zaterdag 8 mei 2010

Psssttt, komen jullie mee...


Eva is aan het werk dus kunnen we een kijkje nemen in haar nieuwe kamer!!!
(met toestemming hoor....)
Het is helemaal klaar: geverfd, schoongemaakt, geshopt en ingericht...


Herkennen jullie het gordijn, het is deze week al bij een aantal blogsters voorbijgekomen....


De lijsten hingen bij m'n schoonmoeder, wel goudkleurig en met een ander plaatje...nu zijn ze grijs geschilderd en voorzien van 'n hardboardplaat met magneetverf en allerlei herinneringen worden zo bewaard.
Bovenaan hangen 2 souvenirs uit Venetie waar ze vorig jaar tijdens haar internationaliseringsweek met school is geweest.


De stoel hebben we al heel lang, hij stond eerst bij ons beneden, daarna bij m'n zoon met een rood-witte hoes. Nu mag Eva erin hangen, vinden jullie de hoes er niet mooi bij passen!?


De inspiratie voor Eva om haar kamer te gaan veranderen is de kamer van dochter Belle van Tamar van Wonen in Wit geweest, ze was er helemaal weg van, dus bedankt voor je inspiratie...(trouwens hoe heb je de tekst welterusten op de muur gekregen?)

Zolas al eerder gezegd vinden wij het resultaat helemaal super!
Denk trouwens niet dat het er altijd zo netjes uitziet...het blijft de kamer van een bija 17 jarige dame met heel veel kleren, toiletspulletjes, schoolspullen, tijdschriften, schoenen...en ook 1 die niet van opruimen houdt....

20 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,
    wat is je dochters kamer prachtig geworden !! En ook hier een 16-jarige rommelkont die na het opruimen zich voorneemt de boel netjes te houden maar in no-time het er weer uit laat zien alsof er een bom ontploft is .........

    De kleur op de muur is ook super en de stoel staat er goed en zal vast lekker zitten .
    Nou complimenteer haar maar even met haar goede smaak en wens haar veel plezier in deze gezellige kamer .
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi ik heb ook zo'n 17 jarige puber dochter hier in huis en ohhhh soms lijkt het de Bermuda driehoek wel haar kamer:-(( grrrrr
    Maar dit ziet er geweldig uit ja daar zou mijn puber zich ook prima in thuisvoelen heel smaakvol en die kleuren helemaal leuk,

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige leuke meidenkamer.
    nou jouw dochter gaat verlopig niet het huis uit.

    En magneetverf? bestaat dat? nooit van gehoord?
    even googlelen hoor.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is mooi geworden, leuke meiden kamer is het geworden,

    Fijn weekend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kamer geworden compleet met relaxfauteuil :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ontzettend mooi geworden Jolanda, kan me voorstellen dat je dochter er heel blij mee is. En ja, die gordijnen, die zijn inderdaad een hot item deze week...
    Fijn weekend verder, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie kamer, mijn complimenten hoor !!!!
    Het maskertje uit Venetië komt mij bekend voor. Ik heb ook zo'n maskertje van mijn dochter gekregen een paar weken geleden, maar dan in de kleuren roze, goud en bourdeaux ; )
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha! Ik herken wel meer dan alleen het gordijn. Zo zie ik het bed van zzonlief en staan twee van die kastjes naast ons eigen bed.

    Don't you L*O*V*E Ikea? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gezellige kamer heeft je dochter! die van mij wil van kamer ruilen met haar broertje, dat is een heel klein kamertje, dan heeft ze geen plek om rotzooi te maken redeneert ze... ach ja. dus wij mogen ook weer aan de slag. groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat we even van haar om het hoekje mochten kijken.......
    EEn droom kamer heeft ze, daar kan ze idd trots op zijn.....
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda, wat is haar kamer prachtig geworden, ik vind de grijze wanden echt heel mooi van kleur en wat hebben jullie het mooi ingericht. Leuk ook de lijsten die ook grijs gespoten zijn, die hebben nu weer een nieuw leven gekregen. Leuk dat we even binnenkijken mochten.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Daar zijn ze...DE gordijnen...En ook hier staan ze prachtig!!! Wat een ontzettend leuke kamer heeft je dochter!
    Fijne moederdag morgen, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi geworden...ach op die leeftijd had ik ook een bende op mijn kamer...komt allemaal goed.

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is die kamer super mooi geworden zeg!!
    pluim voor je dochter hoor1
    Meid dat heb je mooi gedaan en nu mooi houden hoor!
    Maar ik lees het al van je moeder jij hebt er ook een gigakonijnenhol van! hahaha mijn dochter is ook je raad het al bijna 17 Zit je ook in je examens? als dat zo is veel sterkte de komende tijd!
    Ik wens jullie een fijne moederdag
    Ik krijg wandelschoenen volgens mijn dochters achtergelaten bericht bij mijn eerste schoentjes
    wat zijn het toch meiden hé
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Jolanda............geweldig !! alles past zo mooi bijelkaar !! nou echt mooi !!!

    Wel tegen haar zeggen he??!!

    Heel fijn gezellig weekend lieve groetjes Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er gezellig uit zeg, prachtig de grijze muren, lekker stoer en met het kanten gordijn en spulletjes weer lief, echt heel leuk geworden!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,

    wat is d'r kamer prachtig geworden en wat leuk dat de kamer van Belle een inspiratiebron is geweest!
    De tekst op de muur is te bestellen bij Priscella van www.woordsticker.nl
    ik heb ze destijds zelf verkocht maar ik ben gestopt met de webwinkel.
    Priscella leverd snel en mooie stickers tegen een heel goeie prijs in iedere gewenste kleur, tekst of groote. Succes en een fijn weekend nog

    lieve groet,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou het ziet er super gezellig uit. Daar komt die dochter van jou de tijd wel door.

    lieve groet lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Jolanda,eindelijk hier geraakt!!even zeggen dat jullie meisjeskamer prachtig gepimpt is en ik denk wel dat ze die nu wel eens gaat opruimen!!

    Fijne moederdag
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt echt een dame met smaak in huis hoor. Prachtig geworden! Zal ze wel leuk vinden als ze alle reacties op jouw post zal lezen.
    Groeten en een fijne moederdag!
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...