zondag 9 mei 2010

2 x een award!!!


Nou.... het kan niet op, heb ik dit weekend zomaar 2 awards gewonnen....
De Happy 101 award kreeg ik van Saskia van Little Sweet Things.
En de Your blog is over the top award van Claudia van Bo Butiek en Alma van Almay's Home (en dat uit het verre Japan....)

Ik vind het superlief dat jullie mijn blog hebben uitgekozen om de award aan door te geven....
De vragenlijstjes waren pittig maar hier komen ze...
Eerst die van de Your blog is over the top award, 35 vragen, pffff....

1. Waar is je telefoon…
in mijn tas, meestel leeg…

2. Je haar...
halflang van oorsprong blond/rossig maar tegenwoordig met een koperrood kleurtje.

3. Je vader...
alive and kicking en deze maand 71…

4. Mijn moeder...
is 72, sportief, superactief en samen genieten ze van het leven!

5. Favoriete eten...
brood, pasta, lekkere hapjes, fruit, ja wat eigenlijk niet…dat is het probleem!

6. Mijn droom de afgelopen nacht...
ik kan me bijna nooit een droom herinneren..

7. Favoriete drank...
(verse munt)thee, cola-light en af en toe een lekker glaasje Prosecco..

8. Mijn droom - doel...
velen: een huisje aan zee, overwinteren in een warm land, een leuk woonwinkeltje, …..

9. In welke kamer werk je...
boven in een kamer met wat kasten en de computer, niet zo gezellig dus, maar dat maken jullie weer helemaal goed!

10. Hobbies...
tuinieren en in huis rommelen, bloggen, fotograferen, lezen, shoppen, theater, wandelen en fietsen,….

11. Angst...
een simpele; hoogtevrees.

12. Waar woon je over 6 jaar...
ik denk nog steeds hier

13. Waar heb je geslapen vannacht...
lekker in m’n eigen bedje naast m’n man

14. Iets dat je niet bent...
slank...

15. Muffins...
lekker.

16. Verlanglijstje...
in huis eea opknappen, vakantie, stedentripje Londen, Rome, Praag, en nu vooral zon….

17. Waar ben je opgegroeid...
Loosduinen en Den Bosch.

18. Wat heb je voor het laatst gedaan...
Zumbales, hond uitgelaten en bloggen….

19. Wat draag je...
strakke bruine broek in bruine laarzen, groen shirt met lange mouwen en een zijdeachtig tuniek met veel kleuren.

20. Mijn t.v...
ik kijk s avonds oa graag naar bijv DWDD, Memories, Paul de Leeuw en Pauw en Witteman.

21. Heb je huisdieren...
onze lieve hond Mickey.

22. Vrienden...
een paar goede en lieve vriendinnen.

23. Mijn leven...
is prima momenteel, als m’n gezondheid mee blijft werken ben ik dik tevreden.

24. Mijn humeur...
super, het is vakantie en moederdag….

25. Mis je iemand...
eigenlijk niet echt.

26. Voertuig...
fiets. (ik heb geen rijbewijs...)

27. Iets dat je niet kunt dragen...
korte broeken en rokjes, hoge hakken

28. Favoriete winkel...
leuke bloemen- en /of woonwinkeltjes

29. Favoriete kleur...
aquablauw, grijs en wit

30. Wanneer voor de laatste keer gehuild..
donderdagavond bij de serie: over m’n lijk van BNN.

31. Wanneer heb je voor de laatste keer gelachen…
vanmorgen aan tafel met het gezin.

32. Mijn beste vriend
eigenlijk ben ik dat…en natuurlijk m’n man en een hele goede vriendin.

33. Een plek waar je weer naar toe zou gaan...
in Italie, Venetie en Verona, maar ook naar Frankrijk wil ik weer eens, de Loire of de Vendee, Parijs

34. Facebook...
Nee, ik heb m’n handen vol aan m’n blog!

35. Favoriete plek om te eten...
aan de eettafel, op het strand, buiten aan de tuintafel


10 momenten waar ik gelukkig van word voor de Happy 101 award!

1. m’n gezin, man Floor, zoon David en dochter Eva, ik ben supertrots op mijn kids en vind dat ze het geweldig doen!!!

2. Fietsen in de natuur, een fietstocht samen met m’n man, lekker de hele dag op stap

3. Wandelen, langs het strand of door het bos

4. Zon, zee, en strand, in alle jaargetijden

5. Lieve vriendinnen om thee mee te drinken, bij te kletsen, leuke dingen te doen, te lachen en te huilen…

6. lezen, dan ben ik even helemaal ‘weg’

7. m’n huis en m’n tuintje, ik kan er echt van genieten om hierin bezig te zijn

8. lekker eten en dan het liefst als een ander het klaarmaakt!

9. bloemen en planten, fleurig en geurig

10. vakanties: kort of lang, tentje of hotel, auto of vliegen, binnen of buitenland, stad of strand,…ik vind alles leuk!

Ja, en nu moet ik de 2 awards doorgeven, lastig want ik volg heel veel blogs, ook lastig omdat velen 'm al hebben ontvangen of sommigen 'm niet willen....maar ik heb een paar blogs die ik toch in 't zonnetje wil zetten en die 'm volgens mij nog niet hebben.

Ik wil de Your blog is over the top award doorgeven aan

Nieneke van In ons huis. Ik vind je blog supergezellig, van alles wat en ik kom graag langs.

Allemaal kleurtjes van Irma, een van m'n eerste volgsters en ik word altijd zo vrolijk van je foto's en de kleuren in je huis!

Tilly van Flowing Days, nog niet zo lang bezig maar ik vind je foto's erg mooi en zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen.

Jente van Jente, een blog over de dagelijkse dingen die ik al heel lang met veel plezier lees.

Tineke van A Story of Two Sisters, je verhalen zijn heerlijk en vooral de februarimaand-vertelsels vond ik fantastisch.


De Happy 101 award gaat naar....

Anne van Kind An Huys, ik volg Anne al heel lang en vind haar erg puur.

Ditzelfde geldt voor Freekje van Freekje thuis, een heerlijke blog met altijd prachtige foto's.

Karin van Lief, Leuk en Anders, je bent zo lekker actief en laat ons meegenieten van alle creatieve dingen die je doet.

Ger van Hoorn des Overvloeds, Ger is gewoon lief, altijd een berichtje achterlatend, fantastische verhalen en prachtige foto's op haar blog.

Rianne van Just me, een gezellige blog waar ik graag langs ga.

Pffff, wat een klus, ik ga niet alles linken en berichtjes achterlaten bij iedereen. Ik hoop dat jullie het lezen en als je het leuk vindt de vragen beantwoord zodat we ook over jullie weer wat meer te weten komen!
Als je nieuwsgrierig bent naar een van de blogs kijk dan in m'n sidebar, ik volg ze allemaal!

Fijne avond allemaal, de komende dagen ga ik weer wat klusjes in huis doen dus iets minder posten van me (3 in ruim 2 dagen is ook wel erg veel...jullie zijn me vast helemaal zat!)

15 opmerkingen:

  1. Leuk om zo iets meer over je te weten te komen!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award , twee nog wel !!
    Leuk om de antwoorden te lezen en wat heerlijk dat je ouders nog zo actief zijn en van elkaar en het leven genieten .
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on your awards! You truly deserve tham! Nice to know something more about you!
    Happy new week!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Leuk om zo wat over je te lezen. Je bent al net zo'n mobiel wonder isl ik; telefoon leeg in je tas. Is manlief ook altijd zo blij mee :o)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa Jolanda, daar kun je even heel druk mee zijn, als je zomaar twee awards in een keer krijgt. Van harte gefeliciteerd hoor, ze zijn zeer verdiend, en leuk om zo weer wat meer van je te weten te komen.
    Fijne avond nog, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Dank je wel voor de award; heel lief! Ik ga even kijken, want poeh- wel heel veel vragen....
    AAN DE ANDERE KANT: ik vind het wel erg leuk om die van jou (en anderen) te lezen....mmm.....
    (en ik ook nog antwoord geven op die 10 dingen waar je blij van wordt...)
    Ik wens je een fijne week! Morgen ga ik weer aan de bak! Ben benieuwd of de moederdagcadeaus en liedjes in de smaak zijn gevallen...
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk.....ik ben je nooit zat !!! hahahahh!!! geniet deze week van alles !!!

    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, allereerst van harte gefeliciteerd natuurlijk! Jij ontsprong de dans ook niet door twee tegelijk te krijgen...pfff wat een klus hé?! Maar ook een bijzondere eer natuurlijk! Zeer verdiend en erg leuk je iets beter te leren kennen!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Jolanda, haha na zoveel vragen, ben je bijna een bekende Nederlander en kun je niet meer zomaar over straat :)
    Leuk hoor dat je meedoet, al is het een fikse klus, ik vind het toch altijd leuk om iets meer over een medeblogger te weten!
    Succes met je klusjes deze week,
    en ik ben je nog niet zat hoor... ik lees toch niet alles tegelijk dus kom maar op met je volgende post..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! 2 stuks in een weekend..en wat voor weekend...ook nog moederdag! Heerlijk toch!
    Leuk om te lezen en wat een klus he!
    Nu moet ik echt wat gaan doen want het huis na een week vakantie en een weekend..pff dat ziet er niet echt proper uit (netjes uitgedrukt)!
    Maar ja dan ga je heel even kijken..en dan zit je zo weer een half uur achter die laptop!
    Fijne week! liefs, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je twee awards. Leuk om zo wat meer over je te weten te komen en je zo weer iets beter te leren kennen.
    Lieve groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ps..stom van me, las zo over mijn eigen naam heen bij de mensen die je een award toekent. Bedankt erg lief van je en zal hem morgen zeker plaatsen.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve,lieve Jolanda,

    Jullie hebben vast een hele gezellige moederdag gehad, dat moet wel met die smakelijke vers gebakken appeltaart op die leuke gedekte tafel.

    Van HARTE met je 2 gewonnen Give Aways!!

    En ik vind het super aardig dat ik in het lijstje sta van de blogs waar jij het aan doorgeeft, met die aardige woorden erbij.

    Nou ga ik iets schrijven wat absoluut niet onaardig bedoeld is...
    ....maar ik ben wel eerlijk.
    Ik doe liever niet mee aan het beantwoorden van al die vragen, niet omdat jullie niet mogen weten waar ik mijn telefoon heb of waneer ik voor het laatst gelachen heb etc.
    Ik probeer in m'n blog een openboek te zijn, diegene die mijn posten lezen zullen daaruit wel op kunnen maken waar ik blij van word of verdrietig,waar mijn interesse naar uit gaat,wat ik leuk en lekker vind enz.

    De reacties die ik bij mijn volgers achter laat komen recht uit mijn hart,ik meen wat ik schrijf!
    Jou woorden dat ik gewoon lief ben...hi,hi, kan ook wel eens een grote kattekop zijn hoor;-)Zal ik m'n huisgenoten ffff aan het woord laten.....
    Maar alle gekheid op 'n stokje.....ik ga de award(met link) wel in mijn sitebar zetten.

    Fijne (klusweek en ik blijf je volgen:-)
    Lieve warme groetjes!
    Ger

    Ga natuurlijk de award

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat Jolanda met je 2 awards. Wat een klus was het he....maar leuk om ze te lezen. Helemaal verdiend hoor!!

    Groejtes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je bezoekje. Trouwens gefeliciteerd met je mooie blog. Het is leuk om even bij je langs te komen. Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...