maandag 24 mei 2010

Dagje Fair!



En wat voor een dag!
Het weer was super en om kwart over 10 hadden we de trein. En een uur later liepen we door Zeist (wat een schattig stadje, beslist het terugkomen waard) naar Slot Zeist.
De Pinksterfair is een super gezellige Fair, onder de bomen in een prachtige omgeving. Gezellige kramen met veel woonspulletjes en wat Brocante, maar ook allerlei aanverwante zaken zoals lekkere hapjes, wijn, tuinmeubelen, kleding en planten. Voor ieder wat wils dus...
Loop gezellig met ons mee!

(klik op de collage voor een vergroting)

Na een ronde kijken, volgt een tussenstop en hebben we een heerlijk broodje gegeten op de tribune van het openluchttheater.
Daarna volgde natuurlijk de koopronde...



We vonden het Slot zo mooi aan de buitenkant, dat we ook binnen nog een kijkje wilden nemen en hebben meegedaan aan een rondleiding. Wat een pracht en praal en heerlijk om je even terug te wanen in de tijd.

Slot Zeist werd in de zeventiende-eeuw gebouwd als lustoord van Willem Adriaan, graaf van Nassau-Odijk. Macht, aanzien en rijkdom mochten gezien worden.
In de vorige eeuw is het aangekocht door de gemeente en in oude glorie hersteld.




Zoals gezegd waren we met de trein, dus hebben we wat kleine dingen gekocht. Maar wel erg leuk: een prachtige sjaal, een hart met 3 glaasjes, hartjesrekje en hartenhangers voor aan de cadeau, allemaal harten zie ik nu!



Ik wens jullie allemaal een gezellige, zonnige 2e Pinksterdag en geniet van alles wat je gaat doen!

29 opmerkingen:

  1. Beautiful looking fair. Just the kind I like to go to. I have spotted several things that I like
    Warm wishes
    Isabelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke foto's zo kunnen we even meegenieten het ziet er erg gezellig uit en je hebt leuke aankopen gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Jolanda,ik geniet nu wel even mee van al dat moois!!!ik zou zeker niet met lege handen naar huis gekomen zijn...en ik denk dat jij genoten hebt.....

    Fijne zondag
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wilde ik gisteren eigenlijk ook naartoe.
    Nou ja, er zullen vast nog meer fairs komen, maar zo te zien was het wel leuk.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat we even" mee mochten" prachtige collages en wat was het heerlijk weer hè.
    Mooie spulletjes heb je gekocht , gek op harten zie ik al wel .
    fijne dag vandaag , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat jij ook al zo genoten hebt...ik sla ook geen jaar over, want het is er zo mooi en gezellig! Leuk dat jij naar binnen bent geweenst, onthou ik voor de volgende keer!

    Een fijne dag, het is nog zo lekker buiten! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Mooie spullen ook, heerlijk. En dan vooral met het mooie weer ook, echt genieten.

    Fijne dag nog verder, met de zon erbij ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhh ik heb wat gemist zie ik:-((
    maar zoals ze altijd zeggen we hebben gelukkig de foto's nog wauw wat ziet dat er gezellig uit, heerlijk je collage en ja een drankje een hapje mmmmm dat is leven;-))
    een gezellige dag voor nu en ik heb genoten vanm je post,

    veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zou ik graag even snel-snel naar deze fair gevlogen zijn! Bedankt dat je me even meenam. Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda.heerlijk he zo'n fair.......moie foto's.........fijn dat we even met je mee mochten !!

    Eeh hele fijne dag..............zit heerlijk buiten met de laptop.......geniet !!

    Lieve groetjes van mij.......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er gezellig uit...heerlijk zo'n fair, die ik jammer genoeg heb moeten missen. Leuk al die hartjes..ziet er geweldig uit. Ik ben er zelf ook gek op en zijn in het hele huis terug te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Jolanda, wat ziet dat er gezellig uit zeg en die mooie zeepjes die daar liggen heerlijk toch zo'n dag']

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk dat je op Slot Zeist bent geweest, wij gaan altijd naar Ommen naar de fair, ook leuk maar vond het dit jaar niet zo bijzonder, veel hetzelfde en heel heel heel veel harten....

    Leuke foto`s heb je gemaakt en wat ziet dat slot er van binnen prachtig uit zeg, mooie foto`s heb je ervan gemaakt!

    groetjes,
    Jeanette...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er gezellig uit zo'n dagje....
    Mooie aanwinsten heb je gevonden zeg, echt liefde bij jou thuis....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Wat leuk dat je naar Zeist bent geweest! Is inderdaad een mooie fair (klein & gezellige). Je hebt er prachtige foto's gemaakt! Mooie spulletjes heb je meegenomen.

    Fijne week!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat moet een prachtige dag gweest zijn zo te zien aan de foto's en je enthousiaste verhaal.

    Bedankt voor het rondje Pinksterfair en kijkje in Slot Zeist,mooi!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda, ook bij jou al zulke mooie foto´s van de fair in Zeist (kom net bij Ingrid vandaan, die was er ook geweest). Je hebt hele leuke dingen gekocht, veel plezier ermee. Fijne nieuwe week, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk! Ik heb inderdaad dezelfde shawl in het roze, het witte hartje met de glaasjes. (En inderdaad, de eerste ronde stonden er twee kroontjes, en ik kocht die toen we naar huis gingen :-)) Die hanger van hartjes heb ik ook zien liggen, erg schattig waren ze. We hebben dezelfde smaak!
    groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What an enchanting fair Yolanda! Everything looks so charming and dicely displayed! And in a sunny day all is more beautiful!
    A nice new week to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda, ohhhh.....ik zit me echt te vergapen aan al die mooie foto's van de Fair. Ik heb ze op diverse blogs al mogen bewonderen en jij laat me ook weer genieten. Leuk ook dat je wat foto's heb van de binnenkant van het Slot. Ik ga daar ook zeker een keer naar toe.
    Wat heb je een prachtige spulletjes gekocht en de sjaal daar ben ik weg van.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij heb je een toffe dag gehad!!
    Enne..mooie collages, èn leuke aankopen gedaan, heerlijk toch.
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk dat we even met je mee mogen genieten. Slot Zeist is prachtig, kwam daar vroeger jaarlijks naar een grote antiekmarkt die daar werd gegeven. En wat heb je prachtige spulletjes gekocht, het ziet er allemaal leifdevol uit. En je foto's zijn om te zoenen...

    Een heerlijke week,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het ziet er allemaal superleuk uit. Ik heb enorme spijt dat we niet gegaan zijn. Volgend jaar ga ik beslist een kijkje nemen hoor. zeker ook in het Slot. Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Fijne week,
    Liefs van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Jolanda,
    wat een geweldige dag hebben jullie ervan gemaakt en heel erg genoten zo te zien. De fair ziet er supergezellig uit en je aankopen vind ik zooo mooi. Het hartjesrekje, de glaasjes en die sjaal...echt geweldig mooi allemaal. Ook het slot van binnen ziet er zo mooi uit, een heerlijke dag om op terug te kijken.
    Geniet van de nieuwe week,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi het is dus Zeist geworden ziet er ook heel leuk uit hor!!!! Enne ook nog wat mooie dingen gekocht helemaal leuk,
    Groetjes en alvast een fijne week,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi
    heb al meerdere fotos gezien van de fair en gbeniet er van. lijkt me een hele leuke fair. bedankt voor het showen.
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Slot Zeist is een prachtige lokatie en als er dan ook zo'n gezellige fair is dan kan de dag niet meer stuk. Mooie foto's heb je gemaakt en hebben je aankopen al een plekje gekregen?

    Groetjes

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijke sfeertje hangt daar zeg! En Slot Zeist ziet er ook prachtig uit daarvoor hoef je niet naar Frankrijk te gaan :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Altijd leuk hè Jolanda zo'n Fair. Die sfeer is ook zo leuk en wanneer het dan ook nog in zo'n mooie omgeving is, is het dubbel genieten! Mooie spulletjes heb je gekocht. Je hebt ons met wel heel mooie foto's laten meegenieten. Heb ze allemaal een keertje uitvergroot en gezellig meegekeken of ik ook wat van mijn gading zag. Nou, genoeg hoor! Hi, hi, maar via de blog is het wel lekker goedkoop winkelen....
    Dank voor je rondje Fair!
    Fijne avond nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...