
    Dat klinkt goed.
    Hier was het maar even zonnig, daana de hele middag bewolkt.
    Maar voor te knutselen was het niet erg.
    Heb toevallig takken van de krulhazelaar vol gehangen met m'n eitjes.
    Dus ook een heerlijk creatief dagje gehad.
    Jij ook een hele fijne week!

    lieve groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heerlijk die zonnige fotoos hier! joepie! bijna lente! dat er maar veeeeel zonnige dagen mogen zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat zal je lekker geslapen hebben na een strandwandeling en werken in de tuin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Jolanda, wat een prachtige plaatjes van je krulhazelaar, echt voorjaarsgevoel krijg je daarbij. Ik had ook grote plannen voor het weekend, maar helaas, heb het hele weekend in ben doorgebracht, buikgriepje, bleeeh.
    Fijne dag, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Klinkt heerlijk, als een perfecte zondag :).

    Groetjes,
    Nona

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Héérlijk hè, eindelijk weer wat vitamientjes buiten op doen, wat kun je daar dan toch van genieten! Mooie foto's van je hazelaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...