zondag 9 mei 2010

Fijne (moeder)dag


Natuurlijk voor alle moeders een hele fijne moederdag....


....deze prachtige bloesem en lelietjes van Dalen zijn ook voor alle lieve blogsters die iedere keer weer mooie, ontroerende, lieve en grappige reacties bij me achter laten!


Geniet van m'n zelfgebakken appeltaart en een lekker kopje thee!

Ik ben vanmorgen al verwend met lieve cadeautjes van m'n gezin en ik werd gisteren vereerd met 2 awards....door Saskia en Claudia!!!! Meiden bedankt...begin volgende week laat ik jullie mijn lijstjes zien....!!

Een hele gezellige moeder-zondag,

16 opmerkingen:

  1. Mmmmmm lekker appeltaart! En jij hebt ook Lelietjes van daalen :o) Zo nu ga ik snel door met eten, oeps, thee is nog heet ffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm...heerlijk zelfgebakken appeltaart, kan het haast ruiken. Prachtig de foto's van de bloesem en lelietjes van dalen. Ook jij een hele fijne moederdag.
    Lieve groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerilijk appeltaart!
    gaan wij ook doen.
    Dochter lief heeft gister ook appeltaart gebakken het wachten is nog even op mijn moeder die komt dit jaar naar mij omdat de oudste terug komt uit
    Mallorca vandaag.
    Fijne dag hoor
    Geniet ervan
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de mooie foto's.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm.... wat ziet je appeltaart er heerlijk uit en wat heb je een mooie foto's gemaakt.
    Ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker appeltaart................Hhhmmmmmmmmmmm...........fijne moederdag lieverd !

    Knuf van mij..........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je dagje Jolanda!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda, die appeltaart spettert bijna van het scherm af zeg, wat ziet die er lekker uit. Fijne dag vandaag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Agh...kan er nog wel bij hoor zo'n stuk appeltaart..die kan je toch niet laten staan zooo lekker!
    Nog een fijne moederdag! liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Lelietjes van dalen, die ruiken zooooo lekker!! Leuke foto's heb je gemaakt, en geniet van de heerlijke appeltaart!!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor de mooie foto's
    Geniet van de appeltaart :-)

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig die Lelietjes van Dalen. En de appeltaart ziet er ook heerlijk uit. Jij ook een fijne dag toegewenst,
    Lieve groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JA LEKKER !!!
    Ik ga NU een cake bakken.
    Je brengt mij op een idee.

    Fijne dag nog
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda, lief die Lelietjes van Dalen, maar die appeltaart, dat is m.. mijn favoriet! Heerlijk..

    Fijne dag nog..

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ruik de lelietjes van dalen en de appeltaart bijna... prachtige foto's heb je gemaakt!

    Bedankt voor je verrassing, ik waardeer 't erg!
    Groetjes Jente

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je leuke reactie! Wat ziet je moederdag post er leuk en vooral lekker uit!!

    Nu verder mooie plaatjes kijken op je blog..Leuk!

    Groetjes! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...