zaterdag 10 april 2010

Pakketje


Gistern was het zover! De give away die ik bij It's me heb gewonnen was bezorgd.
Wat een prachtige cadeautjes kwamen er uit de envelop, allemaal schattig verpakt en voorzien van een takje of een strikje.
Heerlijk om zo thuis te komen vrijdagmiddag! Het was een feestje om het uit te pakken en natuurlijk mogen jullie meegenieten!



Het tijdschrift JDL (dat ik niet kende, volgens mij was ik de enige in blogland...!)is helemaal geweldig, ik pak het iedere keer weer om te bladeren en te kijken.
Het heerlijk rozengeurzakje hangt in het toilet, ik vind het zonde om in een kast te verstoppen. En de kaart van de Westie....oh Ria, wat schattig!!! Het staat op de schouw en ook de andere spulletjes hebben een plekje in huis.
(binnenkort wil ik nog wat van deze kaarten bij je bestellen hoor!)



Nogmaals super bedankt, wat is het leuk al die give away's! Ik moet er binnenkort ook eens aan geloven. Maar ik ben niet zo crea en heb geen webshop dus ik ga nog even op zoek naar wat leuke spulletjes...

Wij gaan morgen kijken bij de marathon, altijd een leuk evenement en er lopen wat bekenden van ons mee.
Een heel en fijn zonnig weekend voor jullie allemaal.

16 opmerkingen:

  1. Zucht...wat heb je toch mooie spulletjes gewonnen!! Ria heeft de winnaars heerlijk in de watten gelegd...ik blijf hopen dat ik het winnen van een give away ooit ook eens mag ervaren hi hi!

    Geniet er van en veel plezier bij de marathon!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont.
    Zeker leuke spulletjes.
    Verrassingspakketje....

    Veel plezier ermee.
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, Ohhh wat ben je heerlijk verwend met mooie spulletjes, wat is dat genieten hè en wat leuk dat je dat magazine van JDL heb gewonnen, wat een mooi tijdschrift hè.
    Geniet van je mooie kadootjes.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Gefeliciteerd met je giveaway!! Wat een leuke spulletjes heb je gewonnen. Geniet ervan!

    Lieve groet & fijne zondag!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat je hebt gewonnen,het zijn echt prachtige spulletjes en ik wens je er veel plezier mee,fijne avond en voor morge een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Nou dat geloof ik dat dit een heerlijk thuiskomen was! Een goed begin van het weekend!
    Wat ben je heerlijk verwend door Ria, die heeft al heel wat blogdames blij gemaakt!
    En dat tijdschrift...super mooi he!
    Geniet er maar van! Nog een fijn weekend verder, lieve groeten Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jolanda
    Wat verwend zijn we hé
    Ik was er gewoon een beetje stil van.
    Het is best bijzonder om iets te krijgen van iemand die je eigenlijk niet kent!
    Heel apparte ervaring.
    Geniet ervan
    Liefs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw weekend kan niet meer stuk Jolanda!
    Heerlijk om zo verrast thuis te komen.

    Gefeliciteerd! Geniet van je prachtige Give Away spulletjes van Ria. Zo te lezen hebben ze een mooi plaatsje gekregen.

    Enne, je bent echt niet de enige in blogland hoor?! Ook ik ken het blad JDL niet. Al heb ik wel pogingen gedaan om het te zoeken. Tot nu toe is het me nog niet gelukt!

    Veel plezier morgen met het aanmoedigen. Hopelijk met veel zon!

    Nog een fijne avond,

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda...leuk dat je het mooi vind!! geniet er maar van...........enne mocht je meer jdl willen ?? wij verkopen hem hoor!! fijne avond veel plezier morgen.lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo verwend te worden! Veel plezier morgen bij de marathon. Wij waren toevallig in de buurt van Rotterdam vandaag (mijn zus woont in Berkel en Rodenrijs). Wij hebben gelukkig geen last gehad van alle voorbereidingen van de marathon maar onze ouders die in Rotterdam over moesten stappen op de bus konden nergens hun halte meer vinden..was alles al omgegooid voor de marathon.
    Tja, het is ook een hele organisatie! Veel plezier!
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,

    Proficiat met het winnen van de prachtige give away van Ria. Het ziet er heel mooi uit. Ik word ook steeds nieuwsgieriger naar de JDL. Ik lees daar zulke mooie verhalen over.

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,

    Wat een heerlijke verwennerij zeg, zo lieflijk al die cadeautjes. Het is werkelijk een feestje om alles uit te pakken. Enne....het JDL magazine heb ik ook nog nooit in het echt gezien. Dus daar sta je niet alleen in als ik het zo hierboven lees. Geniet van dat moois...
    En die kaart daar ben ik ook helemaal verliefd op, heb al gezocht op de webshop van Ria maar heb hem nog niet gevonden.

    Heerlijke dag morgen,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je zo verwent wordt. En wat een leuke verassing.

    Geniet van de marathon, groetjes Paulie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je cadeau's!!! Ik lees ook overal over JDL, maar heb er zelf ook nooit 1 gekocht hoor! (voel je je dan al wat beter???)
    Fijn hè, cadeaus over de post!! (zelfs als ik het gewoon ZELF heb besteld, vind ik het nog een feestje...)
    Fijne dag, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke give away heb jij gewonnen!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bofferd!
    Wat een leuke spulletjes!
    Leuk is dat , he, zo'n giveaway.
    hoop ooit ook eens iets te winnen.
    veel plezier ermee,
    groetjes fleur

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...