woensdag 7 april 2010

Nog even...


Binnenkort ziet het er weer zo uit als ik naar buiten stap....deze foto's heb ik eind april 2009 gemaakt....

De natuur loopt een beetje achter in vergelijking met vorig jaar, als ik foto's van mijn tuin toen zie....een wereld van verschil, al kan het nu best snel gaan.

Mijn nieuwe banner is ook gemaakt met foto's van eind april en begin mei 2009 in het park hier voor m'n deur.
De vorige banner in roze was nog schattig maar pasen is voorbij en dus op naar de frisse groene lentekleuren!

Nog even in huis rommelen en dan ga ik er zo op uit op de fiets naar....wordt vervolgd!

22 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Leuk je banner. Jij ook veel plezier vandaag. 't is echt een prachtige dag!
    Ik ben benieuwd waar je fietstocht heen gaat?

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jolanda, je nieuwe banner is prachtig! Hele mooie foto's, allemaal! Kan niet wachten om weer door die wonderschone tunnel te lopen... zo voelt het een beetje, als alle bomen in bloesem staan, vormen ze een soort van tunnel... voor jou deur! Genieten!

    Een heerlijke zonnige woensdag, Jolanda. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh heer-lijk Jolanda!!

    Je maakt me blij met deze prachtige foto's!
    Na een lange winter staat ineens alles in bloei! Net wat je zegt, het kan best nog weleens heel snel gaan. Als ik zie wat er in een week tijd al uitgelopen is..

    Ga lekker genieten op de fiets..en vergeet vooral niet je camera mee te nemen.

    Een hele fijne dag!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan het me haast nog niet voorstellen, zoveel groen en volop bloesem, maar het gaat niet lang meer duren.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie banner hoor, volop lente! Ik denk dat het de komende weken best hard kan gaan, we krijgen een aantal heerlijke dagen! En waar ben je geweest op de fiets....hi hi! Je maakt me nieuwsgierig!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh je banner is mooi!!!!en oh ik kan ook niet wachten tot alles de grond uit is.
    geniet jij ook altijd zo van al dat nieuwe groen ik vind het het leukste wat er is,

    veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collage. Ja, het gaat nu wel heel hard met de natuur, deze dagen.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moet snel het Kralingse bos weer eens in en ook lekker foto's maken van al het pracht en praal wat nu zo uitloopt!
    Mooie banner.
    Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog,
    Groetjes en fijne dag Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige fotocollage! En je banner is ook super. Het voorjaar straalt er vanaf.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je prachtige foto's! Heerlijk, je kan de lente bijna ruiken haha!
    Lekker genieten hoor!
    liefs, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's, Jolanda. Hier is de lente ook aan de late kant. Het wil nog even niet lukken, het regent veel. Niks aan!
    Ondertussen genieten we maar van jouw mooie lentefoto's van vorig jaar.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh heerlijk als alles er zo weer uitziet,daar verlang ik naar,je foto`s zijn prachtig net als je banner,lente!Vandaag was echt een zalige dag en kwamen er weer nieuwe plannen in ons op haha,wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O Jolanda wat een mooie banner meid !!

    Echt goed gedaan hoor............pffffffffffffffff.ben net thuis zit nog lekker even buiten met de laptop op tafel......al de post te lezen.ik denk dat zal wel niet veel zijn iedereen is buiten maar mensen lief wat een hoop..................ondertussen staat het eten op..........en hoop ik dat rein zo thuis komt..........gezellig !! nou meid hoop dat je een leuke dag hebt gehad fijne avond .lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, klopt helemaal Jolanda. Vorig jaar had ik al heel wat wandelingen gemaakt en toen was er begin april al heel veel bloesem. Maar het moet nog komen en dan kunnen we er weer van genieten.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto´s Jolanda, en ook nu begint hier en daar dat ontluikende groen alweer door het dorre bruin te schijnen. Maar het loopt inderdaad achter, en wat wil je ook, we hebben tenslotte best een lange en strenge winter gehad! Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We willen de blaadjes wel aan de bomen kijken. Maar nog even geduld, ze komen er aan, ook hier zwellen de knoppen van de fruitbomen. Nog even dan zijn de eerste bomen vol met bloesem.

    Wat ziet het er fantastisch uit bij jou zo in en rond de tuin,

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Laat maar komen, kan bijna niet wachten. Schitterende foto's van je tuin vorig jaar, en je banner is ook erg mooi geworden, echt een heerlijke lente sfeer.
    VERTEL!!! waar ga jij naar toe op je fietsje??? Je maakt me wel nieuwsgierig hoor.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,

    Wat een mooie banner heb je gemaakt met die bloemenfoto's. Echt voorjaar. Leuk dat je het op deze manier kunt vergelijken.

    Groetjes en veel zonnige uurtjes toegewenst,

    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Elke dag kijk ik het park in en zie het dan groener worden. Kiki vind het heerlijk om aan de al groter wordende bossen fluitenkruidblad te snuffelen. Ik had ook al het gevoel dat vorig jaar de lente eerder was. Maar hij is meer dan welkom. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige foto´s!!
    het wordt elke dag een beetje groener...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk je bent vast de natuur in met camera......en gelijk heb je ....genieten.
    Prachtige beelden, kom maar op met de verse van dit jaar......
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik moet ook hard aan de slag, het onkruid komt bijna boven de tuinmuur uit. Oke dat is overdreven maar het wordt langzaam wel mooi groen. We kunnen er weer heerlijk van genieten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...