vrijdag 16 april 2010

op de valreep

Ik heb jullie wel gelezen de laatste dagen maar niet gereageerd, niet omdat ik jullie posts niet leuk vond maar effe geen tijd! Helaas, maar zo is het soms, met 4 dagen werken en allerlei andere dingen die ik moet en wil.
Nu snel een stukje plaatsen, op de valreep voor het weekend, voordat ik weer weg ga naar een personeelfeestje. Gezellig met ons hele team gaan we naar Het Kookpunt, lekkere hapjes voor onszelf maken, kletsen, een glaasje drinken, kletsen, lachen en weer kletsen...ach je weet hoe dat gaat in een overwegend vrouwenteam!
Erg gezellig dus..... maar ook morgen zit de dag weer vol.

Misschien nog even naar de lentemarkt , Saskia, als het ervan komt, en wie weet lukt het om zondag naar de Fair aan de Maas te gaan. Lijkt me wel erg leuk maar ik moet nog iemand zien te strikken...

Zo dus even omkleden en opfrissen en .....een lekker luchtje op
Al jaren gebruik ik hetzelfde parfum.

Toen mijn dochter E is geboren ging mijn kraamhulp met zoon D wat boodschappen doen. Toen'ze langs de drogist liepen kregen ze een kaartje met dit luchtje. De hulp nam het voor me mee en ik was gelijk verkocht.
Een paar weken later was ik jarig en dit was wat ik wilde hebben....
Sinds die dag gebruik ik niets anders dan Clinique. Iedere dag 1 spuitje 's morgens en ik ruik de hele dag lekker....


Ik heb door de jaren heen wel andere luchtjes gehad of geprobeerd maar kom toch steeds weer bij mijn geurtje terug.
Toen we 1 1/2 jaar geleden op vliegvakantie gingen heb ik een flinke fles gekocht en zoals je ziet kan ik nog wel even vooruit...

Alvast een heel fijn weekend allemaal met veel zon en blauwe luchten....

20 opmerkingen:

  1. Met geurtje op ga je er een lekker weekend van maken, zie ik wel! Veel plezier!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier zou ik zeggen en geurtjes,ik heb er 1 en soms maar op,ik krijg helaas hoofdpijn van vele luchtjes en ik moet mijzelf goed voelen om mijn lievelings luchtje op te doen,ik heb Innocent,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ken dat merk.
    Beetje prijzig, maar wel goed.
    Zo'n 25 jaar geleden kocht ik het regelmatig.
    niet de parfum dan, maar de dagcreme enz.


    Lekker toch !
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een druk, maar ook gezellig (en vanavond lekker) weekend voor de boeg
    wens je veel plezier !
    Fijn weekend
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier vanavond!!
    en dit weekend ook natuurlijk!
    lieve groet
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil je een heel gezellig weekend toewensen hoor. Dat gaat vast lukken met al die leuke dingen in het vooruitzicht.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Veel plezier bij de Fair aan de Maas. Lijkt mij erg leuk om naar toe te gaan!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vanmiddag ben ik (helemaal alleen) al naar Fair aan de Maas in Mijnsheerenland (de geboortdeplaats van mijn meiden) gegaan. Het zag er weer erg sfeervol uit, lekker even genieten.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda, een hele gezellige avond, maar dat gaat zeker lukken als ik je verhaal zo lees. En geniet ook van het weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ken het geurtje niet.....
    Maar je hebt me nieuwsgierig gemaakt.....
    Kun je even een spuitje deze kant op spuiten?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heerlijk lekkere luchtjes en parfum ik ben er gek op en heb er dan ook genoeg ik kan er niets aan doen! Ik vind het leuk om ze even te noemen mag dat?
    Chanel mademoiselle Coco edp (blijvertje al 2 versleten)
    Chanel eau premiere (net voor jaardag gekregen! en nu al the bomb!)
    Estee Lauder Knowing edp (blijvertje al 3 versleten en echte wintergeur voor mij)
    Estee Lauder Beautiful edp (al 4 versleten en ben er nu ff klaar mee)
    Lancôme Attraction edp (eenmalig, niet verslavend)
    Clinique Aromtaics Elixer Parfum (doe ik een eeuw mee zo sterk ook alleen 's winters)
    Aigner edp Suede edition (eenmalig, niet verslavend)
    Jil Sander sun (zomer)
    Biotherm eau vitaminee (zomer spray)

    Maar nu ben ik nieuwsgierig naar jouw favo! Alhoewel het al vaak is gebleken dat een parfum wat bij een ander heerlijk rook bij mij goor was! Ligt aan je huid, zuurgraad. Ik ga em onthouden en toch even besnuffelen als ik em ergens zie!

    Goed weekend,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik ben even naar de Badezimmer gegaan en nu denk ik dat wij tóch hetzelfde luchtje hebben, als die van jou tenminste ook de Aromatics elixer is! Het flesjes is wél hetzelfde! En ja aan een spuitje heb je genoeg! Maareh ik hoop toch niet dat je je flesje zo open en bloot bewaard he? Das toch voor de foto?!!

    Liefs,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Het lijkt wel geurtjes-avond...kwam net ook al geurtjes tegen..
    Ik ken het geurtje trouwens niet, ga toch eens even snuffelen bij de parfumerie, wordt er helemaal door aangestoken..
    Grappig hè, hoe geuren je kunnen herinneren aan een bepaalde periode! Ik durf te wedden dat je mede zo van dit luchtje houdt door de herinneringen die eraan kleven..
    Fijn weekend (met leuke dingen in het vooruitzicht!!)
    Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze geur ken ik niet, toch eens een snufje aan wagen. Leuk zo'n, avond met collega's.
    Al met al wordt het een gezellig weekend voor je denk ik met al die leuke dingen in de planning.
    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Jolanda, rennen naar het personeelsuitje, veel, heel veel plezier. Ik hou mijn ogen open, morgen op de lentemarkt. Veel plezier ook zondag. Veel leuke dingen in het verschiet. Geniet ervan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt het gelukkig druk met leuke dingen, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken het luchtje niet. Zal het eens gaan ruiken. Ben zelf erg wisselvallig met luchtjes. Heb niet echt een luchtje die me zodanig bevalt dat ik alleen dat gebruik. Wel heb ik nu het luchtje van Victor en Rolf, flower bomb en vind die heel erg lekker!
    Fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Jolanda,
    Grappig, ik heb gister ook mijn favotiete luchtje gepost. Die van jou ken ik (nog) niet.
    Heb je een leuke avond gehad?
    Een fijn (geurend) en zonnig weekend toegewenst.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jolanda,

    Ik herken je drukte. Je wil van alles maar er moet ook zoveel.

    Lekker genieten van je personeelsuitje en met je luchtje zit het wel goed!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hadden we maar geurblog maar ik zal 's kijken in de winkel. Je wordt toch nieuwsgierig hè?

    Je tulpen zijn ook super, die zie je vaak op plaatjes maar in het echt kom ik ze niet gauw tegen.

    Hele fijne avond nog,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...