zondag 2 mei 2010

And the winner is.....

....Hilde van Zoals het Klokje thuis tikt, Hilde@Home!!!


En dat op de verjaardag van haar dochter, dubbel gefeliciteerd Hilde!
Mijn dochter E heeft de trekking gedaan. Als je me je gegevens even mailt (franseleli@gmail.com) doe ik zo snel mogelijk het pakketje op de bus..... heel veel plezier ermee, Hilde!!!

Er waren 56 aanmeldingen voor de Give Away en nog een aantal die het blad al hebben en dus niet meededen.
Ik wil iedereen bedanken voor de super leuke en lieve reacties, alle nieuwe volgsters natuurlijk van harte welkom. Ik hoop dat jullie m'n blog met plezier blijven volgen, en ik kom natuurlijk ook bij jullie een kijkje nemen.
Leuk was het ook dat er een aantal meiden zonder blog meededen maar die wel regelmatig komen lezen.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne zondag wensen ondanks de regen, dochter E en ik gaan straks naar Utrecht, naar de musical Joseph (2e kaartje was gratis via een AH actie dus dat was mooi).
We gaan eerst nog wat winkelen en lekker iets eten, dus het wordt een gezellige zondag voor ons.

13 opmerkingen:

  1. Hilde van harte gefeliciteerd! En Jolanda, jullie een hele gezellige dag toegewenst hoor.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Hilde van harte gefeliciteerd, wat een mooi pakket en Jolanda je give away was een echt succes, fijne vakantie en houd je ons op de hoogte van alle klessen???

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig zeg!!! Dat maakt m'n dag nog feestelijker!!
    Dank je wel!!
    Ik ga even mailen, tussen de bedrijven door!
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke zondag, Jolanda, wat heb je toch met de zon gedaan? Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hilde gefeliciteerd met je gewonnen Give-Away en Jolanda en dochter veel plezier met winkelen en de musical,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hilde van harte gefeliciteerd met je prijs !!!
    en jullie veel plezier voor vanmiddag/avond
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hilde gefeliciteerd...........en jij heel veel plezier Yolanda !!

    Geniet er maar lekker van !!

    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hilde gefeliciteerd met je leuke prijs en Jolanda veel plezier met winkelen, eten èn de musical.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,

    Zie opeens dat ik je post over de giveaway heb gemist.....Wat jammer! Volgend keer beter! Felicitaties aan Hilde!

    Gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn felicitaties voor Hilde en jullie veel plezier met de musical...wij hebben er ook van genoten, is erg mooi!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou meis, ik kreeg net een mailtje van iemand die jij niet was...haha...ik ga het dus nog maar een keer proberen!
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd voor de winnares. Hebben jullie een leuke shopdag gehad? En hoe was de musical?
    Fijne avond
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd Hilde met deze prachtige prijzen!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...