woensdag 28 april 2010

Nieuwsgierig....

.....want dat zijn jullie!
Maar ik laat jullie niet langer wachten en ondanks het zonnetje ben ik toch even achter de computer gekropen en heb deze collages gemaakt.

Op de eerst zie de glazen bokaal van Tamar, de schelpjes kreeg ik erbij en staan super! Ook het wax-hart is van haar, het ruikt heerlijk naar cinnamon.


Het kaarten/labelhoudertje en het schattige kaartenrekje beide van van draad, kocht ik bij Marianne.

Ik ben er superblij mee en langzamerhand krijgt alles weer een mooi plekje. In het weekend gaan we het rekje ophangen, daarvoor moet ik nog even op zoek naar een mooi plaats.



Trouwens hoe vinden jullie huisgenoten het als je weer met wat thuis komt? Vinden ze alles leuk of komt er net als hier nog wel eens commentaar? Hier vinden ze dat het allemaal wat grijs en saai wordt, ze houden nogal van kleur...

Aan de andere kant: m'n dochter gaat in de meivakantie haar kamer verven, 2 muren worden....juist: grijs. Ze heeft de kamer van de dochter van Tamar op haar blog gezien en daar was ze helemaal weg van, zo zelfs dat ze zelf aan de slag gaat!
Van wie zou ze dat nou hebben...

Fijne woensdag nog en geniet van het mooie weer!

22 opmerkingen:

  1. Mijn enige huisgenoot is mijn kat Pink lol. En zij vind het prima hoor....NOOIT klachten of commentaar van haar gehad hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Jolanda,
    Mijn huis wordt steeds voller en voller, en ik heb er altijd er veel moeite mee om dingen tijdelijk)op te bergen. Gelukkig heeft mijn man geen moeite met smaak, en gaat hij nog steeds gezellig mee naar alle brocante winkels en markten. Maar van mijn jongste dochter hoor ik regelmatig na een nieuwe aankoop "heb je dat gekocht?, wat vind je daar nou aan". En wat de kleurtjes betreft, ik hou ook van Tilda spullen en daar zit wel kleur in, dus daar kunnen ze niet over vallen.
    Fijne dag, en groetjes van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Mijn jongste dochter heeft een kamer in het lichtoze met wit, spijlenbed, quilts en kussens. De oudste had eerst oranje met fuchsia, maar ook zij vond dit wel iets te dol, nu is het groen met lichtblauw. Beiden echte meidenkamers!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, ziet er weer geweldig uit, wat leuk dat je dochter zelf de kamer gaat op knappen.k Wens d'r veel succes. Groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Jolanda,
    Wat heb je leuke aankopen gedaan!!
    Wat ze vinden van onze nieuw aankopen (9 van de 10x ouwe meuk dus haha)...m'n dochter vindt het wel best, soms leuk, soms niet. M'n zoon vind het meestal oke...want jullie houden toch gewoon van oude dingen? En m'n man en ik hebben over het algemeen dezelfde smaak.
    Als ie iets echt niet mooi vindt, dan zoeken we een alternatief (tenzij ik het echt echt echt heeeeeel graag wil hebben ;-))En andersom ;-)
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke aankopen gedaan! Hier vinden ze bijna alles best, manlief laat mij lekker mijn gang gaan tenzij ik zou gaan overdrijven, dan zegt ie er wel wat van! Maar ik weet mijn grenzen (nou ja?, ha ha) dus no problem!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi die stolp !
    Tja grijs is ook niet echt mijn kleur.
    Ik ga voor bruin rood en groen en beige.

    Maar op de blogs vind ik wit en grijs wel heel mooi staan in jullie huiskamers.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn twee mannen zien het vaak niet eens. Heb ik weer eens wat gescored en het een plaatsje gegeven dan lopen ze er gewoon steil langsheen en als ze het al zien dan komt er veelal weinig reactie op. En ja soms moet IK ook wel eens schikken, ik woon hier per slot van rekening niet alleen, en krijgen er ook dingen een plekkie in huis die ik het liefst op de zolder zou zetten :o)
    Je uitstapje was in ieder geval niet voor niets.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes !! en wat schattig van je dochter.....ja zo moeder zo..............hahahhahah!!

    fijne gezellige avond !!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De bokaal is prachtig! Ook heel leuk met spekjes of M&M's ...
    Een leuke meivakantie, Jolanda! Te beginnen met Koninginnedag ... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige spulletjes hoor, Jolanda.
    Ja ook mijn man vraagt zich wel eens af of het huis zo langzamerhand niet uit zijn voegen barst. Ik ben wel van kleur en mijn dochter ook, dus eigenlijk vind ze alles mooi wat ik koop maar dat kan snel veranderen hoor. Misschien vind ze volgend jaar al die prulletjes en kleurtjes niet leuk meer.
    Fijne avond nog.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie aankopen zeg! Gelukkig zijn Roos en ik allebei gek op alles wat met brocante en wonen te maken heeft. Ik besef me dat ik een ideale partner heb en dat zal ik zo even tegen haar zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben wat minder actief geweest met het bloggen de laatste dagen door mijn bezoekje NL en mijn zieke Ilan en wat zie ik, ik heb allemaal leuke logjes gemist van jou.
    We hebben elkaar trouwens net misgelopen. Ik was namelijk zondag in Haarlem.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,

    Heeeeeeeeeeeel mooi je nieuwe aanwinsten.
    En het staat weer super gezellig.
    Wat grappig van je dochter, ze zeggen toch de appel valt niet ver van de boom hi hi.

    Zit er eens over na te denken maar dat geld voor mij ook. Mijn moeder was ook een echte huismus altijd bezig met bloemen en de tafel mooi deken en het huis gezellig maken. Leuke herindering.

    Mijn vriend heeft wel eens comentaar als ik met wat nieuws thuis kom. Vooral als het roze is met hartjes en bloemetjes hi hi. Weetje wat hij dan zegt, het word een echt vrouwen huis.
    Denk dat zijn stoere,manelijkheid dan een beetje aangetast word. Hij woonde hier eerst alleen en het was ook echt een mannen huis zonder tierlantijntjes met veel posters van rockbands. :(

    Maar hij laat me wel mijn gang gaan en als het eenmaal staat vind hij het over het algemeen best leuk. We hebben gelukkig wel de zelfde smaak.

    Liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erge leuke spullen hoor! En ja,mijn lief moet ook nog wel eens wennen als ik weer eens met iets on-ooglijks aan kom zetten maar na een verfje moet hij toch eigenlijk altijd wel toegeven dat het best leuk is.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie nieuwe aanwinsten! En je kunt inderdaad verschillende dingen in de bokaal doen, lekker variëren..

    Manlief en de kids vinden het over het algemeen wel oké wat ik hier het huis in breng, maar ik krijg wel regelmatig opmerkingen over mijn kleurkeuze ("mijn moeder houdt niet van kleur" klaagt jongste dochter regelmatig) ;-) De kamers van de oudste 3 hebben wel de nodige kleur hoor, maar voor de rest druk ik mijn stempel wel hahaha

    Ik ga nog snel even op zoek naar je give-away...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh so lovely new Stuff Jolanda! I like wire and grey is my favourite colours in this time! I hope your husband had a nice birthday here in Lucca and you enjoyed your stay!
    Wish you a nice day!
    Hugs
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige aankopen heb je gedaan. Het kaartenrekje vind echt ik super.
    Manlief zelf helemaal niks met met de aankopen die ik doe en houd eigelijk van meer van modern. Gelukkig laat hij mij mijn gang gaan en vind het belangrijk dat ik mij thuis happy voel..echt met recht een schatje.
    Nog een hele fijne dag en heel veel plezier morgen op Koninginnedag. Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik krijg eigenlijk nooit commentaar weleens blikken van wat heeft ze nu weer gedaan. Maar eigenlijk vind mijn vriend het altijd wel leuk wat ik doe GELUKKIG.
    Klinkt als een gezellige dag in de stad waar ik geboren ben maar eigenlijk nooit kom...
    Fijne Koninginnedag morgen,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Jolanda, ja natuurlijk zijn wij nieuwsgierig, daarom hebben we ook een woonblog, om ongegeneerd binnen te kunnen koekeloeren bij een ander, ha ha.
    Maar even serieus, je hebt prachtige dingen gekocht! En wat de reacties bij mij thuis betreft, mijn lief vindt het al gauw goed, soms staat ie naar iets te kijken met een blik van: wat moeten we daar mee, maar als het dan uiteindelijk een plekje heeft gevonden, krijg ik eigenlijk nooit negatieve reacties! Heerlijk hoor, zo'n gemakkelijke man.
    Fijne avond en koninginnedag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige spulletjes heb je gekocht,haha ze houden van kleur,maar toch word het grijs,geweldig he,Bart zegt eigenlijk nooit wat,hij is blij als ik blij ben en vind alles wel mooi,wat een geluk heb ik eigenlijk,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda.

    Leuk dat ik je onlangs in mijn winkel mocht begroeten.
    Mijn complimenten voor je mooie blogspot met de werkelijk prachtige foto's.
    Ik heb een link op mijn website geplaatst en hoop dat ik heel veel mensen kan enthousiasmeren om je mooie blogspot te bezoeken.
    Ik was blij verrast door al jouw mooie aandacht voor mijn winkeltje en het "groenste straatje van Haarlem" op je blog. Bedankt hiervoor.
    Het is iedere dag weer een feest om hier te vertoeven en mijn winkel in deze straat te mogen hebben.
    Ik wens je al wat goeds toe en hoop je nog eens te mogen verwelkomen in de winkel. Ik blijf je volgen via het blog.

    Warme groet,

    Marianne
    Verrassend Goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...