zaterdag 24 april 2010

Give away!!!



Zoals ik deze week al aankondigde is hier dan mijn eerste GIVE AWAY!!!
Een bedankje voor alle trouwe en lieve lezers en volgsters.

De give away bestaat uit het leuke blad SEASONS, waarin je zittend in het zonnetje, ideetjes op kunt doen en lekker kunt lezen, een Jasmine-geurzakje en 2 heerlijk geurende zeepjes.
Een echt geurend lentepakketje dus....



Wil je meedoen, wordt dan volgster (als je het nog niet bent natuurlijk...) en laat een berichtje achter bij deze post. Je mag een linkje plaatsen als je dat leuk vindt maar het hoeft niet.



De give away loopt tot zondag 2 mei!

Allemaal een heel fijn, zonnig en gezellig weekend,


62 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Wat een leuke give away...maar ik krijg de Seasons maandelijks in de bus, dus ik schrijf mij niet in! Wel zal ik een link plaatsen op mijn blog!

    Veel succes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH wat leuk! Zou graag eens de Seasons lezen, koop um nooit (vindt um ietsiepietsie te duur duh!)maar kijk hem wel vaak even door in de winkel ♥ En de rest is ook al zo mooi. BEN al een volger, en doe graag mee,

    Groetjes en geniet verder van een heerlijk zonnig weekend♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag mee Jolanda met je leuke give away! Ik hou ook zo van de Seasons maar omdat ik em ook te duur vind heb ik er wel heel veel maar van de kringloop of kofferbak markt. Ik bewaar ze jarenlang en leg ze in mooie stapels op mijn sidetable, en dan alleen van het voorjaar. In de zomer bijv ruil ik ze allemaal weer om (de voorraad ligt boven) en liggen er weer allemaal zomer Seasons & Buiten levens & Ariadne's etc.

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je mooie giveaway, Jolanda. Je hebt een heel leuk, vrolijk en fleurig pakketje samengesteld!
    Een hele fijne en ZONnige ZONdag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk doe ik graag mee aan zo'n heerlijk ruikende give-away!
    Fijn weekend, groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, daar doe ik natuurlijk graag aan mee! Wat een leuke giveaway. Ik zal me ook even melden als volger.
    Succes! Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jolanda,

    Ben ik ffff blij dat er na 2 dagen geen PC er nu een nieuwe staat in huize Ger...
    Kan ik mee doen met deze leuke Give Away.
    De Seasons vind ik een heerlijk blad wat ik van tijd tot tijd voor mezelf koop.
    En.....mmmmm...de geur van Jasmijn is een van mijn lievelingsgeuren.
    Voor allemaal toi,toi,toi!!!
    Een van ons zal de gelukkige worden van deze leuke Give Awy.
    Ik zal het eens snel in mijn sidebar gaan plaatsen.
    Heerlijk zonnige zondag!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda
    Via via ben ik bij je leuke blog terecht gekomen . Ik heb me als volger gemeld !! ik ben nr 99 !! nog even en je hebt de magische 100 . maar dat zal niet zo lang op zich laten wachten denk ik !!
    Ik wil graag mee doen aan je leuke give away !!
    Ik wens je een fijn weekend groetjes peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmmmmm wat een heerlijk geurende Give-Away Jolanda, en het blad bezorgd veel gezellige uurtjes. Dat heb je erg leuk samengesteld. En ja hoor......ik wil ook wel een gokje wagen...Wens je een heerlijk zonnig weekend.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi
    Ik wil graag meedoen.
    En zo'n tijdschrift is natuurlijk heel erg leukkkk om te hebben.
    Ik ga je Give Away ook plaatsen.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,

    Ja hoor ...ik wil ook graag meedoen met je leuke give away! Ik zet een linkje op mijn blog!

    Ik wens je heel veel reacties en een fijn + zonnig weekend!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een erg leuke give away, goed voor het lentegevoel! Ik doe er graag aan mee.

    groetjes en een fijn weekend, Jente

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Jolanda,
    Weet je ik gun graag iemand anders deze prachtige give away, want vandaag ben ik al zo verwend met een give away van Pierelantijntjes. Je hebt een mooi pakketje samengesteld, daar zal de gelukkige winnar vast heel blij mee zijn.
    Fijn weekend nog, geniet er van! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda

    Hij staat al op mijn blog hoor!!

    Leuke give away........alleen ben ik abbonee van de seasons.................dus.........de rest vind ik ook leuk ! mag jij als je mijn lootje trekt er nog een trekken voor die geen die de seasons krijgt !? leuk idee??

    Jammer dat ik je al volg.....anders was ik nr 100 !! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooooh, de seasons! ik doe ook mee hoor, het is alweer lang geleden dat ik een seasons gelezen heb, we moeten keuzes maken hé.... ; )
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)...van harte!!! Zoals dat gaat in blogland, begin je bij een blog en voor je het weet ben je weer heel ergens anders, en zie hier.....ik val meteen met mn neus in de boter!;)
    Ik koop al een tijdje de jasmijnkaarjes bij Blokker....dat RUIKT heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!

    Fijne zondag!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooh ik ben dol op lekkere luchtjes zoals je wellicht weet. Doe dus graag mee. En volgen dat doe ik je al een poosje, maar ik maak wel een link op mijn blog. En nu maar hopen dat ik geluk heb :o)
    Fijne zondag!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd hoor met al je volgers. En een hele mooie Give Away! Maar omdat ik de Seasons elke maand in de bus krijg, mag je mij uit de verloting houden. Ik zet wel een linkje op mijn blog.
    Groeten en een zonnige zondag!
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuk Give Away lente pakketje heb je samengesteld. Ben zelf al abbonee ( een heerlijk tijdschrift)en dus doe niet mee aan de verloting. Groetjes en een hele fijne zondag.Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bijna 100! Dat gaat niet lang meer duren.
    Leuke give away! Ik doe graag mee.
    Ik geef er ook weer één weg, dus als je zin hebt.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd hoor met je 100 volgers! En natuurlijk wil ik een kansje bij jou wagen!
    Fijne dag! lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda, wat heb je een leuke Give Away, ik link je ook op mijn blog, maar ga niet voor de prijzen, want ik lees de Seasons al samen met mijn moeder en heb ook al 3x wat gewonnen.
    Nou lieve meis veel succes met deze give away en nog een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey hoi! Dank je wel voor je berichtje.

    Ik heb er maar even voor gezorgd dat je die felbegeerde 100 volgers hebt gehaald ;o) Eindelijk uit de twee cijfertjes ;o)

    Vind het trouwens een tóp gevertje. Ben werkelijk zót op de Seasons, dusse... kom maar op! ;o)

    Goede en gezellige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Jolanda,

    Haha net niet de 100ste volger, maar 101 klinkt ook leuk.
    Ik wil graag mee loten voor je give away, alleen als ik op vakantie ga trakteer ik me zelf op de seasons.

    groetjes Saskis

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda, natuurlijk wil ik graag mee doen aan je Give a way.. altijd leuk en wat goed dat je me er op wijst, nu maak ik gelijk kennis met je leuke blog..ik ga je volgen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe mee en ik zal ook nog even de link op mijn blog plaatsen, super leuk!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh lieve Jolan....wat een prachtprijzen......
    Helemaal voor het juiste lentegevoel......
    Nu na zo'n dag kan de lente niet meer stuk....
    Deze prijzen komen dus helemaal van pas.....
    Ik doe graag mee...want wie niet waagt.....
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda,
    Wat leuk dat je bij me kwam kijken, en wat leuk dat ik gelijk al mee kan doen aan je superleuke give-away! En de uitslag komt op de verjaardag van m'n dochter, zou het een teken zijn?
    Tuurlijk ga ik jou ook volgen, en ik zal een linkje plaatsen. Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jolanda,

    Wat een super leuke en gezellige give away kan het bijna ruiken hi hi, ik doe er natuurlijk graag aan mee. Heb al een linkje op mijn blog gezet en volger was ik al.

    Liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. So lovely giveaway Jolanda! Just linked it on my sidebar! Happy to be in!
    A nice new week to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Jolanda,
    ben voor het eerst hier , ben net weer begonnen met bloggen en wil weer wat actiever worden met reageren .
    Ook wil ik natuurlijk best kans maken op het mooie lentepakket dus bij deze doe ik mee begrijp ik .
    Je bent ook van harte welkom op mijn blog hoor.........wie weet tot de volgende keer
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een superleuke give away Jolanda, daar doe ik graag aan mee. Knuffel van Layka voor Mickey :-) Hele zonnige week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wil heel graag meedoen! Via een andere blog kom ik op die van jou en ga nu even lezen.
    hartelijke groet,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda,

    Ik lees net je reactie op mijn post dus kom gelijk even bij je kijken....
    Je hebt inderdaad een hele mooie give away!
    Doe daar graag aan mee!
    Gefeliciteerd meid met je 100 volgers, superleuk voor je.

    Ik zal een link op mijn blog plaatsen.
    Hoop nog lang van je blog te genieten hoor!

    Fijne week.

    Lieve groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Jolanda, wat goed dat je reageerde op mijn blog. Ik ben meteen doorgeklikt natuurlijk. Allereerst ben ik direct volger geworden wwant het ziet er hier zo prachtig uit, daar wil ik niets meer van missen! Ik ga me hier vast thuis voelen.
    Geweldig leuk jouw give-away, ik doe graag mee.
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog, ik hoop dat je heel veel reacties krijgt (of misschien ook weer niet haha, grapje!).
    Groetjes en een fijne week.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja, wat een gezellige Give Away, heerlijk zo'n mooi tijdschrift om in weg te bladeren! ;)

    Ik doe graag mee aan je Give Away, heb me aangemeld als volger en zal een linkje plaatsen naar je blogje op mijn blogje!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha Jolanda
    Wat een leuke give away!!!
    helemaal gezellig!!
    Ik ben zelf geaboneerd op de seasons dus gun ik anderen dat prachtige blad!!
    Loop ik alleen het heerlijke geurzakje mis maar ach als ik heel hard snuif kan ik het misschien ruiken!!
    ahahha
    Ik wens je een hele fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke giveaway hoor....ik doe zelf niet mee want ik krijg het blad al maandelijks...
    De zakjes zijn ook erg leuk.
    Veel succes ermee!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh what a lovely giveaway..I would so love to take a peek inside that magazine! Hugs for a wonderful week, xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Noumoe, val ik even met neus in de boter ;-) Ik ben je 40ste volger Hoera ! Leuk ik doe graag mee aan jouw give away, wie wil dat nu niet ? Ben dol op seasons, en jasmijn ruikt zo heerlijk, verder op in de straat staat bij ons een jasmijn boom...dat is zo'n genot als die in bloei staat joh ! Dat zal met jouw zeepjes en geurzakje vast ook zo zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hahaha ik bedoel natuurlijk 108ste volger en 40ste commentaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohh ik zie dat hett nog kan, maar ik doe graag mee hoor.Een leuke give-away heb je.
    Groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Jolanda,
    Nog nooit met zoiets meegedaan, maar nooit geschoten...
    Spannend!
    Groetjes,
    Leuntje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh, ik zou bijna je giveaway mislopen. En het is zo'n mooie. Ik wil graag meedoen.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een superleuke Give Away zeg. Ik ben gelukkig nog op tijd pffft.
    Ik ken het blas seasons helemaal niet, dus dit is een eventuele goeie gelegenheid.
    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Jolanda,
    Je schreef al in een reactie op mijn blog dat je een give away had en natuurlijk doe ik graag mee!
    Ik ga ook gelijk even verder bijlezen ;).

    groetjes,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Jolanda,

    Wat een reacties al, maar het is dan ook een leuke give away, en ik doe ook graag mee.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Meid ik dacht dat ik je allang volgde maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn. Tssssss...
    Maar goed je hebt er 110 dus nu en ik doe graag mee met je Give away hoor.
    Spannend........

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hello Jolanda,
    So nice things for giveaway - I would be happy to win!
    Greetings from Germany,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Graag doe ik mee aan je leuke give-away Jolanda!
    Volgen doe ik je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een mooie give-away heb je samengesteld! Ik doe natuurlijk graag mee, je volgen doe ik al een tijdje. Leuk dat er zoveel mensen zo enthousiast reageren en meid, wat heb je al veel volgers. Helemaal verdiend ook, hoor.

    Groetjes,
    Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  52. helemaal leuk, deze aktie. Gaven kombinaite, het blad met de zkajes. Echt helemaal mijn stijl. Je hebt een hele leuke site en ik ga je zeker volgen.

    Ga zo door! Groetjes, Moepsje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuk leuk leuk, de Seasons heb ik namelijk nog nooit gehad en ik ben net begonnen met van alles en nog wat te zaaien, en daar heb ik toch een plezier van!!! Wil nu een zinken emmer gaan vullen voor zaadjes... YEAH.
    Ik volg je natuurlijk al een tijdje en ga je link plaatsen op mijn site.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ben een beetje laat met mijn reactie, maar ook ik doe natuurlijk graag mee!
    lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw, wat een reacties zeg. En natuurlijk doe ik ook mee met je give away, een interieurtijdschrift laat ik m'n neus niet voorbijgaan!!
    Morgen lekker vrijdag en dan .... weekend. Tegenwoordig dubbel genieten, hoor van die 2 daagjes vrij, hihi.
    lieve groeten,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  56. hoi,
    ik doe graag mee met de leuke give away Jolanda!
    fijn weekend, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Natuurlijk doe ik mee!

    Ik zet je give away met plezier op mij blog.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Prachtige Give-Away heb je,het blad is echt geweldig en geurdingetjes zijn altijd super,het is nu een beetje te laat om mee te komen doen,maar een volgende keer ben ik er op tijd bij,pff ben overal aan het inhalen,er is zoveel gepost overal haha,maar ben zo veel buiten en met tuinplannen bezig,dat ik bijna niet aan bloggen toe kom,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ahhhhh bedankt voor je tip op mijn blog. Ik had deze post dus helemaal gemist. Natúúrlijk wil ik meedoen! Gefeliciteerd met zoveel volgers al. Ik wil ook een give away doen, bij 50 volgers of zo...
    Maar ik ga je linkje plaatsen op mijn blog, en dan flink duimen natuurlijk haha
    Fijne dag,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuk idee de give away, ik was er gewoon even stil van dat je dit voor een ander over hebt. Gaaf!! Ga zo door. Ik word uiteraard je volger. Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Roos zei

    Leuk idee deze give away! Ik heb je al langere tijd op mijn lijstje van volgers staan.

    Fijn weekend,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Jolanda,

    Wat leuk om weer een Rotterdamse blogger gevonden te hebben in de sfeer van landelijk / scandinavisch, nostalgisch etc.!
    Ik zelf ben er ook 1 maar door drukte van studie en werk niet zo vaak berichtjes momenteel. Ik ben wel een volger geworden en hoop dan ook je blog frequent te volgen! Misschien zelfs wel een kansje op de give away.

    Groet,
    Lavender - Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...